1. leht 1-st
JDM
Postitatud: 21.12.2006 22:09
Postitas RFL
mis erinevused on nn tavaliste ja JDM mootorite vahel?
eiti huvitab Nissan s13 ca18det vs JDM s13 ca18det ja s13 JDM sr20det. kas on ka erinevusi mootorijuhtimises, andurites või ülekandes?
Postitatud: 21.12.2006 23:36
Postitas Samvel
ca18det Eur vs JDM - japsil topeltliblikad SL-kolle runnerites
ühegi põlvkonna sr20 ei anna ca sarja mootoritega kuidagimoodi võrrelda - kõik erinev.
Postitatud: 22.12.2006 0:02
Postitas RFL
aga ca18det vs JDM ca18det on veel erinevusi?
Postitatud: 22.12.2006 13:24
Postitas jk
CA on lisaks butterflydele aju map on suht erinev. Käigukasti ülekanded on teised. Japsidel oli vist ka mingeid variante, millel lambdat ei olnud. Muidu vist suht sama.
SR (redtop) puhul olid s13 mootorid ilma VVTta ja veidi väiksema turboga kui euroopa S14 mootorid. S14 mootor (blacktop) on vist sama, mis euroopas, ainult, et S14a sai jaapanis kuullaagerturbo ja lisa 20 heppa, euroopas on kõigil S14 sama mootor ehk turbo tavaliste laagritega. Aju mapid arvatavasti erinevad. Pead ei anna, aga arvatavasti ka ülekanded tihedamad, sest japsi autod kõik piiratud 180km-h. Euroopas oli s13/s14 difri jahutusradikas, mida japsi variantidel pole.
Postitatud: 23.12.2006 23:43
Postitas Taavi
S14 oli juba reiditud 220hj japsis.
Postitatud: 24.12.2006 2:19
Postitas topgear
Japan Domestic Market
kallid jupid
aga parem kvaliteet

Postitatud: 25.12.2006 13:34
Postitas RFL
topgear kirjutas:Japan Domestic Market
kallid jupid
aga parem kvaliteet

aga kas keegi täpsustab ka, millest see "parem kvaliteet" tuleneb?
paremate materjalide kasutamine?
väiksemad tolerantsid tootmises?
kust üldse leida infot selle teema kohta?
Postitatud: 25.12.2006 15:22
Postitas Mihkel
EDM mootorid on ka enamus saastenormide tõttu kärbitud võimsusega.