1. leht 1-st
Postitatud: 15.12.2006 21:51
Postitas henri
Raceboy kirjutas:... vaja on aga muutuva takistusega varianti.
Pani mõtlema mida annab tps-i reostaat juurde. Süüte ja kütuse tabel on manifold pressure järgi. Igasugused kütuse rikastamised ja derikastamised mis muutuva siibri asendist on tingitud peaks saama ka manifold pressure järgi paika panna. Vaja vist on tühikäigu mootori jaoks? Ning overrun fuel cuti jaoks, mootoriga pidurdades ei ole vaja kütust silindrisse pihustada.
Postitatud: 16.12.2006 11:36
Postitas Raceboy
Vaid MAPi järgi (ilma TPSita) seadmist ei peeta heaks praktikaks. Samuti ei saa ju Alpha-N mape ilma TPS-ita teha, see aga on tihti vägagi õigustatud lahendus.
Acc. enrichment töötab TPS-i järgi seatuna veidi erksamalt, kui puhtalt MAP-i järgi ja overrun fuel-cut'i funktsioon jääb jah ka kasutamata. See on tegelikult väga mõnus featuur, sest mootoriga pidurdus on ju hoopis parem.
Postitatud: 16.12.2006 16:24
Postitas Jesper
Kuna juba TPSist juttu, siis mul on üks loll küsimus: kas kuskilt saab mingit TPS-i, mis oleks ühest küljest ilmastiku eest veidi paremini kaitstud kui suvaline reostaat, aga samas ei maksaks 2000 krooni?
Oleks hädasti tarvis sellist.
Postitatud: 16.12.2006 16:58
Postitas Mihkel
Paljude autode originaalid.
Hind on neil odav kahjuks küll kasutatud peast.
Postitatud: 16.12.2006 21:58
Postitas jeff01
Lisaks veel selle et minu tähelepanek näitab et reostaadiga tps id on automaatkäigukastiga autodel

ise sain küll manuaalkäigukastiga nissan 200sx´ilt millel 2 pistikut ja 1 neist ühendamata ilmselt manuaalkasti tõttu ja sealt saingi muutuva takistuse kätte. Võta tester kaasa ja mine lamutusse mõõtma raha küsivad ~100-300.-
Postitatud: 17.12.2006 1:20
Postitas Jesper
Seda kasutatu-lammutuse varianti ma tean, lihtsalt mulle ei mahu pähe kuidas sellise mõttetu junni eest uuena nii palju küsitakse. Et äkki on mingi normaalsema hinnaga uue variant ka ikka olemas. Anoh kui ei siis ei, mis teha.
Postitatud: 17.12.2006 1:53
Postitas Raceboy
See, mis tüüpi TPS on, sõltub rohkem autol kasutatava aju põlvkonnast, kui käigukasti tüübist.
Postitatud: 17.12.2006 10:41
Postitas jeff01
Jesper kirjutas:Seda kasutatu-lammutuse varianti ma tean, lihtsalt mulle ei mahu pähe kuidas sellise mõttetu junni eest uuena nii palju küsitakse. Et äkki on mingi normaalsema hinnaga uue variant ka ikka olemas. Anoh kui ei siis ei, mis teha.
www.trigger-wheels.com 25 inglise naela

Postitatud: 17.12.2006 12:34
Postitas crisp
Jesper kirjutas:Seda kasutatu-lammutuse varianti ma tean, lihtsalt mulle ei mahu pähe kuidas sellise mõttetu junni eest uuena nii palju küsitakse. Et äkki on mingi normaalsema hinnaga uue variant ka ikka olemas. Anoh kui ei siis ei, mis teha.
sauelt siimu käest sain mina. enamus uutel on see peal. võtad testri kaasa paned klemmidele keerad kui toimib siis toimib. kuna ma ise selle maha keerasin ja siimul "põlengu päeva" ale oli ei pidanud raha välja käima ei usu eriti, et ta tavapäeval üle 50-75 eegi küsib selle eest
Postitatud: 19.12.2006 14:09
Postitas patrik
See, mis tüüpi TPS on, sõltub rohkem autol kasutatava aju põlvkonnast, kui käigukasti tüübist.
näiteks bmw m20 ja m30 mootoril sõltub see käigukasti tüübist. ei pea mingit aretustööd tegema vaid on bolt-on. pluss veel tehase poolt ette nähtud, järelikult töökindlam kui isearetatud variant- näiteks veekindlam ühenduskoht gaasiklapiga