1. leht 14-st
Porsche 924S/931 2.0T "Gulf" '82, Raceboy
Postitatud: 15.03.2005 17:55
Postitas Raceboy
Nii, praegu käsil siis suuremat sorti mootoriehitus. Plokk, väntvõll kepsud, nukkvõll jäävad stock, samuti turbo (vähemalt esialgu). Kuid kolvid tellisin esimese asjana, need tulid siis täna kohale: Mahle forged flat-topid, graphite-coated

, 87mm, koos sõrmede, Moly-rõngastega ja sõrmelukkudega. Kuna uued kolvid on kergemad kui stockid, siis lasen ka väntvõlli vastavalt kohendada: ehk siis knife-edged tuleb. Samuti on tarvis kepsudele puksid sisse lasta teha, kuna kolvisõrmed uutel on 22mm, ja kepsudel 24mm. Kui digika pihku saan, teen ka pilte.
Lähiajal peaks ka vasest kaanetihend lõpuks minu kätesse jõudma

Postitatud: 25.03.2005 22:01
Postitas Raceboy
Nii, asi on nii palju edasi liikunud, et CAD-joonised said nüüd sõbrapoiss Kala käe all valmis, ja hinnapakkumine nende tihendi lõikamisele waterjetiga on 390kr/tk+km

Suht odav, ütleksin ma.
EDIT: Materjal peab enda oma olema.
Postitatud: 26.03.2005 17:58
Postitas MossOpel
Mis firma selle välja lõikab?
Mis firmast materjali saad (hind)?
Postitatud: 26.03.2005 18:53
Postitas Raceboy
lõikab
www.waterjet.ee ja materjali saan Enimorist.
Postitatud: 16.04.2005 17:01
Postitas MossOpel
Selle vasest tihendiga seoses: hakkad O-rõngastama ka ja mis möksi sinna tihendivahele plaanid panna?
Postitatud: 16.04.2005 23:13
Postitas Silwer
Kus tasakaalustad vända?
Postitatud: 17.04.2005 7:27
Postitas Raceboy
Tõenäoliselt Soomes, R-Koneisto Oy. Vaevalt Eesti tegijatele mahatreitud hooratas ja vastukaalud meeldivad. Pärast on äkki mingist pisiasjast suurematsorti jama (nt. sidur koos hoorattaga salongis vms)

Postitatud: 01.05.2005 17:58
Postitas Raceboy
Nonii, vahepeal sain koha, kuhu mõned pildid riputada.
Kuna mootoriplokk, väntvõll ja kaas on töökojas, tegin mõnest vidinast pilti.

Postitatud: 01.05.2005 20:12
Postitas uhti
Kui sa paned puhtast vasest kaanetihendi ja ma eeldan ,et kaan kinnitataxe 10 poldiga siis ei saa seda arvatavasti pidama.
Postitatud: 01.05.2005 20:28
Postitas Silwer
Kenad asjad. Mis mõõtu ploki lased teha? Palju lõtku ruumi jätad?
Postitatud: 01.05.2005 20:37
Postitas Raceboy
kaas kinnitub 10 poldiga, ja kinni ta jääb, seda ei tee mina esimesena (Juba 1.5 aastat sõidab sama tehnikaga tehtud auto 2.1 Barise rõhuga ringi). Tuleb vaid korralikult teha.
Plokk läheb täpselt 87.01 mm mõõtu, kolvid on 86.93. See on Mahle poolt soovitatud ja praktikas ära proovitud juba...
EDIT: vasktihend tuleb enne paigaldamist noolutada (et pehmemaks läheks).
Postitatud: 02.05.2005 18:19
Postitas Raceboy
Väike update: kolmapäeval peaks kätte saama K28 (jah, K28) turbo, millest kasutan külma osa ja lasen kokku panna hübriidi: K26/6 kuum osa (931 originaal) ja K28 külm osa. Panen pildid ka üles, niipea kui fööni kätte saan

Postitatud: 05.05.2005 9:52
Postitas Raceboy
Sain kätte uue vile, asi on suur
Kui talt kollase

värvi maha lükkan, teen konkreetsest isendist pilti ka.
EDIT: tegin nats mõõtmisi: compressor wheel läbimõõt on 83mm, võrreldes stock turbo 64mm-ga on see päris suur edasiminek

Postitatud: 28.07.2005 9:37
Postitas Raceboy
Postitatud: 28.07.2005 10:45
Postitas Audiophile
Hmm kui sul sellest turbost peaks väheks jääma siis tean kohta kust saaks K31 :D:D:D, vöi siis lihtsalt viskad 31 tiiviku 28 korpuse sisse :D