Turbo õlituse rõhk
Postitatud: 15.03.2005 0:26
Olen antud teema kohta kuulnud mitmeid arvamusi ja tahaks asjast nagu kindlat sotti saada.
Maximum Boost raamat väidab, et 4,5 kuni 5 bari õlirõhk turbole võib õlitihendid rikkuda ning turbo hakkab õli lekkima.
Tühikäigul on turbo õlituse rõhk minimaalne ~0.4bar ja täislaksu all ~1.8bar.
Parandage mu juttu, kui midagi valesti!
Maksimaalsed andmed on järelikult 0.4-4.5bar vahel aga maksimum rõhk tühikäigul? Täisgaasiga maksimum järelikult 4-4.5bar.
Palju turbomootoritel originaalis turbosse mineva õli rõhk on?
Liiga suur rõhk ja takistustega tagsivool võib turbo õlitihendid ära rikkuda?
Turbo õlituse tagasivool peab olema vaba vooluga otse õlipanni ja nii otsest ning lühikest teed pidi kui võimalik.
Seda on kuuldavasti ka praktikas testitud.
On kellegil midagi täpsemat lisada või maha laita?
Ja kõrvale küsiks veel seda, et kas keegi teab samu andmeid kompressorite kohta?
Maximum Boost raamat väidab, et 4,5 kuni 5 bari õlirõhk turbole võib õlitihendid rikkuda ning turbo hakkab õli lekkima.
Tühikäigul on turbo õlituse rõhk minimaalne ~0.4bar ja täislaksu all ~1.8bar.
Parandage mu juttu, kui midagi valesti!
Maksimaalsed andmed on järelikult 0.4-4.5bar vahel aga maksimum rõhk tühikäigul? Täisgaasiga maksimum järelikult 4-4.5bar.
Palju turbomootoritel originaalis turbosse mineva õli rõhk on?
Liiga suur rõhk ja takistustega tagsivool võib turbo õlitihendid ära rikkuda?
Turbo õlituse tagasivool peab olema vaba vooluga otse õlipanni ja nii otsest ning lühikest teed pidi kui võimalik.
Seda on kuuldavasti ka praktikas testitud.
On kellegil midagi täpsemat lisada või maha laita?
Ja kõrvale küsiks veel seda, et kas keegi teab samu andmeid kompressorite kohta?