1. leht 1-st
vw g60
Postitatud: 03.12.2006 1:41
Postitas SKY
oleks kohe kaks kusimust selle moto kohta,et kas keegi oskab oelda kui raske on sellisel kompressorit turboga asendada(motlen juhtimise poolelt) ja kas on motet panna talle BOV-i(kompressoriga motole)
Postitatud: 04.12.2006 12:58
Postitas SKY
nii,et ei oska keegi nagu nou anda jah
Postitatud: 04.12.2006 12:59
Postitas Ragnar
mihkl'il on selle autoga kogemusi. pöördud äkki tema poole g60 on nii popp aparaat, et guugeldades jõuad ka tahetud infoni.
Postitatud: 04.12.2006 13:50
Postitas Mihkel
Kompressor tahab, et tal oleks ka tühikäigul tagasivool olemas.
Proovisin enda auto peal BOV-i ja kompressor hakkas natuke kahtlast häält tegema, kuna ta toodab juba tühikäigul rohkem õhku kui mootoril tarvis on.
Mis puutub turbotamisse, siis see originaal aju on IMO suhtkoht saast.
Originaal pihustid on ka alla igasugust arvestust.
Aga eks sa ta sõitma saad ikka originaal ajuga, küsimus on lihtsalt kui hästi.
Minul oli juba autol täiesti stockina lõpu ots lahja ja closed loopis WOT-is mingi 4k pöördeni.
Ühesõnaga väga jaburalt seadistatud aju originaalis.
See, et ta lahjalt käib pidigi nende autode arendusviga olema.
Re: vw g60
Postitatud: 05.12.2006 21:31
Postitas senka
SKY kirjutas:oleks kohe kaks kusimust selle moto kohta,et kas keegi oskab oelda kui raske on sellisel kompressorit turboga asendada(motlen juhtimise poolelt) ja kas on motet panna talle BOV-i(kompressoriga motole)
ma ise ehitan turbot sellisele isendile hel kui midagi huvitab 5255126