1. leht 8-st

Mazda 323 GT-R 1993 frets

Postitatud: 29.11.2004 16:56
Postitas frets
Tervitused.

Autost:

1840cc + turbo mis arendab stockis 136kw, originaalis 4WD , praegu esivedu kahjuks.Ostsin 3 okt. 2003. ( loe: oma sünnipäeval )
Kuna originaal turbo oli katki sai aretatud 2.4 liitrise volvo oma vahele.
Sai ka tehtud Simoni 2.5 otseläbi sumps kahe resokaga.
2004. leidis koha uus cooler, nii suur kui võimalik.
Pilt
Pilt


Parim 1/4 miili aeg oli sel hetkel 13.1 seda siis neljaveoga.
Siis lahkus nelivedu ja selle tulemusena sai masina jõudu ka eestis mõõta.
Esimesed mõõtmis tulemused näitasid 223.7hp ja 289.1Nm seda 1.0 barise rõhuga ja 95. kütusega.
Pilt


Teine mõõtmis tulemus pärast mõningast modimist oli selline:
273hp ja 339Nm. Ja seda 1.5 rõhuga ning 98. kütusega.
Pilt


Mõned kuud pärast seda sulas ära üks kolb ja auto sai lahti võetud ning kap remont tehtud.
Pilt
Pilt


Mõned pildid autost:
Pilt
Pilt
Pilt


Paar pilti streetraceilt:
Pilt
Pilt


Video 2005. aasta talvest klooga järvel:
http://mazdaklubi.com/pildid/Klooga%202 ... %20028.avi

Postitatud: 29.11.2004 17:05
Postitas Kuuno
kas pihusteid hakkad ajuga juhtima või muud ideed?

Postitatud: 29.11.2004 22:04
Postitas frets
panter kirjutas:kas pihusteid hakkad ajuga juhtima või muud ideed?


Ajuga ikka.

Postitatud: 29.11.2004 22:14
Postitas jeff01
250 heppa on veidi kaheldav nr kui sul isegi lisapihustid hetkel ei tööta :roll:
Sorry aga see lihtsalt minu arvamus, või ei tunne ma su autot piisavalt? Äkki teed meid tuttavaks?
Investeeri veel mõnisada krooni (käi dünos) ja räägi konkreetsetest numbritest :wink:

Postitatud: 30.11.2004 15:15
Postitas frets
jeff01 kirjutas:250 heppa on veidi kaheldav nr kui sul isegi lisapihustid hetkel ei tööta :roll:
Sorry aga see lihtsalt minu arvamus, või ei tunne ma su autot piisavalt? Äkki teed meid tuttavaks?
Investeeri veel mõnisada krooni (käi dünos) ja räägi konkreetsetest numbritest :wink:
Dünos käik ei lähe mitte mõnisada krooni , pigem tuhande kanti.

Ega ma täpselt ei saagi enne teada , lihtsalt mõni targem on arvanud välja sõidetud aegade põhjal.

Postitatud: 03.12.2004 20:59
Postitas zoom1
Ma küll usun et 250hp mootorist võib olla.

stardist saadud eelis ning 4wd kadu lõpus lubab 13,2 aega siis 250hp täitsa lubatav

Palju sul 400m lõppkiirus on?

Postitatud: 04.12.2004 13:32
Postitas frets
zoom1 kirjutas:Ma küll usun et 250hp mootorist võib olla.

stardist saadud eelis ning 4wd kadu lõpus lubab 13,2 aega siis 250hp täitsa lubatav

Palju sul 400m lõppkiirus on?

168 km/h oli vist.

Postitatud: 20.03.2005 22:31
Postitas Ints
Seda autot tasub edasi teha!

Postitatud: 21.03.2005 22:30
Postitas frets
Ints kirjutas:Seda autot tasub edasi teha!

Sul on õigus ja seda ma kavatsengi teha.

Postitatud: 23.03.2005 0:07
Postitas Ints
jõudu Mõigu meestele!

Postitatud: 23.03.2005 8:49
Postitas Samvel
frets kirjutas:
Ints kirjutas:Seda autot tasub edasi teha!

Sul on õigus ja seda ma kavatsengi teha.
rõõm kuulda Fred

Postitatud: 23.03.2005 9:29
Postitas frets
Tänud.
Aga otsustasin , et see aasta jääb võistlemine ilmselt vahele , võibolla paarile ainult aja teadmiseks peab minema.

Postitatud: 04.07.2005 13:55
Postitas frets
Dynos käidud lõpuks tänu esiveole siis.
Tulemus 1.0 ülerõhuga ja 95 bensuga.
Pilt

Postitatud: 04.07.2005 14:17
Postitas Miq
segu ju rikas - keera veel turbot :evil: :roll:

Postitatud: 04.07.2005 18:11
Postitas frets
Miq kirjutas:segu ju rikas - keera veel turbot :evil: :roll:

Segu rikas jah, bena rõhk liiga kõrgel. Täna muretsesin juba benarõhuregulaatori. :)