1. leht 2-st
wg signaali asukoht
Postitatud: 11.03.2005 9:09
Postitas Kuuno
eile lugesin et kui turbo külma osa külest wg aktuatori vaakum voolik ära võtta ja pannase peale gaasi siibrit muutub boost responce paremaks kuna külma osa juures on õhk külm aga sisselaske juures palju soojem...
On keegi proovinud seda?
Postitatud: 11.03.2005 18:55
Postitas zoom1
Mul sunnyl oli see voolik peale segusiibrit ehk siis sisselaskes.
Postitatud: 12.03.2005 13:32
Postitas Kuuno
ma maletan et sa kunagi vist kysisid kah seda et mis vahe on...nyyd on siis teada!

Postitatud: 12.03.2005 14:20
Postitas zoom1
.....et mingit vahet pole!
Postitatud: 14.03.2005 9:47
Postitas Kuuno
puuse panin mina....vahe ei ole boostis vaid väheke väändes ja wg avanemises!
siit saab täpselt lugeda:

Postitatud: 14.03.2005 20:05
Postitas zoom1
Kokkuvõteks siis võiks öelda, et kui võtta waste signaal sisselaskest, siis on rõhu üleslöömis aeg kiirem, aga miinus sellest, et vaste reageerib alles siis, kui rõhk on sisselaskes vastav ja seega puhub turbo hetkeliselt rõhkem boosti ja sellega tõuseb ka hetkeks temperatuur.
Kui hea cooler siis võib ju isegi vooliku sisselaskesse viia. Usun et pigem võidab, kui kaotab - küll aga väheneb turbo eluiga.
Thanks Panter - sain hea seletuse oma kunagisele küsimusele

Postitatud: 14.03.2005 20:25
Postitas Ragnar
zoom1 kirjutas:Kokkuvõteks siis võiks öelda, et kui võtta waste signaal sisselaskest, siis on rõhu üleslöömis aeg kiirem, aga miinus sellest, et vaste reageerib alles siis, kui rõhk on sisselaskes vastav ja seega puhub turbo hetkeliselt rõhkem boosti ja sellega tõuseb ka hetkeks temperatuur.
Kui hea cooler siis võib ju isegi vooliku sisselaskesse viia. Usun et pigem võidab, kui kaotab - küll aga väheneb turbo eluiga.
Thanks Panter - sain hea seletuse oma kunagisele küsimusele

selles mõttes, et kui kunagi plaan turbo välja vahetada ja seni kauaks paremat tootlikkust saada siis miks ka mitte

me@proovib järgi.
Postitatud: 23.03.2005 1:49
Postitas Mihkel
Sisselaskest wastegate-i signaali võtmine hetkel testimises ja tunda on, et rõhk tuleb natuke hiljem taha.
Mis juhutb siis, kui wastegate-i vaakumots lahti on?
Postitatud: 23.03.2005 21:45
Postitas zoom1
M-Tech kirjutas:Sisselaskest wastegate-i signaali võtmine hetkel testimises ja tunda on, et rõhk tuleb natuke hiljem taha.
Mis juhutb siis, kui wastegate-i vaakumots lahti on?
Peaks just varem rõhk tulema
Proovi järele, saad teada
Tegelikult juhtub see et turbo lööb oma maksimum rõhu mootorisse mis ta üldse tekitada suudab
Postitatud: 23.03.2005 22:50
Postitas henri
zoom1 kirjutas:...
Peaks just varem rõhk tulema
...
Rõhk tuleb varem sest terve see aeg kui throttle on ~0 üritab turbo rõhku üles ajada. Seega nt hetk kui sa täisgaasil korra jala tõstad ja uuesti vajutad on wastgate kinni ja rõhk enne trottle bodyt on täiesti olemas, samas aga BOW nullib asja ära.
Miinuseks on boost peak ehk siis hetkeline kõrge rõhk. See on tingitud sellest et ühu tee sisselaskeni on pikk ja selle aja jooksul kui rõhk sisselaskesse liigub on turbo juba väga suure rõhu saavutanud. Wastgate ei avane enne kui sisselaskesse piisav rõhk on saabunud.
Ma arvan et
jk oskaks seda paremini kommenteerida.
Postitatud: 24.03.2005 0:08
Postitas Mihkel
Minu viga siiski.
Tuleb jah suht järsku/kiirelt taha ja lööb algul rõhu spike-i sisse.
Postitatud: 24.03.2005 19:34
Postitas zoom1
Ma kavatsen asja nii ära proovida et üks kell turbo juurde ja teine sisselaskesse - näeb kohe erinevusi ja seda palju rõhk hetkeliselt suuremaks läheb ja kui palju.
Postitatud: 24.03.2005 20:40
Postitas Mihkel
Kui oled ära testinud, siis anna ka siin sellest teada.
Tehaseseades vist enamustel autodel kohe turbo külma otsa küljes WG signaal?
Postitatud: 24.03.2005 20:43
Postitas Ragnar
M-Tech kirjutas:Kui oled ära testinud, siis anna ka siin sellest teada.
Tehaseseades vist enamustel autodel kohe turbo külma otsa küljes WG signaal?
enamustel ikka jah tundub olevat nii
Postitatud: 31.03.2005 21:57
Postitas zoom1
Proovisin ära 2 kellaga
Üks sisselaskesse ja teine kohe peale turbot.
Waste signaali viisin sisselaskesse
Ühtlasel kiirendamisel näitab sisselaskes olev kell 0,1bar vähem rõhku.
Järsul kiirendamisel lööb turbo juures olev kell hetkeks 0,2-0,3bar suurema rõhu. Unustasin vaadata mis sisselaskes olev kell samal ajal teeb.
Üldiselt oli nii et käiguvahetusel jõud ei kao enam ja see hetkeks suurem rõhk tekitab sellise meeldiva tõmbe uue käigu alguses
