1. leht 1-st
R-500 DATA LOGGING COMPUTER?
Postitatud: 22.11.2006 12:30
Postitas Breakaway
Küsimus siis selles, et kas keegi on sellist kasutanud või on kuulnud selle kohta kommentaare? Tekkis huvi selle vastu
http://www.plxdevices.com/R-500_productinfo.htm
Postitatud: 24.11.2006 19:54
Postitas parm
tere,
lähimaades pole kohanud eriti kuid usas ja inglismaal on väga niftyd installid tehtud. positiivne tagasiside olen täheldanud.
olen mõelnud ka enda R500 paigaldamist enda autosse kuna AF/EGT/Knock on ühes komplektis ja kena näeb välja. hea alternatiiv VEMSi AF/EGT kellale kuna ka knocki näitab mis on suht oluline
minukäest oleks hinnad (eek sis km 18%)
PLX M250 Digital Air/Fuel Controller with Gauge 5575,50
PLX M300 Digital Air/Fuel Controller 4743,60
PLX R500 Wideband Kit: PLX-R500 8708,40
olavi
Postitatud: 24.11.2006 21:13
Postitas Breakaway
kas koos EGT Probe ja G-Sensoriga?
Postitatud: 25.11.2006 14:14
Postitas parm
tere.
KOMPLEKTIS ON:
1. R-500 dash mountable compact wideband controller
2. Bosch LSU 4.2 Wideband O2 Sensor
3. 3ft Bosch O2 Sensor Harness (Controller side)
4. 8ft Bosch O2 Sensor Harness (O2 sensor side)
5. 3ft Main Harness (controller side)
6. 4ft Main Harness (user side)
7. 4ft Main Harness Power Wires (user side)
8. 3ft K-Type thermal coupler wire (EGT probe sold separately)
9. USB interface cable (R-500 -> PC connectivity)
10. PLX parallel port firmware reflash card
11. Comprehensive operating manual
12. CD with USB device driver, operating manual in PDF, Latest version of PLX Logger Ver2.1+ (Win95/98/NT/2000/ME/XP) Compatible.
EGT ja G andurid lisaks maksavad :
R-500 EGT Probe Kit (K-Type) hind 1447,24
R-500/M-500 2-Axis G Sensor (Accelerometer) hind 1447,24
olavi
Postitatud: 26.11.2006 14:58
Postitas Mihkel
parm kirjutas:
EGT ja Knock andurid lisaks maksavad :
R-500 EGT Probe Kit (K-Type) hind 1447,24
R-500/M-500 2-Axis G Sensor (Accelerometer) hind 1447,24
Viimane ei ole ju Knock sensor

Postitatud: 26.11.2006 15:36
Postitas Breakaway
Mihkel kirjutas:parm kirjutas:
EGT ja Knock andurid lisaks maksavad :
R-500 EGT Probe Kit (K-Type) hind 1447,24
R-500/M-500 2-Axis G Sensor (Accelerometer) hind 1447,24
Viimane ei ole ju Knock sensor

keegi pole seda ju väitnudki. Süsteem töötab auto oma knock sensori peal.
Postitatud: 26.11.2006 15:41
Postitas Mihkel
Breakaway kirjutas:Mihkel kirjutas:parm kirjutas:
EGT ja Knock andurid lisaks maksavad :
R-500 EGT Probe Kit (K-Type) hind 1447,24
R-500/M-500 2-Axis G Sensor (Accelerometer) hind 1447,24
Viimane ei ole ju Knock sensor

keegi pole seda ju väitnudki. Süsteem töötab auto oma knock sensori peal.
Äkki loed UUESTI ESIMEST RIDA!
Ma ei kommenteeri siin paha pärast vaid juhin lihtsalt tähelepanu.
Paljud ei pruugi neil asajdel vahet teha ja parem kui keegi huviline endale vale asja ei telliks.
Konck sensorid on autodel erinevad ja kas see seade toetab neid kõiki?
Lihtsam on neil ühte nende süsteemiga sobivat müüa.
Postitatud: 26.11.2006 15:43
Postitas parm
tere,
sry väike näpukas läks sisse , mõtlesin knocki asmel ikka G andurit
olavi
Postitatud: 26.11.2006 15:48
Postitas Raceboy
Knock sensori toetusega pole enamasti muret, kuid kas seade võimaldab "knock learn" funktsiooni ka ja auto enda detonatsioonisageduse sisse programmeerida? Kui mitte, ei maksa eriti selle kaitsvale omadusele loota, sest iga mootori detonatsiooni sagedus on erinev.
Postitatud: 26.11.2006 15:49
Postitas Breakaway
oskab keegi mudu veel analoogseid seadmeid pakkuda?
Postitatud: 26.11.2006 16:28
Postitas Raceboy
Kui tahad tõesti head dataloggi seadet rajalkäimiseks ja performance-mõõtmiseks, osta Racelogicu V-Boxi nuditud versioon Drift-Box, mis töötab GPS-i pealt ja näitab graafikutena ära kõik piki- ja külgkiirendused rajal või kus iganes. Hind on 10 000kr ringis ja see seade on tõesti väga täpne veaga 0.1km/h. Seadmel on mälukaardipesa, kuhu kogu info salvestub.
http://www.driftbox.com/
Postitatud: 26.11.2006 17:10
Postitas Jesper
Driftbox ja R-500 on ju täiesti erinevad seadmed... Ainuke ühisosa on see R-500 komplektile lisatav akseleromeeter, mis on ilma GPSi abita üsna... noh, abitu
R-500 on datalogger, Driftbox on ringiaegade/400m aegade/jne mõõtja.
Lisaks ei hüppaks ma Driftboxi täpsuse peale ka just peaga lakke kinni, 10Hz värskendus on küll tavalise gpsiga võrreldes väga kiire, aga 100km/h liikuv auto läbib värskendustevahelise ajaga pea 4 meetrit. Tänu sellele, et auto on suhteliselt raske jurakas, on need sakid võimalik tarkvaraliselt välja siluda, aga noh seda ei saa nimetada sõnaga
täpsus. Päris Vbox refreshib 100 korda sekundis, mis on tõesti juba vägagi hea, lisaks on komplekti võimalik lisada DGPS baasjaam, mille abil kasvab täpsus sedavõrd, et võib näidu järgi distantsilt näpu ninna manööverdada. Aga see süsteem ei maksa enam kaugeltki mitte 10k.
Mitte et Driftbox nüüd halb asi oleks, aga ta kõlbab siiski teatud kindlateks mõõtmisteks teatud aktsepteeritava vea piirides, mitte ei too maa peale täielikku õnne ja absoluutset täpsust.
Ma juba tean ka, mida Raceboy kohe vastu kirjutab, et kui mootori parameetreid tahate dataloggida, siis R-500 on jama ja Vems hoopis parem

Postitatud: 26.11.2006 17:35
Postitas Raceboy
Ei kirjuta, sest mina pole R500 asjadega kursis, et nii väita.
Nii peale vaadates on kirjeldused väga head ja kui ta teeb neid asju nii nagu lubatud, on ka hind vastav.
Aga veelkord, kuna otsene kokkupuude puudub seadmega, ei tea rohkem rääkida.
Knocki suhtes tõin lihtsalt kogemustest tulenevad tähelepanekud välja ja need on suht tähtsad asjad, et südamerahuga võiks oma auto mootori tervise usaldada ühe seadme hoole alla.