1. leht 1-st
milline boost controller suudab vastavalt kiirusele...
Postitatud: 17.11.2006 19:26
Postitas patrik
...ja/või pööretele turbo rõhku muuta?
Postitatud: 17.11.2006 20:51
Postitas Raceboy
Ikk ainult selline, millel on mootori pöörete anduri sisend, ehk enamikus siis standalone ajudesse sisseehitatud controllerid. Esimesena tulevad ka päriselus toimivaid kontrollereid omavatest ajudest pähe Tatech ja VEMS. Kindlasti on mõned veel, äkki keegi täpsustab?
Postitatud: 17.11.2006 22:02
Postitas Silwer
Kas seda signaali ei saa kasutada mis tahhot juhib?
----
Kui seda signaali kasutavaid boost controllereid müügil tõesti ei ole siis on ju võimalus lasta see mõnel pädeval elektroonikul teha...
Iseenesest peaks olema lihtsalt seade mis suudab tahho signaali konverteerida wastegate solenoidile arusaadavaks ja see seade peab olema vastavalt pööretele progetav.
Postitatud: 17.11.2006 22:38
Postitas Miq
http://autospeed.com/
seal oli selline skeem olemas isegi, sagedusest sõltuvad ümberlülitused, kalibreeritav. suht väike ka. kuna mul pole täis pääsu siis ei saa skeemidele ligi.
Postitatud: 17.11.2006 22:39
Postitas Mihkel
Apex-i boost controller suudab vist vastavalt käigule boosti sättida, ei tea ka kas vastavalt pöördele.
Postitatud: 18.11.2006 14:01
Postitas Samvel
Apexi AVCR - closed loop boost, duty vastavalt mootori pöördele, boost vastavalt käigule (rpm ja kiiruse signaal vajalik).
Iga korralik management kasutab juba 3D kaarte boosti seadistamiseks. Paljudel saab piirata vastavalt käigule, osadel ka vatavalt kiirusele (AEM).
Postitatud: 20.11.2006 15:54
Postitas patrik
kas viimast ka eestist on võimalik saada või tuleb kuskilt mujalt vaadata
Postitatud: 20.11.2006 16:46
Postitas Mihkel
Olavi Keisei-Racingust sebib selle ilmselt sulle normaalse hinnaga välja. Kasutaja "parm" siinses foorumis.
Xenon-Eesti vast pakub ka.
Postitatud: 09.04.2007 10:03
Postitas Fos
Huvi pärast küsin, et miks on üldse vaja boosti pööretega konkreetsesse sõltuvusse viia? Boost (ehk turbo rõhk) juba oma olemuselt sõltub mootori pööretest ja koormusest.
Reaalne on boost saada alates ca 3k ja seda kui kaua turbo suudab rõhku hoida oleneb juba sellest, kui hea ja sobiva turbo sa oled valinud. Ainult pöörete järgi pole kõige parem lahendus, kuna pöörded üksi ei tähenda mitte midagi.
Postitatud: 09.04.2007 11:29
Postitas Mihkel
Idee antud juhul oli selles, et mõttetut wheelspin-i (rataste stardis tühja käimist) vältida.
Postitatud: 10.04.2007 0:13
Postitas patrik
hea lugeda mis natuke aega tagasi sai kirjutatud
paar kuud tagasi otsisin boost controllerit. nüüd on paigaldamisel teine aju koos veojõukontrolli ja boost controliga. eks näis mis elu edasi toob...
Postitatud: 10.04.2007 11:55
Postitas Ar21
Mõnel autol vist isegi orginaalis peal, et näiteks esimese käiguga ei saa vaatamata pöörtele max. boosti kunagi kätte. 4 vedustel tänavamasinatel vast rohkem siduri hoidmise pärast.