1. leht 1-st
Turbo VR6-le?
Postitatud: 30.10.2006 14:49
Postitas Drift
Nii küsimus järgmine, et ma tahaks enda vr6-le torbut peale panna.
Saab 9000 2.3 T turbo on mul nagu olemas ja et kas on keegi kes võix seletada põhitõed turbo peale panekuga mulle ära ja mida mul veel vaja minna võix?
Ette tänades:)
Postitatud: 30.10.2006 14:50
Postitas Drift
Aa ja auto on Passat 2.8 VR6 (128 kW) -91
Postitatud: 30.10.2006 14:53
Postitas Kuuno
kas tõesti ei oska just neid PÕHITÕDESID otsida?
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?t=589
Postitatud: 30.10.2006 15:24
Postitas Mihkel
Drift kirjutas:
Saab 9000 2.3 T turbo on mul nagu olemas ja mida mul veel vaja minna võix?
Ühesõnaga pole sul midagi olemas.
Alustada võiks näiteks sellest, et koostada endale list koos eeldatavate hindadega.
Saad vähemalt mingi pildi kulutustest silmeette.
Paljud jätavad peale listi valmimist juba asja pooleli.
Postitatud: 30.10.2006 16:24
Postitas henri
Selle peaks suurelt ja punaselt foorumi avalehele panema, et enam ei tuleks siia sarnaseid küsimusi.
Postitatud: 31.10.2006 9:06
Postitas Drift
VABANDAGE et ei suvatsenud eriti hoolikalt uurima.
Blow Off, Turbo ja WG on mul olemas nyyd on vaja voolikuid ja asju aga seletage järjekord ära kuidas ma panen neid peale millise toru kylge näitex Blow Off käib?
Postitatud: 31.10.2006 9:28
Postitas Raceboy
Drift kirjutas:VABANDAGE et ei suvatsenud eriti hoolikalt uurima.
Blow Off, Turbo ja WG on mul olemas nyyd on vaja voolikuid ja asju aga seletage järjekord ära kuidas ma panen neid peale millise toru kylge näitex Blow Off käib?
Selle kohta käib ikka sama asi: loe põhitõed enne läbi! Vihjeks annaks ühe teose nime: "Maximum Boost" by Corky Bell ja teinegi vihje, kasuta otsingu funktsiooni foorumis.
Mis sa arvad, mitu sinusarnast küsijat on iga nädal siin foorumis?
Kui sa esimesena küsid "kuhu ühendada blow-off", siis see näitab seda, et sa pole millegagi turboga seonduvaga ennast kurssi viinud veel. See jutt ei olnud mõeldud pahatahtlikuna, vaid sinu enda ja ka meie säästmiseks.
Veelkord, kasuta otsingut, saad palju targemaks!
Postitatud: 31.10.2006 9:52
Postitas Drift
kasutasin ja sain targemaks.
Postitatud: 14.11.2006 19:19
Postitas sada1000
Mis otsustasid siis.. "paned nyyd turbo"

?
Postitatud: 14.11.2006 20:04
Postitas Silwer
Drift kirjutas:kasutasin ja sain targemaks.
Nüüd mõtle välja kuidas sa seda mootorit juhtima hakkad. Kuna õhu kogus osadel pööretel / koormustel suureneb siis on vaja suurendada ka selle võrra kütuse kogust nendel samadel pööretel. Lisaks on vaja muuta süüdet erinevatel pööretel / koormustel.
Postitatud: 25.01.2009 23:51
Postitas Peeter
Aga teate, kallid VR6 mehed, et BMW kasutab VR6 mootoreid aknatõstukite mootorina, aga samas, mis sa selle võrri mootoriga muud teedki.

Postitatud: 26.01.2009 0:00
Postitas Dc85
Peeter kirjutas:Aga teate, kallid VR6 mehed, et BMW kasutab VR6 mootoreid aknatõstukite mootorina, aga samas, mis sa selle võrri mootoriga muud teedki.

1.8 ja 2.0 kasutad siis el peeglitel ?
tegija
Postitatud: 26.01.2009 0:07
Postitas Mardo
sellist möga võib suust välja ajada hommikul kell 4 kui kõik magavad ja vanaemajuures moosipurkide vahel.
Teema algatajale aga hea soovitus:
Vaata netist projekte, loe ja jäta meelde. Pildid on kõige suuremad abilised

Postitatud: 26.01.2009 0:22
Postitas Johnny
Peeter kirjutas:Aga teate, kallid VR6 mehed, et BMW kasutab VR6 mootoreid aknatõstukite mootorina, aga samas, mis sa selle võrri mootoriga muud teedki.

Ja selle ütlemiseks oli vaja üles otsida 2006a teema?