1. leht 1-st

Imprezad kuni 2000a

Postitatud: 29.10.2006 22:02
Postitas jk
Kuidas need autod ennast asfaldil tunnevad - libiseb vist esimene ots? Vaatasin, et Sauga top 50 tabelis on ainult üks selline auto. Mis mootor ja ülekanne tuunimisest arvavad? Alates 98 aasta autodel saab aju ümber progeda, mida veel peab mudelite iseärasustest teadma? 8000rpmi ka mõni mudel välja läheb? Kuidas LSDega on - mis mudelil kus ja mis on? Jupihinnad?

Re: Imprezad kuni 2000a

Postitatud: 30.10.2006 9:00
Postitas henri
jk kirjutas:Kuidas need autod ennast asfaldil tunnevad - libiseb vist esimene ots? Vaatasin, et Sauga top 50 tabelis on ainult üks selline auto. Mis mootor ja ülekanne tuunimisest arvavad? Alates 98 aasta autodel saab aju ümber progeda, mida veel peab mudelite iseärasustest teadma? 8000rpmi ka mõni mudel välja läheb? Kuidas LSDega on - mis mudelil kus ja mis on? Jupihinnad?
STi-del on 8000rpmi. Juba ainult LSD tuuninguga on võimalik neid autosid ülejuhitavaks muuta. Kui sinna juurde liita ka veermiku tuuning (esiratta kalded, stabikad ja hea vedrustus) siis on antud autot võimalik käituma panna kui tagaveolist (juhul kui meeldib). Üldiselt tänud madalale raskusastmele on tegemist hästijuhitava autoga. Kahjuks peab tõdema et Evod suudetakse modida kiiremaid aegu sõitma.

Tsukuba'l on GDB rekord 56.595 ja EVO V 55.976.

Kindlasti ei ole eelnev absoluutselt tõene võrdlus. Leidub ka radu, kohti kus GDB parem on.

Postitatud: 30.10.2006 9:07
Postitas Raceboy
Ringrajaks soovitaks siiski selleks mõeldud auto osta, ehk siis tagaveoline. EVO-d-Imprezad on siiski rallisuunitlusega, sellest ka vedrustuse ja veermiku isepärad. Muidu kulutad palju raha autole omaduste andmiseks, mis muidu saaks korraliku tagaveolise veelgi kiiremaks muutmisele kulutada.

Postitatud: 30.10.2006 10:22
Postitas Ar21
Selleks, et Subarut teha ülejuhitavamaks pole vaja just eriti palju teha. Täiesti tuntavalt mõjutab olukorda ainuüksi taha jäigema stabikavarda installimine (või reguleeritav eri jäikusastmetes). Seda asfaldiseades ka tehakse. Isegi tagarataste ja esirataste tehaserehvirõhkude vahekordade muutmine parandab asja. EVO on juba tehasest veidi ülejuhitavam.
Subaru on kurvi sisenemisel aeglasem ja kurvist väljumisel kiirem, EVO vastupidi.
Üle ilma tehtud asfalditestides on tehaseseades EVO-d olnud jah tavaliselt veidi kiiremad, aga mitte alati igal rajal.
Kusjuures EVO-t on mõttet võrrelda ikka WRX STI-ga, mitte tavalise turbo Subaruga. STI-l ka reguleeritav keskdiffer nagu EVO-lgi - lumi, jää - kruus ja asfalt.
Selliste eespool väljatoodud autode juures oleneb asi ikkagi modifitseerimisastmest või selle õnnestumisest. Kuidas saaks selliste kõrgmodifitseeritud asjade puhul teha mingeid järeldusi kõigi EVO-de või STI-de kohta, veel vähem tehaseseades autode kohta.

Postitatud: 30.10.2006 12:49
Postitas jk

Postitatud: 30.10.2006 13:09
Postitas henri
Ar21 kirjutas:Selleks, et Subarut teha ülejuhitavamaks pole vaja just eriti palju teha. Täiesti tuntavalt mõjutab olukorda ainuüksi taha jäigema stabikavarda installimine (või reguleeritav eri jäikusastmetes). Seda asfaldiseades ka tehakse. Isegi tagarataste ja esirataste tehaserehvirõhkude vahekordade muutmine parandab asja. EVO on juba tehasest veidi ülejuhitavam.
Subaru on kurvi sisenemisel aeglasem ja kurvist väljumisel kiirem, EVO vastupidi.
Üle ilma tehtud asfalditestides on tehaseseades EVO-d olnud jah tavaliselt veidi kiiremad, aga mitte alati igal rajal.
Kusjuures EVO-t on mõttet võrrelda ikka WRX STI-ga, mitte tavalise turbo Subaruga. STI-l ka reguleeritav keskdiffer nagu EVO-lgi - lumi, jää - kruus ja asfalt.
Selliste eespool väljatoodud autode juures oleneb asi ikkagi modifitseerimisastmest või selle õnnestumisest. Kuidas saaks selliste kõrgmodifitseeritud asjade puhul teha mingeid järeldusi kõigi EVO-de või STI-de kohta, veel vähem tehaseseades autode kohta.
Räägi sellest tabika varda näppimisest. Kuidas kurvis sisenedes auto käitub, keskkurvis ja väljudes. Mida teeb kui kiirendada, mootoriga pidurdada.


Reguleeritavate LSD-dega saab pinget ees juurde, maha keerata. Sellega saab seadistada kuidas auto käitub gaasipedaaliga mängimisele. Ala gaasi ei vajuta ülejuhitav vajutad gaasi neutraalne.

Samas kõige paremini annab ringiaega parandada ostes uuema impreza GDB jne. Kuid nende leidmine ja hind määrab päris palju.

Imo eesti radadel on võimas 4 veoline suures eelises. Nürburgringi Nordschleife'l jah 4 veolise eeliseid pole tunda.


OT: Tegaseseades EVO ja STI vahel saab võrdusmärgi tõmmata (kiired kurvid STI eelis, aeglastes jällegi EVO parem), kuid mida rohkem edasi arendad seda suurem EVO eelis tuleb mängu (ala kkasti ja mootori tugevus, töökindus)