Turbo geomeetria seest õline ning samuti väljalaskekollektor
Postitatud: 01.11.2019 17:07
Vag grupp 2,0 103kw pumppihustitega masin. Ostsin auto vigasena ja vajaks veidi nõu / abi.
Autol oli hammasrihm purunenud, uus rihm oli peale pandud ja sõitis, kuid suitses nii sinist kui ka musta.
Sai klapikambrikaan maha võetud ja purunenud oli mitu sisselaske nookurit ning tõukurit. Kompressiooni mõõtes oli kõige kehvem silinder 25,5 bar ning kõige parem 28 bar.
Nüüd sai mootori osa kokku, kuid lahti võttes jäi silma õline väljalaskekollektor.
Sai võetud ka turbo geomeetria lahti ning geomeetria osa on nn õli plögaga kaetud, otsest tahma polnud praktiliselt üldse ning geomeetria liikus täiesti vabalt.
Turbol puudub igasugune pikilõtk ning labad ise on korralikud.
Enne laiali võtmist sai lastud arvutiga uurida ka diagnostikul turborõhku ja see oli väidetavat madal, et reaalne rõhk ei jõudnud nii kõrgele kui aju soovis,ütles diagnostik.
Kas peaks kahtlustama ikkagi kuumkojas oleva õli põhjustajaks turbot ennast, kuigi lõtkud olematud? Või võiks ajada süü purunenud nookuritele ja tõukuritele?
Autol oli hammasrihm purunenud, uus rihm oli peale pandud ja sõitis, kuid suitses nii sinist kui ka musta.
Sai klapikambrikaan maha võetud ja purunenud oli mitu sisselaske nookurit ning tõukurit. Kompressiooni mõõtes oli kõige kehvem silinder 25,5 bar ning kõige parem 28 bar.
Nüüd sai mootori osa kokku, kuid lahti võttes jäi silma õline väljalaskekollektor.
Sai võetud ka turbo geomeetria lahti ning geomeetria osa on nn õli plögaga kaetud, otsest tahma polnud praktiliselt üldse ning geomeetria liikus täiesti vabalt.
Turbol puudub igasugune pikilõtk ning labad ise on korralikud.
Enne laiali võtmist sai lastud arvutiga uurida ka diagnostikul turborõhku ja see oli väidetavat madal, et reaalne rõhk ei jõudnud nii kõrgele kui aju soovis,ütles diagnostik.
Kas peaks kahtlustama ikkagi kuumkojas oleva õli põhjustajaks turbot ennast, kuigi lõtkud olematud? Või võiks ajada süü purunenud nookuritele ja tõukuritele?