Audi S2 2,2T q ABY´93 - TT
Postitatud: 23.10.2006 11:38
No kolime siis teema ka õigesse kohta üle.
Õnnestus endale lõpuks muretseda selline auto, mida olen Audiusku pöördumisest saadik endale ihkanud.
Auto ise on Saksamaal tehasest välja vuranud 93. aasta juunis, on musta värvi, omab ABY tähistusega mootorit, kuuekäigulist kasti ja loomulikult quattro nelikvedu.
Lisad: Sakslane ei ole lisade valikuga väga kitsi olnud, autole on tehasest paigaldatud kahepoolne kliimaautomaatika, istmesoojendused, airbagiga rool, must nahkpolster, el. katuseluuk, el.soojendusega peeglid, tulede korrektor, 4xel aknad (tagumised avanevad elektriliselt küljele), luuptuled, tagadifri lukk, ABS, püsikiiruse hoidja, kompuuter, carboon liistud ja 16" originaal tähtveljed.
Tänaseks on airbagiga rool asendunud S2 kolme kodaraga sportrooliga, 16" veljed Azevi 17" velgedega, ülimadal sportvedru asendunud originaal sportvedrudega ja originaal kassetikas JVC KD-NX10 CD/MP3/Navi unitiga, mis näeb välja täpselt nagu Becker.
Auto sakslasest omanik on tundnud, et temale on Audi poolt pakutavast 169kw-st vähe ja on lasknud sellele Saksas ajuoperatsiooni ja wastegate vedrutuuningu teha, mis väljendub auto tehn.passis ilutsevas 194 kw-s.
Auto eelmine omanik on autost seest eemaldanud nahktoolid ja need asendanud musta värvi riidekattega toolidega, õnneks on ta polstrid siiski jätnud, samuti on eemaldatud RS2 väljalaske kolle, oma asukoha mingis teises autos on vahepeal ka leidnud püsikiiruse hoidja.Lohutuseks on aga autole paigaldatud väga korralik alarmseade, mis kahepoolse sidega, omab distantskäivituse, turbotimeri ja kliima juhtimise funktsioone.
Plaanis on auto esimeses järgus täiesti korda teha (vigu ikka leidub) ja siis tuunima;)



Õnnestus endale lõpuks muretseda selline auto, mida olen Audiusku pöördumisest saadik endale ihkanud.
Auto ise on Saksamaal tehasest välja vuranud 93. aasta juunis, on musta värvi, omab ABY tähistusega mootorit, kuuekäigulist kasti ja loomulikult quattro nelikvedu.
Lisad: Sakslane ei ole lisade valikuga väga kitsi olnud, autole on tehasest paigaldatud kahepoolne kliimaautomaatika, istmesoojendused, airbagiga rool, must nahkpolster, el. katuseluuk, el.soojendusega peeglid, tulede korrektor, 4xel aknad (tagumised avanevad elektriliselt küljele), luuptuled, tagadifri lukk, ABS, püsikiiruse hoidja, kompuuter, carboon liistud ja 16" originaal tähtveljed.
Tänaseks on airbagiga rool asendunud S2 kolme kodaraga sportrooliga, 16" veljed Azevi 17" velgedega, ülimadal sportvedru asendunud originaal sportvedrudega ja originaal kassetikas JVC KD-NX10 CD/MP3/Navi unitiga, mis näeb välja täpselt nagu Becker.
Auto sakslasest omanik on tundnud, et temale on Audi poolt pakutavast 169kw-st vähe ja on lasknud sellele Saksas ajuoperatsiooni ja wastegate vedrutuuningu teha, mis väljendub auto tehn.passis ilutsevas 194 kw-s.
Auto eelmine omanik on autost seest eemaldanud nahktoolid ja need asendanud musta värvi riidekattega toolidega, õnneks on ta polstrid siiski jätnud, samuti on eemaldatud RS2 väljalaske kolle, oma asukoha mingis teises autos on vahepeal ka leidnud püsikiiruse hoidja.Lohutuseks on aga autole paigaldatud väga korralik alarmseade, mis kahepoolse sidega, omab distantskäivituse, turbotimeri ja kliima juhtimise funktsioone.
Plaanis on auto esimeses järgus täiesti korda teha (vigu ikka leidub) ja siis tuunima;)


