1. leht 8-st

Audi S2 2,2T q ABY´93 - TT

Postitatud: 23.10.2006 11:38
Postitas tt
No kolime siis teema ka õigesse kohta üle.
Õnnestus endale lõpuks muretseda selline auto, mida olen Audiusku pöördumisest saadik endale ihkanud.
Auto ise on Saksamaal tehasest välja vuranud 93. aasta juunis, on musta värvi, omab ABY tähistusega mootorit, kuuekäigulist kasti ja loomulikult quattro nelikvedu.
Lisad: Sakslane ei ole lisade valikuga väga kitsi olnud, autole on tehasest paigaldatud kahepoolne kliimaautomaatika, istmesoojendused, airbagiga rool, must nahkpolster, el. katuseluuk, el.soojendusega peeglid, tulede korrektor, 4xel aknad (tagumised avanevad elektriliselt küljele), luuptuled, tagadifri lukk, ABS, püsikiiruse hoidja, kompuuter, carboon liistud ja 16" originaal tähtveljed.
Tänaseks on airbagiga rool asendunud S2 kolme kodaraga sportrooliga, 16" veljed Azevi 17" velgedega, ülimadal sportvedru asendunud originaal sportvedrudega ja originaal kassetikas JVC KD-NX10 CD/MP3/Navi unitiga, mis näeb välja täpselt nagu Becker.
Auto sakslasest omanik on tundnud, et temale on Audi poolt pakutavast 169kw-st vähe ja on lasknud sellele Saksas ajuoperatsiooni ja wastegate vedrutuuningu teha, mis väljendub auto tehn.passis ilutsevas 194 kw-s.
Auto eelmine omanik on autost seest eemaldanud nahktoolid ja need asendanud musta värvi riidekattega toolidega, õnneks on ta polstrid siiski jätnud, samuti on eemaldatud RS2 väljalaske kolle, oma asukoha mingis teises autos on vahepeal ka leidnud püsikiiruse hoidja.Lohutuseks on aga autole paigaldatud väga korralik alarmseade, mis kahepoolse sidega, omab distantskäivituse, turbotimeri ja kliima juhtimise funktsioone.
Plaanis on auto esimeses järgus täiesti korda teha (vigu ikka leidub) ja siis tuunima;)

Pilt
Pilt
Pilt

Postitatud: 23.10.2006 12:11
Postitas tt
Esimese hooga sai autole alla krutitud sellised asjad:
Pilt
Samas said vahetatud ka rattalaagrid ja piduriklotsid.
Kuna auto veeremik oli just hiljuti kapremonditud, ei olnud sellega tarvis midagi ette võtta.
Vahetusse läksid esitulede klaasid:
Pilt
kuna aga parempoolne esituli ei tahtnud enam katkiste kinnituste tõttu külge istuda, asendus see ka lõpuks uue tulega.
Kuna asjalood muude asjadega venisid siis otsustasin auto saata Pärnusse muusika installimisse.Kõigepealt sai soetatud JVC KD-NX10 CD/MP3/Navi headunit:
Pilt
Ja Pärnumehed installisid siis autosse sisse
Element 15" 600W RMS Lansar Vibe
Võimuks talle GAS D class
Kast ca 100 liitrit... tehtud 25mm vineerist, kaetud poroloniga ning riidega.
Ette ustesse 5,25" focalid, nendele eraldi kast ja lisaks ruumi juurde ka ukse seest. Piilaritesse tweetrid. Filtrid vahele ja võim takka.
Väja nägema jäi kogu kompott selline:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Samal ajal kui auto Pärnus oli, ilmusid kappi sellised asjad:
Autostyle Carbon Look tänavakorvid
Pilt
Uhiuus ADU (RS2) väljalaske kollektor (rändas kohe Tartusse valujääkide eemaldamisse)
Pilt
KKK K24/7200 turbo (Siirdus Hr Kuuli juurde, kes tellis Itaaliast turbole keraamilised pikilõtkusaaled ja tegi kapremondi ning poleeris ja lakkis ka kojad üle)
Pilt
Siduriks valisin Sachs Race Engineering korvi ja tugevdatud originaal ketta
Pilt
Pilt
Kohustuslik väikevidin:
Pilt
Kohale jõudis ka Forge Baypass klapp koos vedrukitiga:
Pilt
Näidikuteks sai sedakorda siis valitud Auto Gauge boosti kell ja VEMS-i WBO2 ja EGT digitaalne kell:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Oma koha kapipõhjas leidsid cooler ja Samco silikoonpõlved, muhvid ja traktori poest ostetud hüdrovoolikute klambrid.
Pilt
Pihustiteks sai valitud sedakorda ADU (RS2) mootori pihustid
Pilt
Rõhuregulaator peaks Soomest jõudma selle nädala lõpus.
Kui auto Pärnust tagasi jõudis, installiti autosse istmed
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pärast istmete installi lisandus autole kõige tumedam must toonklaas ja auto rändas kuhugi Kadaka kanti, kus teostatakse järgnevad tööd:
Küljest kukuvad esistange, kliima süsteem, lisaradikas, käigukast (läheb Tõukurisse remonti), tagadiffer (korralikum läheb asemele) ja loomulikult kukub aiste vahelt ka mootor välja.
Siis üritame saada kokku mootori, külge kruttida RS2 pihustid, reguleeritava kütuserõhu regulaatori, RS2 vl kollektori (EGT sondi pesaga), RS turbo, ette saada cooleri (ühes kastis on tore hunnik Samco silikoonpõlvesid ja vahemuhve), installida Forge baypassi ja Simota oilcach tanki, valmis saada uue downpipe (kaks lambda pesa), valmis saada 3" summuti, alla remonditud käigukasti, Sachs Race Engineering korvi ja Sachsi tugevdatud katetega ketta, boost ja VEMS- näidikud külge, WBO2 ja EGT sensorid installida ja külge RS2 replica esistange, custom esivõre ja kulmud.
Loomulikult suundub siis ka auto külge "uus aju"
Kui auto uuesti liikuma saab siis tuleb auto meie majja, kus teeme ära värvitööd.

Postitatud: 23.10.2006 15:48
Postitas tt
Täna õnnestus kätte saada ka kauaoodatud amordid (vanad vedrud oli auto eelmine omanik just jõudnud uute originaalvedrude vastuu välja vahetada).

Postitatud: 23.10.2006 19:56
Postitas Taavi
Kena projekt. Raha läheb õigesse kohta :) Miks valisid just selle KKK K24/7200 turbo? Kui saladus pole siis mis hinnaklassis sellised liiguvad? Miks mõnda uuemat kuullaagerturbot ei valinud? Kas taastatud turbod üldiselt selliste pauguprojektide peal kestavad? Audimehed vannuvad kõik KKK usku, on mingid head põhjused selle usu taga ka?

Postitatud: 23.10.2006 20:03
Postitas Raceboy
Taavi kirjutas:Audimehed vannuvad kõik KKK usku, on mingid head põhjused selle usu taga ka?
Kui sa loed veidi kestvussõitude läbi aegade (ka tänapäeval) võidukate autode kohta, siis näed, et neil on 95%-l KKK turbod kasutusel ja mitte kuullaagerturbod.

Postitatud: 23.10.2006 21:11
Postitas altz
Omaltpoolt küsin, et mis käigukastil täpsemlat viga, teine käik ei taha kiiresti vahetades eriti sisse minna? minul nimelt selline probleem...ei julge mõeldagi mida sünkronisaatorid 6-käigulisele maksta võivad... :roll:
Edu autoga, väga ilus on juba praegu... :)

Postitatud: 23.10.2006 21:32
Postitas Hylas
Palju sellised istmed maksavad ?
no offence aga kvaliteet näeb ikka väga räbal välja, nagu keegi külasepp oleks esimeseks näpuharjutuseks polstri peale õmmelnud :?

Postitatud: 26.10.2006 14:43
Postitas tt
:x Asi venib ja venib turboga - viimane kõne Kuulile andis tulemuseks selle, et esialgu eelmise kuu lõpuks remonditud turbo ei saa valmis ka selle kuu jooksul (väidab, et Itaaliast saabunud vidin oli vale jne.)
Aga kapotialla mahuks praegu 2 neegrit :lol:
Pilt
Pilt

Postitatud: 26.10.2006 19:51
Postitas Robo
No siis on ju õige aeg kone ja kast vahelt välja tõsta,egas aega pole raisata - varsti lumi maas :-D :!:

Postitatud: 26.10.2006 23:50
Postitas tt
Kast on juba Peebu juures Tõukuris.
Pajal esialgu midagi muud ei tee kui võtame karteripõhja alt ära ja vaatame sealtkaudu kuidas alumine ots elab kui kõik on ok siis kevadeni kestab vast ära - ja siis uus pada vahele.

Postitatud: 30.10.2006 14:54
Postitas tt
Täna selgus tõsiasi, et käikari arvelt tuleb rahakotti 16K võrra kergendada.

Postitatud: 30.10.2006 17:56
Postitas Audiophile
Vaat et siis garantii ikka asjale saad. Endale ehitad, pole lõppkokkuvõttes väga vahet. Projekt vist niikui nii sul pikemalt enda käes ja kasti remont ongi suur asi!

markus

Postitatud: 31.10.2006 17:21
Postitas tt
Tänu Prr-ile saab mootor ikka enam ja enam RS2 -e mootoriks.
Täna lisandusid listi veel ADU (RS2) nukkvõllid.

Postitatud: 11.11.2006 10:52
Postitas tt
Enne:
Pilt
Pärast:
Pilt
Pilt
Pilt

Postitatud: 04.12.2006 12:10
Postitas tt
Kui teha siis teha juba korralikult ja kasutada ÕIGEID asju:
Pilt
Pilt