2008 2.0TD Mazda 6 probleem kiirendamisel kuuma mootoriga
Postitatud: 09.09.2018 10:07
Probleem 2008a 2 liitrise turbo diisel Mazda 6'ga. Kui auto sõita soojaks, jätta seisma (a'la 15min) ja minna uuesti sõitma, siis üle 5% gaasi andes poob mootori kinni. Kui gaasi seejärel kauem peal hoida, siis läheb mootorituli põlema, tekib veakood P0107- MAP cicruit low input ning auto läheb safe mode. Kui auto üleöö seisnud, siis töötab kõik laitmatult ning probleemi pole. Praeguste jahedamate ilmadega probleemi tekkimisel sõita ca 10 minutit, siis probleem kaob. Ehk siis probleem on otseselt temperatuuriga seotud, aga ei saa aru kuidas või miks.
Kui see kinni poomine tekib, siis obd skänneriga on näha, et turborõhk kukub 0.6-0.8bar vaakumisse. Aga andur iseenesest nagu töötaks, kuna ühenduse puudumise korral kukuks täiesti ära ja näiteks stabiilset mingit arvu, preagu aga näit vastavalt gaasi andmisele muutub.
Proovitud/tehtud: Autol DPF eemaldatud ja välja progretud. EGR'i tegin pimedaks aga see midagi ei muutnud. MAF aerosooliga puhastatud. Kaitsemete ploki toite klemm oli tugevalt oksüdeerunud, kuid selle vahetus ja puhastamine midagi ei aidanud. Vahejahuti hakkas lekkima mingi hetk pärast probleemi tekkimist, selle vahetus probleemi ei lahendanud. Turbo geomeetria labade asendit muutev varras liigub vabalt nii külma kui sooja mootoriga. Kütusefilter vahetatud.
Millest see probleem olla võib?
Kui see kinni poomine tekib, siis obd skänneriga on näha, et turborõhk kukub 0.6-0.8bar vaakumisse. Aga andur iseenesest nagu töötaks, kuna ühenduse puudumise korral kukuks täiesti ära ja näiteks stabiilset mingit arvu, preagu aga näit vastavalt gaasi andmisele muutub.
Proovitud/tehtud: Autol DPF eemaldatud ja välja progretud. EGR'i tegin pimedaks aga see midagi ei muutnud. MAF aerosooliga puhastatud. Kaitsemete ploki toite klemm oli tugevalt oksüdeerunud, kuid selle vahetus ja puhastamine midagi ei aidanud. Vahejahuti hakkas lekkima mingi hetk pärast probleemi tekkimist, selle vahetus probleemi ei lahendanud. Turbo geomeetria labade asendit muutev varras liigub vabalt nii külma kui sooja mootoriga. Kütusefilter vahetatud.
Millest see probleem olla võib?