1. leht 1-st
K: KKK Turbo Nissanile
Postitatud: 01.03.2005 21:13
Postitas Siim
Huvitab millise KKK turbo saaks panna Nissan 200sx S13???? Kui suur vaev on seda panna ja mis eelised on KKK Garreti ees?
Re: K: KKK Turbo Nissanile
Postitatud: 01.03.2005 21:32
Postitas Miq
siim_106 kirjutas:...mis eelised on KKK Garreti ees?
kas üldse on..
Postitatud: 01.03.2005 21:48
Postitas Raceboy
no kõik taandub sellele, kuidas turbo ja mootor kokku sobivad. KKK on üldjuhul kallim turbo, Garreti paremad mudelid enamasti odavamad, kui KKK samaväärsed. Kuid asi taandub siiski ka maitseküsimustele

Postitatud: 01.03.2005 22:01
Postitas Siim
Aga palju maksab yks korralikum KKK, T28 saab Nissanile 7000kr umbes ja Tuttika T25 Usast 7290kr +postikulu
Postitatud: 01.03.2005 22:42
Postitas T6nis
k26 mulle pakutud alates 500-5000, kusagil ~1000 peaks suht normaalse saama, tuttav ehitas enda s13 kkk peale, ei ole lihtne t88 kuna kkk on v2line wastegate ja audi waste, lihtsalt ei mahu kuhugile 2ra, tuttav tegi ise sinna sisese waste.
Postitatud: 01.03.2005 22:54
Postitas Miq
Postitatud: 01.03.2005 23:20
Postitas T6nis
k26 peaks kuni ~300hp ja t25 kuni ~250hp puhuma.
Postitatud: 01.03.2005 23:23
Postitas Ragnar
nii üheselt ei saa öelda, et see puhub nii palju ja see nii palju. väga paljus oleneb setupist ja konkreetse turbo spec'ist, on ta kuullaagritel või mitte jne.
Postitatud: 01.03.2005 23:26
Postitas T6nis
antud juhul m6tlesin stock turbosid t25 (ca18det) ja k26 audi 20v. st nissanil t25 kuni ~250hp ja audil k26 kuni ~300hp
Postitatud: 02.03.2005 0:48
Postitas Silwer
T6nis kirjutas:antud juhul m6tlesin stock turbosid t25 (ca18det) ja k26 audi 20v. st nissanil t25 kuni ~250hp ja audil k26 kuni ~300hp
Audi KKK K26 "20v" on RS2 turbo ja seda sa Eestist normaalse hinnaga ei leia. K26 A200 "10v" on liikvel aga selle kasutamisel ei ole mõtet - lahja ja ebaefektiivne.
Postitatud: 02.03.2005 8:49
Postitas Raceboy
Ja veel selle "250hj" "300hj" jne. teemal. See, palju hobujõudu saad, ei olene mitte ainult turbost, õigemini aitab turbo sellel vaid kaasa. Tähtis on see, palju ta boosti annab ja mis õhukoguse ta mis boostiga suudab tekitada. Pealegi on paljud mootorid ise juba ebaefektiivsed, niiet palju boosti läheb kaduma, rääkimata sisselaskes tekkivatest pressure-drop-idest.
Postitatud: 02.03.2005 14:34
Postitas zoom1
Mis jutt see siis on et audi turbod puhuvad vabalt 1,5+bar
Ja ma ei mõtle rs turbosid - vaid audi 200 20v omad jne.
Garret T25 sellist rõhku ei puhu eriti ja kui puhub siis ei kesta palju
Audi turbod on vastupidavamad
Postitatud: 02.03.2005 15:51
Postitas Siim
saaks kuskilt normaalse turbo normaalse hinnaga ostaks, aga seda mida tahan pole
Postitatud: 02.03.2005 18:25
Postitas Samvel
siim_106 kirjutas:saaks kuskilt normaalse turbo normaalse hinnaga ostaks, aga seda mida tahan pole
kui jutt käib uuest turbost, siis saame aidata.
kirjuta:
sam@es-tuning.ee