1. leht 1-st

Throttle sensor

Postitatud: 15.10.2006 20:40
Postitas veider
Ehk oskab keegi öelda miks kadett gsi'l throttle sensori iga päeva või kahe tagant vahetama peab? Panen uue sensori töötab kõik ilusti ja järgmine päev ei saa põhja gaasiga kiirendada paugub ja väristab. Nii kui turbo külge kruvisin tuli see häda vahetan sensori jälle töötab päeva, ei ole neid sensoreid nii palju kuskilt leida hetkel on läinud 7 tükki juba, kas calibra turbol on kah selline sensor kui kellelgi üle võiks pakkuda...

Postitatud: 15.10.2006 20:42
Postitas Mihkel
Juhtmed on ikka õigesti ühendatud?
Kuigi see ei tohiks põhjustada poteka läbiminemist.

Võll on sirge? Äkki hoiab viltu ja kulutab kontaktpinnad ära.

Postitatud: 15.10.2006 20:56
Postitas veider
Pilt


Asjandus siis selline

Postitatud: 15.10.2006 21:24
Postitas Silwer
See ei ole ju throttle sensor...?

Postitatud: 15.10.2006 21:29
Postitas veider
Silwer kirjutas:See ei ole ju throttle sensor...?
mis ta siis on???

Postitatud: 15.10.2006 22:36
Postitas Kuuno
se on äkki originaal õhukoguse lugeja, map? saab rõhu pähe ja läheb läbi.... :)

Postitatud: 15.10.2006 22:36
Postitas Mihkel
Enne võiks nagu jah selgeks teha millest me räägime üldse.

Mina pidasin ikka silmas Throttle Position Sensorit, ehk siis lühendatult võid ka öelda Throttle Sensor.

Pildil olevaga on pigem tegu hoopis MAP sensori LAADSE asjaga ja talle tõesti ei pruugi meeldida sinu 0.7bar ülerõhk, kui ta on vaakumialas töötama mõeldud.

EDIT:

Mootori el. skeemil küll mingit taoslist asja silma ei hakka.

Ilmselt on tegu söefiltri mingi klapiga.
Äkki läheb rõhuall klapp tuksi ja lükkab aju nn. "safe mode"-i.
Prioovi panna uus klapp ja ära seda kollega ära ühenda.
Kolle poole paned pimeda.

Vaata mis juhtub.
Seda muidugi juhul kui tegu on antud klapiga.

Klapp asub klapikambri kaane kõrval (keskel umbes)?

Asja õige nimi sellel juhul: Evaporative emission canister purge valve :-D

Postitatud: 15.10.2006 23:02
Postitas altz
Kui tegu EVAP klapiga (nagu mihkel juba mainis) siis võta ta sisselaske kolle vahelt üldse ära ja pimedad ette. Mootor töötab ilma selleta kah, ainult legaalsel ülevaatusel võib jamaks minna...

Postitatud: 15.10.2006 23:08
Postitas Mihkel
Üldiselt aju kontrollib klappide mähiste takistuse teel, kas klapid on olemas ja töötavad.
Ilma klapita võib ajul tekkida veateade ja aju võib ka mingeid X meetmeid selle tarvis ette võtta.

Kindlam oleks sinna töötav klapp panna aga see lihtsalt sisselaskest eraldada.

Postitatud: 16.10.2006 8:58
Postitas veider
altz kirjutas:Kui tegu EVAP klapiga (nagu mihkel juba mainis) siis võta ta sisselaske kolle vahelt üldse ära ja pimedad ette. Mootor töötab ilma selleta kah, ainult legaalsel ülevaatusel võib jamaks minna...
Ilma selleta ei tööta proovisin igat pidi...

Postitatud: 16.10.2006 12:20
Postitas Mihkel
Ilma peab töötama küll.
See on ainult saastenormide teema.
Peale EVAP klapi ei tohiks seal muud midagi olla.

Postitatud: 16.10.2006 12:29
Postitas cino
ilma jahm jamab kuna aju hakkab lollusi tegema... aga muidu kui ühte otsa paned pimeda peaks ju funxima