1. leht 1-st

K: õlirõhk kukub

Postitatud: 11.10.2006 1:24
Postitas Kuuno
nii mure järgmine
esimesel käivitamisel töötas mootor kuskil 15-20 kuni õlirõhk hakkas kukkuma nagu allapoole lubatu ehk tyhikäigul 1,7bari
linna sõites oli kah suht madal ja panin kohe auto seisma.
tellisin esimese kahtlustatava asjana tutika õlipumba ja vahetasin ära.
mootor töötas kuskil 30min ja õlirõhk kukkus kuskile 1bar piirimaile ja siis pani seisma jälle(kuna peaks olema 1,7)
mis võiks seda põhjustada? Kell on autogauge oma niiet võib valetada aga ei usu et 1 bariga mööda paneb...
kui nyyd jätta välja variant et väntvõll valesti lihvitud, siis mis oleks veel variandid? nukad ja pakud? õlifilter?
kas mõni leke võib seda põhjustada? siis peaks ainult päris suur leke vist olema-nägin et autogauge kolmiku juursest väheke tuli sooja mootoriga aga mitte yldse palju(mudugi kui palju on väheke... :) )

Postitatud: 11.10.2006 1:40
Postitas Mihkel
Mis õli sul sees on?
Kella saab ära testida kompressoriga, et kas näitab õigesti.
Palju sul õlirõhk nö kruisimise ajal on?

Postitatud: 11.10.2006 1:48
Postitas Kuuno
praegu on poolsünt 10w40
kruisimisel oli seal 2bar all enne pumba vahetust..praegu ei olekruisinud enam...enne ei proovi kah kui meh kell olemas

Postitatud: 11.10.2006 1:55
Postitas Mihkel
Proovi näiteks 10W-60 nö racing õli.
Castrol RS või Liqui Moly Race Tech GT1.

Neil viskoosus 100 kraadi juures pea 2x suurem.
Corradol igatahes tõusis õlirõhk vähemalt 1bar juba tühikäigul (tava täissünt vs 10W-60).
Kuigi mul oli ilmselt õlipumbas viga.
Sai ühte VW dohc mootorit ka remonditud, saaled vahetatud kõik aga ikka oli õlirõhk madal.
Tutikat õlipumpa ei jõudnud veel installida, seda tegi uus omanik ja see vist ka aitas.

Postitatud: 11.10.2006 9:25
Postitas Kuuno
ok proovin seda siis kui olen meh kella kylge saanud
siis saab võrrelda ka juba andmeid! tnud Mihkel

Postitatud: 11.10.2006 15:02
Postitas Siim
Kuuno, 1.7barine õlirõhk tühikäigul sooja mootoriga on ju väga OK.
Nissani Service manual annab näiteks, et tühikäigul peaks olema rõhk üle 0,78bari ja 3000rpm peal 3.53 bari.

http://www.hot.ee/siimfeldmann/oli.JPG

Postitatud: 11.10.2006 15:18
Postitas Kuuno
ma tean et 1,7 on normaalne :) asi ongi selles et ta hakkab tyhikäigul lõpuks kukkuma kuskile sinna 1 bar juurde ja kuna se on 0,7 bar vähem kui tehase soovitus siis arvan et on jama :)

Postitatud: 11.10.2006 19:07
Postitas Raceboy
Õlirõhud on autodel erinevad, ja näiteks Porschel on ettenähtud õlirõhk sooja mootoriga tühikäigul 2 Bar, 3000 pöördel vähemalt 4 Bar.

Postitatud: 14.10.2006 17:48
Postitas Kuuno
täna ostsin meh. õlirõhu kella ära hydroscandist ja ennäe :D kahe kella vahe on kuskil 0.8bar
meh kell näitas kylma mootoriga 4.5 ja autogauge elektrooniline 3.7-3.8
arvan hektel et sinna mu õlirõhk kaduski tyhikäigul :D
mootorit soojaks ei jõunud lasta veel ja siis vaadata aga homme teen seda kindlasti ja siis süda rahul :D :) (loodetavasti)

Postitatud: 15.10.2006 2:07
Postitas Mihkel
Rõõm kuulda!

Inimesed, ärge uskuge ühegi lisakella näitu enne, kui olete selle korraliku kellaga üle kontrollinud!

Enamus lisakellad eeldavad konstandiga läbikorrutamist.
Kas tõesti on nii soodsam ja kliente rohkem? EI USU!