Imelik heli turbo juurest (vist)
Postitatud: 09.10.2006 12:01
Täheldasin umbes nädalakese tagasi, et tühikäigul teeb mu Impreza mootor mingit imeliku kriginat/kiuksumist.
Kuna seda tuli algul suht harva, siis mõtlesin, et äkki genekarihm ja pingutasin seda natuke peale.
Eile aga kui see hääl kohati uuesti tuli avastasin, et hääl ei tule üldse rihmast vaid mootori tagant otsast.
Esialgu tundub nagu turbost.
Ise hakkasin kahtlustama, et äkki kompressori ratas käib korpusesse, kuna downpipe-i tehes katsusin turbo loksu ja see pani toona natuke muret tundma.
Loksu oli omajagu aga samas oli motoor juba paar tundi seisnud ka.
Õige oleks lõtku katsuda kohe peale seiskamist, kuna siis on veel õlikiht pukside vahel.
Nagu eile avastasin, siis sisselaske toru/lõdvikut enne sisselaskekolle mahavõtmsit kätte ei saa.
Seega on see töö ilmselt täna ees.
Vilin oli nagu ebaühtlane, just nagu rihma vilin kui rihmaratas viskab (muutuva tooniga).
Kas vigaste puksidega turbo võib hakata sarnast häält tegema?
Summutist nagu õlilekkele viitavat suitsu ei tulnud.
Krt samas valget tossu ajab turbo siis kui õli lekib otse väljalaskesse ja seda võib ta isegi teha.
Halliakt valget auru tuleb summutist nagu küll aga mitte metsikult.
Pealegi kui seda vaatasin, siis ei olnud mootor veel töötemperatuuril, just garaažist võetud.
Kompressori väljamineku ots oli ka nagu kuiv kuigi cooler on seest ikka omajagu õline.
See võib ka karterituulutuse voolikute sisselaskesse suunamise probleem olla.
Peaks kohe oil-catch tank-i ka vahele panema.
Kuna seda tuli algul suht harva, siis mõtlesin, et äkki genekarihm ja pingutasin seda natuke peale.
Eile aga kui see hääl kohati uuesti tuli avastasin, et hääl ei tule üldse rihmast vaid mootori tagant otsast.
Esialgu tundub nagu turbost.
Ise hakkasin kahtlustama, et äkki kompressori ratas käib korpusesse, kuna downpipe-i tehes katsusin turbo loksu ja see pani toona natuke muret tundma.
Loksu oli omajagu aga samas oli motoor juba paar tundi seisnud ka.
Õige oleks lõtku katsuda kohe peale seiskamist, kuna siis on veel õlikiht pukside vahel.
Nagu eile avastasin, siis sisselaske toru/lõdvikut enne sisselaskekolle mahavõtmsit kätte ei saa.
Seega on see töö ilmselt täna ees.
Vilin oli nagu ebaühtlane, just nagu rihma vilin kui rihmaratas viskab (muutuva tooniga).
Kas vigaste puksidega turbo võib hakata sarnast häält tegema?
Summutist nagu õlilekkele viitavat suitsu ei tulnud.
Krt samas valget tossu ajab turbo siis kui õli lekib otse väljalaskesse ja seda võib ta isegi teha.
Halliakt valget auru tuleb summutist nagu küll aga mitte metsikult.
Pealegi kui seda vaatasin, siis ei olnud mootor veel töötemperatuuril, just garaažist võetud.
Kompressori väljamineku ots oli ka nagu kuiv kuigi cooler on seest ikka omajagu õline.
See võib ka karterituulutuse voolikute sisselaskesse suunamise probleem olla.
Peaks kohe oil-catch tank-i ka vahele panema.