1. leht 1-st

Otsin mootoritega tegelevat töökoda Tallinnas

Postitatud: 05.10.2006 14:33
Postitas hypnootik
Tere

Oleks nimelt vaja vahetada masinal plokikaane tihend, vajadusel ka kõik muud tihendid plokikaanes.
Lisaks teha uued keermed(või misiganes variant on parem) mahakäinud väljalaskekolle keermete asemele. Selgitada õlilekke põhjus.

Ja mis põhiline ... tahan, et ma ei peaks absull muret tundma töö kvaliteedi pärast.
Vaid remondimees oskaks mõtelda oma peaga ja vajadusel andma teada ka oma arvamusest, kahtlustest, soovitustest.

Olen nõus pigem rohkem maksma kui pärast kahetsema.
Mitu korda seepärast peksa saanud ja enam ei taha.


Nii, et soovitused teretulnud :D

Tänud ette

Postitatud: 10.10.2006 22:32
Postitas hypnootik
Mhm

Kas klubilised omi autosid ei remondigi?? :)

Postitatud: 10.10.2006 23:56
Postitas crisp
ise ikka ise ;)

Postitatud: 11.10.2006 1:42
Postitas Mihkel
Kusjuures minu hämminguks 90% ikkagi lastakse teha.
Samas keegi peab ju raha ka teenima, eriti kui tegu ei ole nö projektautoga vaid igapäeva liikuriga.
Enimkasutatavaks kohaks on vist ES-Tuning, kuna olen seal ees pea pooli tuntumaid TurboClub-i autosid korraga seismas näinud.

Postitatud: 25.10.2006 16:28
Postitas silvers
Kusjuures minu hämminguks 90% ikkagi lastakse teha.
Samas keegi peab ju raha ka teenima, eriti kui tegu ei ole nö projektautoga vaid igapäeva liikuriga.


Vot see on jah nõme, krt kui rohkem ikka projekti auto siis võiks enamus asjad ikka ise teha. Ja see et paljud lasevad oma auto üdini ära tuunida (et nagu võtmed kätte) ja siis pärast räägib kui kõvat tööd teinud see on eestis juba nii tihedaks läinud, et ära tüütab juba.

Postitatud: 25.10.2006 16:33
Postitas Kuuno
eestis ei ole selliseid võimalusi arvan kus saaks 100% kõik lasta yhes kohas teha. Ikka käivad vahepeal jupid välismaal(soomes jne)
eks tuleb veel oodata mõned aastakesed...

Postitatud: 25.10.2006 16:37
Postitas Mihkel
Ja pealegi peab tegelikult auto ehitamiseks raha ka vahepeal teenima ning paljudel ei jää lihtsalt ise tuunimiseks aega.
Samuti puuduvad tihtipeale ka oskused mingi spetsiifilise töö teostamiseks.

Seega see ise ehitamine või teha laskmine on ka kahe otsaga asi.
Mina näiteks ei hakka autot ka ise värvima, kuna selleks puuduvad mul vastavad kogemused ja oskused.
Lõppkokkuvõttes võib ise solgerdamine kallimaks minna kui teha laskmine.

Postitatud: 25.10.2006 17:52
Postitas Deathlaguna
Kõigepealt soovitaks leida sõpru kes on juba sama autot teinud mis projekt sinul käsil(seal saab palju infot).
Samas lihtsamad toimingud, tihendite vahetus ja õlilekked peaks rohkem kui pooled töökojad suutma ära teha ja tuvastada. Töökvaliteet muiudugi vastav firma mainele.
Muret võid tunda alati kui pole just ise teinud iial ei tea mis on valesti läinud ja kas kõik kruvid ja mutrid ikka korralikult kinnitatud (garanti on soovitav küsida) paljud vead ilmnevad alles mingi läbisõidul ja kohe ei märkagi.
Ja kindlasti me usun, et enamus maksaks muretute ja rahulike ööde eest natuke rohkem (tahaksime ju kõik rahulikult magada, hommikul tõusta ja sõitma minna, olles kindlad et kõik on 101% OK) :)


Dohcmehele: ma ei tea küll kes hoobelnud oleks, et ta midagi teinud on mis ta tegelikult teinud pole. Või siin siiski erinevus sõprade/tuttavate seas.

Isiklikult lasen ikka kõik teistel teha mis võimalik kui ise midagi vuntsi keeran.Mitte, et ma kõik tuksi keeraksin lihtsalt olen kindel, et minust on palju osavamaid ja targemaid inimesi.

Postitatud: 26.10.2006 14:46
Postitas silvers
Isiklikult lasen ikka kõik teistel teha mis võimalik kui ise midagi vuntsi keeran.Mitte, et ma kõik tuksi keeraksin lihtsalt olen kindel, et minust on palju osavamaid ja targemaid inimesi.


No siis peabki õppima ju, ega siis projekti autol õiged vennad teevad enamus asju ise. Noh jah värvimiseks värkideks peab olema väljaõpetatud, aga pukside, piduri klotside,audio sissepanek jm staffi tegemist võiks nagu ise teha ja õppida et jagada autodest ka ikka natuke midagi.
Jah kui aega pole ning sa millegiga hakkama ei saa siis ei tasu üldse projekti autot omadagi!

Postitatud: 26.10.2006 14:48
Postitas silvers
paljud vead ilmnevad alles mingi läbisõidul ja kohe ei märkagi


Lisaks et siis tasubki nagu ise asju teha kui kardad et midagi juhtub.
Ise tehtud hästi tehtud ja asjad ongi korras.

Postitatud: 26.10.2006 17:01
Postitas Deathlaguna
DohcMan kirjutas:
Isiklikult lasen ikka kõik teistel teha mis võimalik kui ise midagi vuntsi keeran.Mitte, et ma kõik tuksi keeraksin lihtsalt olen kindel, et minust on palju osavamaid ja targemaid inimesi.


No siis peabki õppima ju, ega siis projekti autol õiged vennad teevad enamus asju ise. Noh jah värvimiseks värkideks peab olema väljaõpetatud, aga pukside, piduri klotside,audio sissepanek jm staffi tegemist võiks nagu ise teha ja õppida et jagada autodest ka ikka natuke midagi.
Jah kui aega pole ning sa millegiga hakkama ei saa siis ei tasu üldse projekti autot omadagi!
kisub juba OT aga viimane lause oli hea.. :lol:
Üldjuhul on 2 sorti tegelasi, ühed kes on mehaanikud ja teised kes on sõitjad.
Sina kuulud vist esimeste hulka.
(erandeid on kahjuks vähe)

ja teemas küsiti kes teab töökodasid kus saab teha, nii, et ma arvan, et teema algatajal on siiski soov lasta oma autot teha mitte hakata ise remondiluksepaks

Postitatud: 26.10.2006 20:51
Postitas silvers
Üldjuhul on 2 sorti tegelasi, ühed kes on mehaanikud ja teised kes on sõitjad.
Sina kuulud vist esimeste hulka.


Jah vot seda te oletegi õudsad sõidumehed, kes pole autodele kättki külge pannud ning kes räägivad ainult hp numbrist.
Kõva sõitja remondib ja teab ise oma autodest(ma mõtlen ikka tavainimesi mitte märtineid jms).
OT kisub juba jah aga ma arvan et algataja on remondikoha juba leidnud.