1. leht 2-st
BOV kui boost controller
Postitatud: 29.11.2004 15:18
Postitas Kuuno
see väike nõuanne siis inimestele kes peaksid sama probleemiga kokku puutuma nagu mina.
Kui mingil põhjusel ei ole võimalik wastegatega boosti kontrollida(allapoole) siis võib selleks kasutada BOV'i. Tuleb lihtsalt vedru teha nii nõrgaks et soovitud rõhul klapp avaneks. Vaakumi otsa ei tule siis kinnitada kuna se surub klapi kinni!
Postitatud: 29.11.2004 21:56
Postitas jeff01
Kas see mitte kapotialust ainult bena täis ei löö, kui korralike pöörete juures ainult susistab?

Ja mismõttes wastegatet ei saa kasutada ??? Kas siis välist wastegatet ei peagi vahele panema? Sisesega vist sellist varianti ette ei tule.
Postitatud: 29.11.2004 22:25
Postitas Kpt. Trumm
Enamus autodele ei saa üldese pov pannagi kuna pov-i avanedes segu rikastub, kui mõõdetud õhk välja lasta. See on sitt variant. Parem ikka panna nõrgem wastgate (siseseid on ka 0.3 baariseid) mida siis ka saab päris lahti keerata. Isegi välist wastgate on odavam panna kui pov-i. Ja välistel saab ka nõrgemat vedru panna.
Ei soovita kellelgi seda teed minna
Postitatud: 30.11.2004 0:40
Postitas Ragnar
Kpt. Trumm kirjutas:Enamus autodele ei saa üldese pov pannagi kuna pov-i avanedes segu rikastub, kui mõõdetud õhk välja lasta. See on sitt variant. Parem ikka panna nõrgem wastgate (siseseid on ka 0.3 baariseid) mida siis ka saab päris lahti keerata. Isegi välist wastgate on odavam panna kui pov-i. Ja välistel saab ka nõrgemat vedru panna.
Ei soovita kellelgi seda teed minna
panter kasutab hetkel sellist varianti kuna tal lisapihustid ei ole veel peal ja praegune süsteem ei toida üle 0.5bar'i rõhku ära. sellepärast ka selline lahendus.
Postitatud: 30.11.2004 9:44
Postitas Samvel
kütust ei löö kindlasti välja, sest õhuvoolus kütust ei olegi

seda juhul kui õhuvoolu pole lisatud nitrodüüse või lisapihusteid ning viimasel juhul annab probleemi vabalt vältida paigutades BOV vastavasse kohta.
Rikas segu on alati safe! ning kui ei taha õhku õuepeale lasta on võimalik paigaldada by-pass valve, mis laseb õhu tagasi õhuvoolu.
Mis puudutab BOVi kasutamist nö boost-controllerina, siis sellist lahendust kasutavad ka mõned racing turbomasinad. Turbo spoolib pidevalt maximumil ja liigne rõhk lastakse läbi BOVi välja. Samuti osadel võistlustel on BOV tehn.tingimustega kohustuslik, sest sellega piiratakse turborõhk.
Postitatud: 30.11.2004 22:19
Postitas abarth
Isegi välist wastgate on odavam panna kui pov-i
Kas ikka on??? Lööge, kui eksin, aga sellist asja on ju 6 korda kergem kapotialla sobitada, kui mässata välise wastgatega. Lisaks reguleerimis võimalus olemas. Jutt siis sellisest BOV`st:
Hinnaks 143 EUR`i pluss vahelesobitus peaks jääma igati odavamaks, kui välise wastgate aretus... või saan ma millegist väga valesti aru

Postitatud: 01.12.2004 2:04
Postitas Kpt. Trumm
Kas te inimesed aru ei saa et POV pole mingi kruvi või polt mida lihtsalt juurde keerad. Õhulugejaga autole ei olegi soovitav panna POV. Pannakse Dump-Valve. Audi välise wastgate saab kätte alla 2000.-eeku. Igasugu lollusi saab aretada aga kohe õiget teedpidi minna on alati odavam.
Postitatud: 01.12.2004 2:25
Postitas Ragnar
Blow-Off Valve, Dump Valve, Pop-Off Ventil... kutsu kuidas tahad tegu on sama asjaga. Heal lapsel mitu nime.
Postitatud: 01.12.2004 2:30
Postitas Kuuno
mix ei ole soovitav panna õhulugejaga autole BOV'i?
siin väike näide nn dump valve'st
http://www.smartcar-owner.co.uk/dump_valve.htm
http://www.fuelsystem.co.uk/dump_valves.htm
sama asi mis BOV

Postitatud: 01.12.2004 8:53
Postitas Kpt. Trumm
kui BOV avaneb siis laseb ta välja juba mõõdetud õhku ja siis on ka sellele mõõdetud õhule antud ka juba vastavalt bensiini. Seega tekib iga kord kui BOV avaneb segu rikastus ja tagant köhib tahma. Ja ärge tulge seletama, et rikas segu on hea ja ohutu. Rikas segu tapab kiirelt küünlad ja sitad küünlad soodustavad detonatsiooni. Klap klapiks lihtsalt tuleb ta ventileerida tagasi sisselakesse pärast õhulugejat. Ja kui sa jätkad edasi teemat et standard autole BOV panek on väga kasulik siis järelikult ei tea sa asjast tegelt midagi
Postitatud: 01.12.2004 11:57
Postitas Ragnar
Kas mina olen kohustatud selle koha peal ütlema, et järelikult ei tea sa asjast midagi kui sa 5minutit tagasi ei teadnud, et BOV ja DV on sama asi ? Mina olen nüüd igatahes targem, aga ei saa aru kuidas siis terve maailma õhulugejatega autodega sõidavad BOV'idega ja lõhuvad oma autosid ? Põhimõtteliselt olen ma nõus tihedamalt küünlaid vahetama kui turbot remontima ja mõranevaid/purunevaid stock intercooleri torusid.
Postitatud: 01.12.2004 13:06
Postitas Hylas
Teeme nüüd väljendid selgeks !
Blow-off, Dump-valve, pop-off - tähendab seda et üleliigne õhk ventileeritakse atmosfääri.
Bypass-valve - see nüüd on see mis suunab üleliigse õhu tagasi tsirkulatsiooni.
õhulugejaga autodele tõesti ei soovitata panna BOV-i vaid soovitatakse panna Bypass.
Samas minu masinal veel kõige algelisem mehaaniline õhulugeja ning BOV juba aasta aega susisemas ja pole ühtegi probleemi täheldanud.
Go figure

Postitatud: 01.12.2004 21:46
Postitas Kpt. Trumm
tähenärija
Postitatud: 01.12.2004 22:49
Postitas Ragnar

okok lepime ära

Postitatud: 02.12.2004 1:21
Postitas Kpt. Trumm
Ma võin teile selliseid asju tuua. Kui on kindel huvi siis võin täpse hinna uurida aga nad on mitusada krooni odavamad kui BOV ja on spetsiaalselt ülerõhujaok mõeldud
RELIEF VALVE
Use the GReddy Relief Valve as a secondary boost safety device. By adjusting the set screw you can control the release point (from .08 kg/mm2 to 2.0 kg/mm2), protecting your intake manifold and engine from boost spikes and overboosting. Made from billet aluminum it has an anodized blue finish.