1. leht 2-st
Erinevad turbo autod
Postitatud: 28.09.2006 23:34
Postitas RSR
Tervitus kõigile turbo fanaatikutele!
Ise olen veel tubode koha pealt väga võhik ning siinkohal olekski palve kõigile, kes asjast jagavad natuke aidata.
Nimelt on plaan soetada omale üks 4wd või Rwd turbo masin.
Valikus on:
Audi S2
Subaru Impreza see vanema kerega
Nissan 200sx S14
Escort cosworth
Celica turbo 4wd
muu
Oleksin ülimalt tänulik, kui jagaksite infot oma kogemustest või teiste jutust nende autode kohta. Milline on kõige kapriissem, kõige kallim ülal pidada? Milline laguneb teistest rohkem, mis maksavad umbes mootori detailid, veermiku detailid jne?
Oleksin tänulik, kui saate aidata.
Martin
Re: Erinevad turbo autod
Postitatud: 29.09.2006 7:42
Postitas turbobmw
RSR kirjutas:
Audi S2
Subaru Impreza see vanema kerega
Nissan 200sx S14
Escort cosworth
Celica turbo 4wd
muu
Oleneb milleks sul seda autot vaja on. Kui tahad vahel jäärajal käia ja kruusal kihutamas, siis Cosworth või impreza(sobib ka celica).
Kui tahad ainult kiirendada ja/või driftida, siis või 200sx. S2-ga driftida ei saa, jäärajal ta ka eriti hästi ei käitu, kõlbab ainult kiirenduseks ja igapäevasteks sõitudeks.
Postitatud: 29.09.2006 11:20
Postitas Reims
mis värk selle S2-ga siis on,et ta jäärajal kehvem teistest.Kas kaalujaotusega probleemid

Postitatud: 29.09.2006 11:29
Postitas Mihkel
Audi Quattrot vähemalt vanematel mudelitel Impreza neliveoga võrrelda ei saa.
Tal pole taga LSD. Mina ütleks Audi kohta nii, et kõik neli ratast saavad vedada aga üldiselt veab autot korraga ainult 2 ratast.
Eest üks ja tagant üks. Et rajal lõbus oleks peab taga mingit sorti nö. lukk olema (LSD, Visco jne.)
Imprezal veab näiteks 3 ratast, vähemalt 2 neist ühe kiirusega.
Ilma luku/lsd-ta neli ja tagavedu on suht igavad asjad.
Olen 99% kindel, et kõige kallim on üleval pidada Impreza, kuna ka tavamudelite tükid on kallid.
Teistel peaks olema osad jupid ikka lahjemate seeriaautodega samad.
Postitatud: 29.09.2006 14:17
Postitas mell
Mihkel kirjutas:Audi Quattrot vähemalt vanematel mudelitel Impreza neliveoga võrrelda ei saa. Et rajal lõbus oleks peab taga mingit sorti nö. lukk olema (LSD, Visco jne. Ilma luku/lsd-ta neli ja tagavedu on suht igavad asjad.
Kustkohast sul selline arvamus audist tuli et sellega lõbus talvel sõita ei ole :D Oled S2-te omanud või korralikult proovinud talvel? (siinkohal palun mitte võrrelda teiste 20v audidega nagu S4 või 200...need midagi hoopis muud tänu oma raskele kaalule) Tundub natuke selline "naised saunas rääkisid" jutt olevat. Uuemad quattrod on tõesti igavad kuna igasugused kontrollid vahel aga vanemate kohta pole kunagi midagi sellist kuulnud et igav sõita

Kui aus olla siis ma ei ole küll tähele pannud et tal 2 ratast veavad. Torsen differ reguleerib esi ja tagasilla vahel minuteada, mitte kahe ratta vahel. Soovitan proovida enne kui lambist oletama hakkad
terv. mell
Postitatud: 29.09.2006 14:38
Postitas crisp
Torsen differ reguleerib esi ja tagasilla vahel minuteada, mitte kahe ratta vahel. Soovitan proovida enne kui lambist oletama hakkad
ongi esi ja taga silla vahel aga esi ja taga sillast veab mõlemast üks rattas ainult st lukku ei ole. s2 kohta ei tea aga 88-92q on nupust lülitatav elektrooniline diffri lukk mis peale 40km/h saavutamist ise maha läheb. enda. enda kunagisel 200'l ('86) oli see mingi ala vaakumiga mis oli seni peal kuni nupu välja keerasid. siis sai küll sõita, et tagant veab 2 ja eest 1
Postitatud: 29.09.2006 15:02
Postitas Mihkel
Olen sõitnud erinevate 200 TQ-dega ja ka A6 2.7TQ-ga (manuaalid kõik).
Las ma siis sõnastan ennast ümber, et on tunduvalt lõbusam sõita kui esiveolisega ja tava tagaveolisega aga mitte nii mõnus kui lukuga tagadiffriga neliveoga.
Audi Quattro sõidumõnu ja LSD-ga varustatud tagaveolise liigitaksin ma ühte klassi.
LSD-ga varustatud neliveoline on ikka midagi muud.
Oled sa ise mingi neliveolise LSD-ga varustatud kiirema autoga sõitnud? (Impreza näiteks).
Olen mõlemaid proovinud ja minu maitse on selline nagu eelpool kirjeldasin.
Muidugi kui paremat pole proovida saanud, siis iga edasiminek on väga nauditav.
Kõige lihtsam on Quattrot ja LSD-ga nelivedu võrrelda nii, et Quattro veab sul autot kiiresti edasi aga LSD-ga nelivedu veab autot väga kiiresti "külg ees" edasi.
Seda kohapealt startides ja talvel.
Quattroga saab ka tegelikult ilusti nauditavalt sõita aga selleks peab ise lihtsalt vaeva nägema vastupidi Imprezast, milelga peab kõvasti vaeva nägema, et autot otse ja teepeal hoida.
Postitatud: 29.09.2006 15:19
Postitas mell
[/quote]
Olen sõitnud erinevate 200 TQ-dega ja ka A6 2.7TQ-ga (manuaalid kõik).
Las ma siis sõnastan ennast ümber, et on tunduvalt lõbusam sõita kui esiveolisega ja tava tagaveolisega aga mitte nii mõnus kui lukuga tagadiffriga neliveoga.
Audi Quattro sõidumõnu ja LSD-ga varustatud tagaveolise liigitaksin ma ühte klassi.
LSD-ga varustatud neliveoline on ikka midagi muud.
Oled sa ise mingi neliveolise LSD-ga varustatud kiirema autoga sõitnud? (Impreza näiteks).
[/quote]
Mihkel jõudis ette juba oma postiga enne kui ma oma romaani hakkasin siia saatma :D Pole mõtet väga pikka arutrlu siis sellest tekitada.... eespool mainisin juba... ära võrdle S2 audi 200-ga või teiste suure kerega audidega. Nendel on juhitavus midagi hoopis teistsugust. Soovitan talvel proovida kui võimalus tekib. Ei ole arvatavasti nii hea kui Subarul aga...(Olen Subaruga korra saanud talvel proovida sõita aga nii nagu tahaks proovida ei ole veel õnnestunud
mell
Postitatud: 29.09.2006 15:27
Postitas crisp
ma ei võrdlegi autot ja juhitavust vaid 4wd süsteemi ja kuidas see töötab s2'l ju see sama mis 200'l (elektroonilise luku nupp kässari kõrval mis on sees kuni 40km/h)
Postitatud: 29.09.2006 15:36
Postitas mell
Las see arutelu olla. Minul ei ole õiget (pikaajalist) sõidukogemust Subaruga ja tundub et teil ei ole S2-ga. Krt me võimegi siin niimoodi vaidlema jääda

Luban et see talv proovin korralikult kusagil rajal ära selle subaru 4WD.
To Crisp: ma ei olegi muideks selle vastu vaielnud et neil erinev süsteem on vaid selle vastu et Mihkel väitis oma esimeses postis et audi S2 quattro süsteem on igav kuigi tal pole sellega sõidukogemust. Loodan et ta parandab selle vea
peace: mell
Postitatud: 29.09.2006 15:43
Postitas crisp
ah see on see subaru meeste värk sõidavad oma koliseva ja nagiseva salongiga ja arvavad, et nüüd ongi kõige parem auto üldse

Postitatud: 29.09.2006 16:08
Postitas RFL
arutelu kisub sinnapoole, et talvel tuleb kuskil jäärajal Turboclubi liikmete autode sõiduomaduste võrdlus.
iseenesest ju väga hea idee. võiks teha 4wd päeva nii, et saad ka teistes autodes kõrvalistujana võrrelda siis neid oma autoga.
mina oleks käsi essi omadusi tutvustama kuigi mul temaga esimene talv alles tulemas.
Mihkel oled ka käsi? ja teised 4wd esindajad?
kusjuures teema algataja saaks ka vastuse oma küsimustele. tegelikult ju kaua ei peagi enam ootama millal libedaks läheb

Postitatud: 29.09.2006 16:20
Postitas Paap
Ütleks ka aint üht, audi 200 ja imprezat võrrelda jäärajal, siis audi oli hea kuni sai imprezat proovida!
Et audi ülejuhitavaks muuta läheb aega aga subaruga mitte <-mis mind kõige rohkem häiris.
Postitatud: 29.09.2006 17:34
Postitas Mihkel
Paap pani just selle sõnadesse, mida mina öelda tahtsin.
Kõik ikkagi sõltub sellest millega sa enne pikemalt sõitnud oled.
Ma sõitsin ka kunagi esimest korda neliveolise autoga jäärajal just 200TQ-ga ja väga mõnus oli.
Siis ei osanudki nagu midagi muud juurde tahta.
Kui suur on S2 ja 200TQ teljevahe erinevus?
Ideaalne oleks minu jaoks see, kui saaks Audi mugavuse ja Impreza juhitavuse ühte autosse.
Praegu juba tõesti häirib see, et Impreza salong on ka tehtud tehases selle suunitlusega, et saaks salongi 5min jooksul tühjaks visata.
Postitatud: 30.09.2006 0:22
Postitas meph
Ma ütleks ka midagi vahele. Mis tegelikult on küll juba eelnevate postituste kordamine mingil määral.
Endal Impreza/Evo'ga jääraja kogemus puudub, kuid olen saanud proovida S2'te ning seda suudan võrrelda enda LSD'ga tagaveolise masinaga.
Põnevam ja lõbusam on kindlasti antud juhul tagaveolisega sõita. S2 on kokkuvõttes tõenäoliselt kiirem, kuid nelivedu on sellel igav. Tõenäoliselt tingitud sellest, et esiratastele kantakse rohkem jõudu kui tagaratastele. Vähemalt nii olen mina asjast aru saanud. Vastikult alajuhitav on. Saab ka ülejuhitavaks muidugi, kuid sõidukogemus jättis sellise veidi ebamugava ja rõhuva tunde.
Oleks ise vägagi huvitatud kusagil jäärajal subaru või mitsu proovimisest.
G400 mersut olen ka proovinud, mis neliveoline. Selle kohta võib õelda, et kui hoog sees, siis läheb otse... ja kõigest läbi... olgu või betoonsein... ja ega midagi väga ära teha ei anna, et asi ei läheks otse
Kui järele mõtlema hakata, siis ta läheb ka kruusa ja asfaldi peal otse...