1. leht 3-st

Amordid

Postitatud: 28.09.2006 21:14
Postitas cartman
vaja olex akata soetama uusi amorte mida soovitate. firma jne

Postitatud: 28.09.2006 21:15
Postitas Fos
koni :idea: kyb...

Postitatud: 28.09.2006 21:18
Postitas cartman
mix just koni? mulle soovitati näitex bilsteine?

Postitatud: 28.09.2006 21:25
Postitas Fos
sama moodi, et miks just bilstein... näitreks konil on käigu pikkus selline, et võimalik ka madala vedruga sõita, ilma, et amort põhja taob, on jäikuse reguleerimise võimalus... ja ma arvan, et keegi ei ütle, et koni sitt valik oleks... samas ega bilstein ka halb valik pole, maitse/rahakoti/soovitava tulemuse asi... sina palusid, mina soovitasin koni.

Postitatud: 28.09.2006 21:37
Postitas Laisu
kui rahakott lubab, siis kindlasti koni, kuid kui soovitake nö tavalisi amorte, siis soovitan jällegi sacs-i, olen suht palju nendega kokku puutunud ning ei oska midagi halba öelda.

Postitatud: 28.09.2006 21:40
Postitas cartman
hea olex kui saax hinnaklasse ka?

Postitatud: 28.09.2006 21:45
Postitas Krst
Koni ja Bilstein on enamvähem samas hinnaklassis (minu autole olid isegi ette bilsud kallimad) -keskmiselt 1500-2000.- tk ,oleneb autost ja kust ostad.Võib vabalt ka kallimalt saada kui hästi otsida :)

Postitatud: 28.09.2006 21:47
Postitas Laisu
mis auto, hinnad väga erinevad olenevalt autost. sacs mingi 800-1200 umbes, kuid koni hinnad mingi 1500 ringi ja üles. a need on väga kaudsed hinnad, pead ise uurima vastavalt enda autole, sest igal tootjal on ka nö paremaid ja kehvemaid, ala sport, racing jne jne.

Postitatud: 29.09.2006 8:46
Postitas puna
Sachs väga hea paljud autotootjad kasutavad originaalis.
Bilsu kohta ei oska midagi lisada.
Konil reguleerimine, et kui tunned aasta pärest, et hakkavad surema keerad amordi alt ära ja saad jäikust juurde reguleerida ja matsud jälle nagu uued.
Minu isiklikud lemmikud.
Millele vaja äkki saan hea hinnaga soomest välja ajada.

Postitatud: 29.09.2006 10:22
Postitas Mihkel
Bilsteini kohta rääkis üks tuttav, kellel on oma töökoda ja tegeleb ka rinkaautode ehitamisega, et nende kvaliteet on viimasel ajal sitaks läinud.
Just tavaamortide oma. Muidu eelistas tema Bilsteinei enne Konit aga nüüd enam niiväga ei soovitagi Bilsteini.

Mina soovitan ka Koni amorte, võimalus saada auto väga jäigaks ja samas ka pehmemaks kui stock amordiga.
Seda siis muidugi kollaste Sport seeria amortide puhul.
Special seeria võib ära unustada, tasuta lõunaid pole olemas.

Postitatud: 29.09.2006 11:53
Postitas Raimo
Mida see Koni Special (nö punane koni ?) endast üldse kujutab ? On jäänud arusaam, et see on mingi jube racing teema juba.
Millised Koni amordid on väliselt reguleeritavad, kas seesama Special siis ?

Postitatud: 29.09.2006 12:39
Postitas Mihkel
Sport on reguleeritav, osad väidavad, et Special on ka mingil viisil reguleeritav.
Endal pole Specialiga kogemust olnud.

Special on IMO lihtsalt Koni nimi tava amordile, nagu Sachs-i ja Boge amordid on.

Üldiselt Special peaks oelma täiesti tavaline amort ja Sport on sport amort.

Postitatud: 29.09.2006 17:46
Postitas Silwer
Sõidan pragu Koni reguleeritavaga. Tavavedruga (BMW M-Tech) oli ok aga kangema vedruga nad korralikult enam koostööd teha ei soovi (see kangem vedru on ka kordades jäigem).

Lisaks on Koni reguleerimine vaid ühes suunas - sa saad "allasurumist" jäigemaks teha aga "väljalükkamist" jäigemaks reguleerida kahjuks ei saa ja see ongi see asi mida mul hädasti vaja oleks. Bilsut reguleerida ei saa aga just see "väljalükkamine" peakski seal jäigem olema kui on Konil.

Postitatud: 29.09.2006 17:47
Postitas Silwer
Mihkel kirjutas:Sport on sport amort.
Päris spordist on asi kaugel. Ta on ikka selline tänavasõidu "sportlik" amort...

Postitatud: 29.09.2006 18:20
Postitas cartman
sain topartsilt pakkumise. kas eestist võib odavamalt saada v ongi sellised reaalsed hinnad?
tellida on võimalik reguleeritavaid KYB'i amorte

Esimesed #734005 3766.-tk.
Tagumised #741014 2498.-tk.

Tarne on ca.1nädal