1. leht 5-st

Toyota Corolla 2,5T Collaracer

Postitatud: 26.09.2006 2:02
Postitas collaracer
Toyota Corolla KE70, 1980a.

Modifikatsioonide list hetkel:
* MegaSquirt V3.0 süütejuhtimisega
* Bosch MotorSport coilpack
* Innovate Motorsports LC-1
* Innovate Motorsports Digital Air/Fuel Gauge
* 600mm*300mm*76mm cooler alu vannidega
* Walbro 255LPH HP paagiväline kütusepump
* Fuel Surge Tank
* Oil Catch Tank
* Simoni Racing (HKS SSQV) BOV
* FSE kütuserõhuregulaator
* Tervel kerel täiesti uus juhtmestik
* Kapotialuse suurem korrastamine tulekul
* Sleeper Look taastamine tulekul
* Scwitzer S2B turbo (60mm inducer, 70mm exducer)
* Custom split-pulse turbokollektor
* 3" otseläbi summuti
* 60mm Tial replica wastegate
* Sachs Race Engineering sidurikorv
* KEP 4 labaga leevenduseta siduriketas
* M20B20 modifitseeritud hooratas (5.5kg)
* 630cc/min@3.0bar Siemens Deka pihustid
* 2 x Sparco Evo korvistmed, 4p Sparco turvavööd



Siinkohal tänan ära kõik, kes nõu ja jõuga abiks olnud.

Postitatud: 26.09.2006 2:29
Postitas Mihkel
Said ka lõpuks oma väikse projekti siia üles.
Lisan siis veel, et auto parim veerandmiili aeg on olnud 13.5s.
Tänase seisuga pani mind küttesüsteem tõsiselt imestama, kuidas see 13.5 aeg sellise settinguga sõidetud on.
Sellest mootorist peab seda mürtsu veel tunduvalt rohkem tulema :-D

Üritan Tarmol nõu ja jõuga auto 12s sisse sõitma saada. See peaks olema tehtav isegi originaal ajuga, kuna segu on praegu kuskil puutaga.

Aga eriti meeldib mulle asja juures see, et see auto on väga tõsine sleeper, kui esiosa vähe tagasihoidlikumaks ehitada.

Postitatud: 26.09.2006 7:45
Postitas collaracer
Aga eriti meeldib mulle asja juures see, et see auto on väga tõsine sleeper, kui esiosa vähe tagasihoidlikumaks ehitada.
see peaks juhtuma talvel,radikad kapoti alla peitu,scoop läheb ka kindlasti peitu ja vähe kenam satange tuleb kere järgi voolida,siiis peaks päris hea tulema

Postitatud: 26.09.2006 9:29
Postitas indrek ilves
kuida ARK sellesse projekti suhtub?

Postitatud: 26.09.2006 10:15
Postitas collaracer
Õnneks või kahjuks ei tea:)

Postitatud: 27.09.2006 22:37
Postitas veider
Ma viimastest piltidest küll välja ei tõlgenda küljesolevat k26't...

Postitatud: 28.09.2006 0:55
Postitas collaracer
Tegu oli siis veel sissesõiduga.Ei tahtnud kohe rõhuall sõitma hakata, seega paarutasin ja meelitasin esimesed 1000km vabalthingavana. Aga ex ma siis teen suts pildilisa.

Postitatud: 28.09.2006 3:08
Postitas Mihkel
Said uue diffri alla täna?

Laupäevani veel aega, äkki leiame kuskilt laenuks mõne korraliku paagivälise pumba.
Näeks ära veel see aasta, kas saab 13.5 üle sõidetud.

Postitatud: 28.09.2006 17:25
Postitas collaracer
Tegin nüüd 3.46 ülekandega ploki. Aga sidur hakkas uuesti libisema.Kui 4 käiguga madalalt boostima hakata siis võtab siduri libisema.Kui aga 3 käik korralikult tühjaks lasta ,siis pole veel 4 probleeme.Segu hetkel paistab ilus roheline.

Postitatud: 29.09.2006 15:46
Postitas crisp
no a mis see siduri vahetus ära ei ole praktikat nagu on ju juba prooviks mingi 2h'ga hakkama saada seekord ;)

Postitatud: 29.09.2006 16:59
Postitas collaracer
Vahetus on jah suht kiire,aga krõbisevat küll praegu ei ole.Nüüd tuleks ilmselt labadega ketas juba panna ja kurjem korv. Täitsa juba teada kust saaks ja hea hinnaga.

Postitatud: 29.09.2006 17:30
Postitas Mihkel
Ketas ei ole prioriteet nr 1, KORV on see, mis NM hoiab.

Subarul näiteks lubab üks tootja originaal ketta ja sport korviga 400NM väänet hoida.
See on 100NM rohkem kui stock korviga.

Postitatud: 30.09.2006 18:36
Postitas rookie
collaracer kirjutas:Segu hetkel paistab ilus roheline.
Narrowband lambda ja 1000 kroonise segukella järgi? Julged mehed.... :x

Postitatud: 30.09.2006 21:43
Postitas collaracer
rookie kirjutas:
collaracer kirjutas:Segu hetkel paistab ilus roheline.
Narrowband lambda ja 1000 kroonise segukella järgi? Julged mehed.... :x
antud hetkel küll

Postitatud: 30.09.2006 23:59
Postitas Mihkel
Julgus jah peale tulnud.
Üldiselt on jah WB lambdaga proovimine väga riskantne aga kuna tal mootor juba stoich alas paugutamisega laiali ei läinud, siis vaevalt see tõenäosus ilusti rikast näitavana suureneb.

Pealegi nagu Tarmo ise ütles, et kui laiali läheb, teeb uue. :-D

Viimasel ajal näib mulle üldse müstiline, kuidas ükski kodukootud NB lambdaga projekt veel laiali pole käinud.
Minu ja Rando tehtud projekti järgi on palju komplekte koostatud ja kasutatakse veel väiksemaid pihusteid.
Meil oli juba pihusti vägagi lahja antud jõu jaoks.

Talvel hakkab vaikselt puudusi kõrvaldama alustades korralikust kütusepumbast.