1. leht 2-st

Nissan 200SX S13 ´89 - Laisu

Postitatud: 21.09.2006 19:09
Postitas Laisu
Olles juba pikemalt turbode austaja, sai siis ka lõpuks endale üks soetatud.
Tegemist siis 89 aasta 200SX, värvus tumepunane. Ostetud sai see tartust ning eestis on see auto alates selleaasta augustist, sveitsist siis pärit teine. Auto ikka suht korralik, kerel mingit roostet ega midagi ei ole, kahjuks peale korralikumat pesemist tuli välja paar kivitäket kapotil. Salong on 5+, nagu polekski kasutatud seda autot. Veermik ning sillaosa on ka korras ning hetkel tundub et korras on ka turbo ning mootor. Nimelt käib väga hästi ning kõrvalisi hääli ei ole, ei suitse ega midagi. Üldiselt on ka autopealt näha, et on korralikult hoitud.
Paigaldatud sai ka boosti kell http://www.zone.ee/laisux/200SX/P9200024.JPG?2
ning minu üllatuseks näitas see max boostiks 0.9bar-i. Olen kuulnud et originaalis peaks olema 0.7. Kuid ei tundu küll et seda autot ehitatud on, isegi kat on all :-D
Hetkel mingeid ulmelisi plaane ei tee, eks vaatab vaikselt - mis saab.

Paar pilti siis ka välimusest
http://www.zone.ee/laisux/200SX/P9210007.JPG?2
http://www.zone.ee/laisux/200SX/P9210016.JPG?2

Postitatud: 21.09.2006 21:08
Postitas zoom1
Aga vaata siis wastegate üle, kas vardal on mingeid jälgi pingutamisest või on vaakumile midagi vahele pandud

Postitatud: 22.09.2006 21:16
Postitas Laisu
täna nagu vaatasin ja uurisin seda, ei olnud mingeid märke mingist näppimisest, a võimalik et ma lihtsalt ei oska ka täpselt vaadata.

Postitatud: 22.09.2006 22:51
Postitas Siim
Laisu kirjutas:täna nagu vaatasin ja uurisin seda, ei olnud mingeid märke mingist näppimisest, a võimalik et ma lihtsalt ei oska ka täpselt vaadata.
Autogauge kell nagu ka muude tootjate kellavad võivad valetada.

Postitatud: 25.09.2006 10:36
Postitas Laisu
nu sai täna proovitud ka teist kella külge, täpselt sama näitab. see vist suht ebatõenäoline et 2 erinevat kella, erineva tootja kella valetavad täpselt ühtemoodi. segu on paigas, sest heitgaasid on normis, kuigi jah, peaks ikka kindluse mõttes segukella hankima.

Postitatud: 25.09.2006 10:46
Postitas temp
kust tead, et segu paigas on?
sa mõtles, et agu ülevaatusel oli segu ok tühikäigul? :)

Postitatud: 25.09.2006 11:35
Postitas Laisu
ega mai teagi, ma arvan/loodan, ja co on normis nii tühkäigul kui ka kõrgematel pööretel, iseasi mis ta sõiduajal teeb. muidu teised 200SX-i omanikud kes minuomaga sõitnud on, ütlevad et liigub väga hästi, et isegi paremini kui nendeomad. aga ega enne süda rahu ei anna kui segukella saan.

Postitatud: 25.09.2006 13:59
Postitas Renn
Laisu kirjutas:ega mai teagi, ma arvan/loodan, ja co on normis nii tühkäigul kui ka kõrgematel pööretel, iseasi mis ta sõiduajal teeb. muidu teised 200SX-i omanikud kes minuomaga sõitnud on, ütlevad et liigub väga hästi, et isegi paremini kui nendeomad. aga ega enne süda rahu ei anna kui segukella saan.
mingit tavalist narrow band värvimuusikat pole küll vaja, mõttetu
mina sõitsin 1 bar`iga ilma chipita orig. turboga ja bens rõhku
tõstmata ja ei juhtunud ka midagi....
kui võimalik, ürita ikka wideband lambda saada - tallinnas neid inimesi küll, kes saavad sind aidata :)
Renn

Postitatud: 26.09.2006 21:56
Postitas Laisu
seadistamiseks loomulikult WB lamdat vaja, kuid igapäevaseks südamerahuks piisab sellest värvimuusikast ka :-D

Postitatud: 28.09.2006 21:22
Postitas Laisu
täna siis sai natuke autokallal nokitsetud, paigaldatud sai koonusfilter mille tulemusena kostub nüüd väga ägedaid hääli kapotialt :-D ning natuke tegin ümber ka tagatuled. Tagatulede idee sain tegelikult sellest, et omasin kunagi 240SX-i, tegelt mul neid isegi 2 olnud, kuid ühel neist olid sellised tuled, ning hakkasid väga meeldima.
Kõik neli tuld töötavad ka piduritulena(läevad eredamalt põlema)
http://www.zone.ee/laisux/200SX/tagatuled.jpg?2
Eks ta maitse asi ole, mulle meeldib :)

Postitatud: 29.09.2006 21:22
Postitas Laisu
sai täna natuke fakto meestega räägitud, ning S13 orig turborõhk on 0.7-0.9bar-i. Niiet mul on nii nagu olema peab, nende jutujärgi.

Postitatud: 30.09.2006 13:56
Postitas Imre
Originaal ikka 0,7, üle selle ta ei tohiks küll niisama iseenesest minna...

Postitatud: 01.10.2006 14:19
Postitas Laisu
seda nagu teadsin minagi, kuid faktost kindlalt väideti et originaalis on 0.7-0.9bar-i. 9-dal mul aeg kinni pandud, auto läeb täis diagnosti, eks vaatab mis nad pärast räägivad. Sõbra 200-l leidsid küll ikka igast väikseid asju mis võik ikka paremad olla :)

Postitatud: 01.10.2006 19:35
Postitas Laisu
sai siis täna ka seal kiirendushooaja lõpetamisel käidud ning ka mõned sõidud tehtud, parimaks ajaks sai 14.7, iseasi kui täpne see asi seal on. Ise olen enamvähem rahul, sest all olid 185 laiad rehvid. Aga väljalase tuleb kiiremas korras välja vahetada, kat ei ole hea kui mõelda kiirendusele :) Sai kõrvuti sõidetud ka ühe teise S13-ga(tumepunane) ning sai ka sellest kiiremini sõidetud, kuigi antud sõidul ei tahtnud kuidagi 3-s sisse minna :roll:
Igatahes, ise olen rahul, kuigi arenemisruumi on :-D

Postitatud: 12.10.2006 21:55
Postitas Laisu
kodus tegevusetust istumisest upitaks teemat natuke, kui kedagi peaks huvitama.

vahepeal sai siis faktos täis diagnostis käidud, põhimõtselt kiideti autot igast küljest, ainuke viga mis leiti oli see et vl kollejuures laseb kusagilt natuke läbi, ja täna oli seda juba kuulda ka. Selle probleemi saab siis homme lahendatud. Kõik rõhud ja kompressioonid ja andurid ja muu on täitsa tipp-topp. Vähemalt süda nüüd rahul :)

niih, üleeilse sünnipäeva puhul sai siis tehtud endale ka väike kingitus, sai paigaldatud 7 tolline LCD telekas ning dvd mängija. Aga kuna selgus et teleka orig antenniga on pilt ikka väga kehva, siis nüüdsest olemas ka võimendiga antenn, pilt vahepeal isegi parem kui kodus :-D
http://www.zone.ee/laisux/200SX/PA080118.jpg?2

Ja tänasest susiseb kapotiall HKS Style BOV.