1. leht 2-st
K: Kuidas töötab 4turboga süst
Postitatud: 17.09.2006 20:00
Postitas 750il
kas keegi oskab aidata,
kuidas jagataxe väljalase,jne
Postitatud: 17.09.2006 20:56
Postitas Kuuno
mitme silindriga mootor? aga kui v12 siis arvan et turbo iga 3 silindri kohta. kas mõtled ymber teha?
Postitatud: 17.09.2006 21:20
Postitas 750il
Mõtlesin et võiks proovida,
oled kindes,et 3väike(t) 3 suurem(T) jne
võibolla peax järjest olema
Hetkel on probleem .et turbo hakkab liiga hilja tööle, 400m kiirust kuskil 187-189 aga aeg 13,4 parim
mis turbot soovitax
mootor v12
Postitatud: 17.09.2006 21:41
Postitas Mihkel
Hetkel on sul probleem pigem selles, et seade on kuskil puutaga.
Postitatud: 17.09.2006 22:08
Postitas Raceboy
Sellise lõppkiiruse puhul pole probleem mitte jõu puudumises või turbo kehvas reageerimises, vaid kehvas 60jala ajas (= pidamises).
Parem idee on osta M/T drag rehvid taha ja saad julgelt sekundi oma 13,4s ajast maha.
Postitatud: 17.09.2006 23:08
Postitas Kuuno
arvan samuti et ära hakka tegema uut systeemi vaid tee olemasolev tõhusamaks! Millega sa kogu seda systeemi juhid?
Postitatud: 18.09.2006 18:40
Postitas turbobmw
Olen seda autot näinud ja tõesti alguses ei liigu üldse ja pidamisega pole ka probleeme. See on hoopis tuima automaat kasti pärast, soovitan selle turbode raha hoopis m5 käigukasti investeerida, aitab palju rohkem ja alles siis tekivad pidamisega probleemid.
Teine asi on selle auto suur mass, proovi seda alla saada.
3. Usun , et korralikku progretavat aju oleks vaja, kui veel ei ole.
Aga esimene asi kindlasti käigukast ära vahetada või ümber moddida;)
60 feet on sul sama, mis 16s autodel

Postitatud: 18.09.2006 18:57
Postitas 750il
Kõik see on õige,kuid manuaal kastiga ei saaks ültse minema
1 tõsine probleem on selles,et gaasi klapid on elektroonilised,avanevad u60km/h juures (muidu on vaid väike pragu )
2 Kas see võib olla põjus mix kohalt minek nii tuim ,
60jalag u 2,5-3ET
Postitatud: 18.09.2006 19:26
Postitas Ragnar
manuaal kasti puhul aitavad slikid nagu drag'i autol ikka kohane

ja muidugi pole minekut kui siibrid ei avane.
Postitatud: 18.09.2006 22:09
Postitas Miq
mis siin ikka veel arutada. siibrid trosside otsa ja progetav aju. ainuke küsimus oleks kas k.kast pritsungi ajudega(3!) ja suhtleb või mitte.??
Postitatud: 18.09.2006 22:16
Postitas 750il
siis olex vaja 2 progretavat aju
kas EML (gaasiklapi aju) ka chippida annab, nii palju kui gaasi annad nii palju siiber avaneb
Postitatud: 19.09.2006 0:07
Postitas Miq
miks kahte progetavat aju. enamus turul olevad saavad kuni 16 silindriga hakkama. kahtlen kas tollel siibril üldse eraldi aju on, pigem käib läbi pritsungi aju.
edit: mitte küll enamus, kuid on neid mis saavad 12 silindriga ilusti hakkama. VEMS nt. (kuskilt on meeles et MS peaks ka sobima)
Postitatud: 19.09.2006 17:34
Postitas 750il
EML aju on kindlasti eraldi.
Kui palju selline progretav aju maxab,
Postitatud: 19.09.2006 17:41
Postitas Ragnar
VEMS peaks jääma hinnaklassi ca 13-14k.
Postitatud: 19.09.2006 18:17
Postitas Raceboy
VEMS taolise mootori jaoks on ~13 000kr. Kas sellel BMW V12 on igal silindril süütepool?