CA18DET jõukadu
Postitatud: 12.03.2017 21:41
Tere,
Probleem järgmine: boosti all tekib edasiminekusse 3800...4000 pöörde juures nö. tühi koht, kus mootor muutub jõuetuks (justkui boost kaob) ja sealt edasi 5000 pöörde juures tuleb jõud teatud määral tagasi. Eriti annab see tunda siis, kui mehiselt gaasipedaali vajutada, varbaotsaga gaasipedaali vajutades ei ole see probleem nii tuntav. ECU veakoode ei näidanud (vilgutab 55). Kontrollisin üle vaakumivoolikud, need olid terved. MAF anduri puhastasin vastava vahendiga ära, ei muutunud midagi. Mootor töötab stock boostiga, küünlad on NGK BCPR7ES (0.9 mm elektroodivahega). Paigaldatud on FMIC ja boostileket selle torustikus ei täheldanud. CAS on keeratud keskmisesse asendisse, süüdet stroboga kontrollinud ei ole. Mootor töötab enamus ajast tühikäigul stabiilselt, kuigi vahel tahab pärast sõitu sooja mootoriga välja surra aga korraks gaasi andes muutub jälle stabiilseks. Segu on tuntavalt rikas, kuulda on väljalaskes järelpõlemist. Ülevaatusel mõõdeti heitgaase kõvasti üle normi.
Ise mõtlen, et ehk on aju limp modes ja pihustab 2 korda kütust ühe töötsükli jooksul. Temp andur ehk omadega ühel pool?
Ideid?
Probleem järgmine: boosti all tekib edasiminekusse 3800...4000 pöörde juures nö. tühi koht, kus mootor muutub jõuetuks (justkui boost kaob) ja sealt edasi 5000 pöörde juures tuleb jõud teatud määral tagasi. Eriti annab see tunda siis, kui mehiselt gaasipedaali vajutada, varbaotsaga gaasipedaali vajutades ei ole see probleem nii tuntav. ECU veakoode ei näidanud (vilgutab 55). Kontrollisin üle vaakumivoolikud, need olid terved. MAF anduri puhastasin vastava vahendiga ära, ei muutunud midagi. Mootor töötab stock boostiga, küünlad on NGK BCPR7ES (0.9 mm elektroodivahega). Paigaldatud on FMIC ja boostileket selle torustikus ei täheldanud. CAS on keeratud keskmisesse asendisse, süüdet stroboga kontrollinud ei ole. Mootor töötab enamus ajast tühikäigul stabiilselt, kuigi vahel tahab pärast sõitu sooja mootoriga välja surra aga korraks gaasi andes muutub jälle stabiilseks. Segu on tuntavalt rikas, kuulda on väljalaskes järelpõlemist. Ülevaatusel mõõdeti heitgaase kõvasti üle normi.
Ise mõtlen, et ehk on aju limp modes ja pihustab 2 korda kütust ühe töötsükli jooksul. Temp andur ehk omadega ühel pool?
Ideid?