1. leht 1-st
Ühe ja kahe kambriga blow-off ?
Postitatud: 29.11.2004 14:35
Postitas Ragnar
Mis vahet teeb see kui blow-off'il on üks või kaks kambrit ?
Postitatud: 29.11.2004 14:53
Postitas Kuuno
BOV'i ostes on üldiselt valida kaht tyypi asja vahel: kas kiire boost responce'i või suurema õhu mahtuvuse vahel...ntx suurema boost respnce'ga BOV'id ei "toimi" hästi suuremate õhuvoolude korral..suurema rõhuga siis.
Selle vastu on siis twin chamber BOV kus on lisaks vaakumi kambrile teine kamber mis rakendab boosti seal et avade klappi mis rõhu välja laseb. Selline ylesehitus lubab kasutada "flat-valve" disaini (lame klapp:)) mis tagab hea klapi reageerimise ni väikestel kui suurtel rõhkudel.

Postitatud: 29.11.2004 14:56
Postitas Ragnar
tänud !
Postitatud: 29.11.2004 15:04
Postitas Samvel
ja seepärast suurema boosti ja õhukogusega turbode puhul näeb vahest lahendust 2 BOViga
Postitatud: 30.11.2004 23:37
Postitas wilddog
Terv!
Lisaks veel niipalju, et 2 kambriline BOV on vajalik mehaanilise õhulugejaga masinal, mudu tühikäik puterdab ja segu liig rikas. Näiteks 1 kabmriline BOV ei sobi Escort RS Turbole(Pool meh. pritse).
Muidigi kui liigrikas segu ja ebaühtlane tühikäik ei sega, siis saab summutist tuld lasta :D
Postitatud: 01.12.2004 13:09
Postitas Hylas
wilddog kirjutas:Terv!
Lisaks veel niipalju, et 2 kambriline BOV on vajalik mehaanilise õhulugejaga masinal, mudu tühikäik puterdab ja segu liig rikas. Näiteks 1 kabmriline BOV ei sobi Escort RS Turbole(Pool meh. pritse).
Muidigi kui liigrikas segu ja ebaühtlane tühikäik ei sega, siis saab summutist tuld lasta :D
Räägi äki täpsemalt, kuidas mõjutab BOV tühikäiku

äkitse ajad millegi muuga segi ?
Postitatud: 01.12.2004 15:32
Postitas wilddog
Nu suht raske segi ajada, kui seda sai 2 isendil proovitud. Point siis selles, et vaakum, mis jookseb klappi lekib miskit pidi (Kuigi ei märganud seda) ja see teps mitte ei meeldi meh. õhulugejale, mis kasutab tööks vaakumit. Süsteemiks siis Bosch KE-Jetronic
Postitatud: 01.12.2004 15:41
Postitas Hylas
siis järelikult oli vigane või praak BOV
vahet pole kas BOV on ühe või kahe kambriline, vaakum sealt lekkida igaljuhul ei tohi.
Postitatud: 01.12.2004 16:17
Postitas wilddog
Jah, see ta võis tõesti olla, et oli vigane. Aga 1 klapilline BOV ei pidanud ikkagi sobima KE-Jetroniciule miski toitesüsteemi ja vaakumi eripära, pluss veel liigrikas segu...2 klapigapidi korralikult töötama...nagu päris

Postitatud: 18.12.2004 17:32
Postitas Kpt. Trumm
Õhulugevad üleüldiselt ei salli BOV. Ja tühikäigul peab BOV kinni olema seega ei mõjuta tühikäigul BOV mingit segu.
Ja nüüd teemast:
Kahe kambriline bov on selleks, et üks väike kamber töötab väiksel rõhul ja teine suurem ruurel rõhul. Kui on ühe kambriline suur BOV siis ta ei kipu väikse rõhuga üldse ennast avama.
Postitatud: 19.12.2004 0:47
Postitas riceboy
Koige selle jutu kukkuvotteks yks rahvatarkus tuuningu kohta: Kallim on parem
