1. leht 1-st
Rõnga vahe
Postitatud: 29.11.2016 12:18
Postitas onesuspect
Küsiks siit ka kui kellelgi on arvamusi/teadmisi. Tootja poolt on antud ainult miinimum rõnga vahe aga mis oleks optimaalne/mõistlik vahe kui miinimumi ei taha panna?
Tootja soovitab 0.435mm kui miinimumi. Näitkes siis
JE kolb
https://www.jepistons.com/PDFs/TechCorn ... rc4032.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Rõnga vahe
Postitatud: 30.11.2016 17:00
Postitas ROM
Vanal Nissani diislil on 0,55 min lubatud vahe . 0,48 kuni 0,5 võiks siis panna , kui miinimumi ei soovi panna .
Re: Rõnga vahe
Postitatud: 30.11.2016 22:17
Postitas mitsu_manic
Mida sa sõitma hakkad ja kuidas? Eraldi tabel ju lausa olemas su oma lingil.
Ise panin Wiseco puhul 0.55, samasugusest tabelist lähtudes.
Re: Rõnga vahe
Postitatud: 30.11.2016 22:28
Postitas onesuspect
Lingis on jah tabel olemas miinimum vahedega, turbo 0.435mm(.0050) aga mis oleks siis selline optimaalne vahe?
Re: Rõnga vahe
Postitatud: 04.12.2016 13:18
Postitas kilplane
Kui plaanid suurt rõhku ja palju kuuma mootorisse, siis võiks natu suurema vahe jätta.
Eesmärk on see vahe nii väikeseks saada kui võimalik, ilma et rõngad kokku ei paisuks.
See number on minimaalne soovitatav vahe. Tee nii väiks kui julged...
Mõtle sedasi, et see vahe on seal rõnga joonpaisumise jaoks. Mida kuumemalt mootor käib, seda suurem vahe peaks oldma.
Btw. Need mõõdud on tollides ja vaja korrutada silindri läbimõõduga tollides. Et ei oleks segadust
Mitte keegi ei saa sulle öelda, mis on õige number sinu jaoks.
Üldjuhul on hea mõte ka tehase enda rõngavahedest lähtuda