1. leht 1-st
K:Seat Ibiza Cupra
Postitatud: 07.09.2006 0:43
Postitas Toomas
Hakkas siis selline pisike putukas jubedalt meeldima.
Ibizal peaks olema vist sama VAG`i 1.8T moto aga millegipärast on 115kw
Kas see mingi Seat`i nipp, et veel lisa 5kw saadakse?
On keegi mõne sellise isendiga lähedalt ka kokku puutunud? Eestis neid vist eriti pole.
Plaan tellida omale talvel või kevadel selline putukas aastast 2000 ja edasi. Palju sellel motol üldse resurssi on enne kap remonti?
Äkki on siiski kellegi tuvusringkonnas mõni Cupra omanik ja saaks äkki ka konkreetselt autot veits lähemalt näha enne kui päris ehku peale auto ära osta.
Igatahes jään vastuseid ootama.
Toomas
Postitatud: 07.09.2006 2:03
Postitas CupRa
kasutajal IbizaCupra oli või on antud isend kui ma õigesti mäletan....ehk tema oskab aidata

Postitatud: 07.09.2006 10:12
Postitas Toomas
Tema auto on müüdud kevadel vist juba.
Postitatud: 07.09.2006 10:24
Postitas Kuuno
müüdud v mitte aga aidata saab äkki ikka ju

Postitatud: 07.09.2006 14:25
Postitas mell
See sinine ibiza cupra on siis minu kätte sattunud. Seda on raske ütelda kustkohast see 5 kw juurde on tulnud võrreldes audi 110 kw mootoriga. Vb soft natuke teine. Pmst kui cupra modimistest ja võimalustest rohkem teada tahad siis külasta seda lehte :
http://www.seatcupra.net/forums/forumdisplay.php?f=22 ja kui cuprat natuke lähemalt vaadata tahad siis võib privas edasi rääkida... ega ma kade ei ole

Tuleb lihtsalt mingi aeg kokku leppida kus ja kuidas.
terv. mell
Postitatud: 08.09.2006 9:59
Postitas IbizaCupra
5kw on tulnud softi muutmisest.
Vead: hmm...minuarust liiga pikad käigud, aga noh, eks see oli rohkem vähese võimsuse viga

Üks viga on sel autol K03 turbo. Kui saaks sinna vahele suurema turbo, siis tõenäoliselt on koheselt vajalik ka Quaife poole pöörduda.
Teine viga on süütepoolid. Ei tea, aga mul järjest nad läksid, õnneks polnud nad kallid. Sillaosad kestavad väga hästi, kuna autol kaalu praktiliselt ju pole
Üldiselt soovitan väga, ise loobusin puhtalt 4wd vajadusest. Aga arvesta seda, et kui laksu paned siis on jamps, kere detaile eriti ei saa...

Postitatud: 08.09.2006 10:37
Postitas Toomas
Mell saatsin PS`i
Mis või kes see Quaife on? Käigud on ka taavlisele Ibizal suht pikad. Hetkel Passati asenduseks Ibiza ja see ka suht pikkade käikudega. Kere ei tohiks vist tavalisest Ibizast erineda. Kuda juhitavusega on suurtel kiirustel? Peaks vist enam-vähem olema kuna rattad ju suht nurkades.
Igatahes soov seda autot omada suureneb iga päevaga :D
Postitatud: 08.09.2006 16:41
Postitas IbizaCupra
Suurtel kiirustel pead siiski arvestama sellega, et auto on väga väike ning tagaosa ilgelt kerge. Rinkal sa tõenäoliselt ilma kartulikotita pagassis kiiresti ei sõida :P Samas auto kiiruslik pot. on tohutu. K03 + chipiga jooksis spido järgi 240 välja, ei tahaks mõelda, mis tõmme oleks GT28R-iga
Quaife on ägedamate difrite tootja

.
Osad keredetailid erinevad tava ibizast ja need on kallid.
Kui ostma hakkad, siis kontrolli kindlasti väga tähelepanelikult, ega autol pole rinkamasina tunnuseid(otsi puuri jälgi). Enamus nendest masinatest paneb täie auruga radadel(seatcupra.net enda foorumi andmetel, seal kunagi pikalt arutati seda teemat).
Ahjaa, ja suurim pettumus oli minujaoks see, et 14 tolli velg ei lähe alla. Ning 15nesega jäärajal on igav...
Postitatud: 08.09.2006 17:39
Postitas mell
Power gain examples:
Standard VAG 150/180bhp engines modified with a KO4 or EO5 turbo upgrade can expect to see power outputs in the region of 250bhp
Standard VAG 150/180bhp engines modified with a GT28RS turbo upgrade, intercooler and race fuel can expect to see 440bhp
http://www.revotechnik.com/
Postitatud: 08.09.2006 19:50
Postitas henri
mell kirjutas:Power gain examples:
Standard VAG 150/180bhp engines modified with a KO4 or EO5 turbo upgrade can expect to see power outputs in the region of 250bhp
Standard VAG 150/180bhp engines modified with a GT28RS turbo upgrade, intercooler and race fuel can expect to see 440bhp
http://www.revotechnik.com/
GT28RS ja 440hp seda ma sooviks küll näha.
http://www.atpturbo.com/Merchant2/merch ... y_Code=GRT
Postitatud: 10.09.2006 22:45
Postitas Toomas
Suured Suured Tänud Mell´ile auto näitamise eest. Ei saanud kohe päris pikka aega sellist

nägu peast ära. Eriti veel sellepärast, et pole kunagi enne bensu turbokaga sõitnud. Enam ei suuda kevadet ära oodata. Tuleb vist vahepeal mõni audi sama mootoriga asenduseks võtta.
Loodame, et kevadel koos lume sulamisega hakkab ka üks kollane tibu siin ringi veerema.
IbizaCupra äkki kirjeldad veits, et kuidas muidu see putukas libedaga on?
Tom
Postitatud: 11.09.2006 15:19
Postitas IbizaCupra
Talvel tahab häid naelu ning kitsaid rehve. Laiema kui 185 allapanek oleks enesetapp

(Tänu kergele kerele üldse pidamist pole siis.)
ESP sellel autol töötab siga hästi. Jäärajal näiteks osasi kurve sai väga kiirelt nii võtta, et paned täiesti segase hooga kurvi ning lükkad külg ees espi peale

Täiesti haige kui hästi sirgeks tõmbab. Samas on ta väga paranoiline. Kui oled raske jalaga siis möödasõidu alguses tuleb maha võtta, vastasel juhul võid väga tobedasse olukorda sattuda.
Kõige hullem on siiski see, kui unustad ESPi maha ning talvel teed äkkpidurduse. ABS rakendub, ning kui mõnel rattal on vähegi parem pidamine, siis tagumik kaob. Üliohtlik, seega mina võtaks abs-i kaitsmed üldse välja...
Talvel käivitub hästi ning soojeneb väga kiiresti, samas ökopill ta pole, mis sest et väike
