1. leht 1-st

kas keegi tõlgiks väikse asja

Postitatud: 01.09.2006 7:43
Postitas enkei
04-06 STi OWNERS READ: On the 04-06 STi there are boost spike or creep issues in all cases with the use of an aftermarket downpipe or turboback that uses a bellmouth or external dump tube design. This is because the 2.5L engine pushes so much air. Even with the internal wastegate fully open not enough air can exit to stop spinning the turbo, the result is boost creep or boost spike. You can fix the problem by porting the stock turbo's wastegate passage (any exhaust shop should be able to do this or it can be done at home) or you can get an engine management system to fix the issue, like a UTEC or AccessPORT

Postitatud: 01.09.2006 7:56
Postitas enkei
ja kas wastegate ja turbo väljalase tohivad ühte auku minna.osadel on 2 eraldi väljalaset.näiteks pilt siis: www.zone.ee/evo6tm
väikse otsaga siis originaal

Postitatud: 01.09.2006 16:59
Postitas Raimo
04-06 STi'del tekivad nähtused nimega "boost spike" ja "boost creep" kui kasutada aftermarket downpipe mis on "bellmouth" tüüpi disainiga või kasutab eraldi dump tube'i. 2.5l mootor toodab lihtsalt niipalju väljalaskegaase, et stock turbo wastegate ei suuda isegi täiesti avatud asendis piisavalt gaase turbost mööda juhtida. lahenduseks on wastegate portimine.

Boost Spike on lühiajaline, etteantud piirangust suurem rõhk. Rõhk tõuseb väga kiiresti üle lubatud piiri, ennem kui vastavad kontrollmehanismid suudavad reageerida.
Boost Creed on etteantud piirangust suurem rõhk, kui wastegate ei suuda piisavalt palju gaase turbost mööda juhtida.

Postitatud: 02.09.2006 18:37
Postitas enkei
suured tänud

Postitatud: 15.11.2006 19:02
Postitas enkei
sooviks veel väikest tõlget kui keegi viitsib jännata
Wastegate Porting Tips:These pictures were taken during a wastegate porting job where only the hot side of the turbo is removed. First unbolt the downpipe and uppipe connections to the hot side of the turbo (hot side = exhaust side). Then remove the clip on the wastegate bar connecting the spring to the flapper this allows you to disconnect the hot side of the turbo from the wastegate. Then unscrew the single bolt holding the turbo together, it is a seal so it will need a little finesse, after it is removed the hot side casing and the exhaust wheel will be separate. With the positioning of the uppipe you will need to move the turbo a lot to get the hot side off the uppipe studs, you will most likely need to disconnect the turbo inlet (which is a very annoy part to re-connect) and the turbo to intercooler connection, removing your top mount if you don't have a front mount. After all of this the coolant return line coming from the turbo, running parallel to the uppipe, will probably become disconnected or need to be disconnected to give the turbo enough room to move when taking out the hot side of the turbo (this coolant line is another part that is very annoying to re-connect) But watch for it because it will probably get disconnected so pay attention when reinstalling. Then with the hot side off feel free to port the wastegate yourself or send it out to be ported. Just trace around the flapper and port till you are close to the line just don't go over (it is hard to go over) you can use a dremel or a porting tool if you have one. Don't worry too much just take your time and you will get it right!

Postitatud: 15.11.2006 19:13
Postitas Mihkel
Äkki avaldad ka lehe kust tekst on copytud?

Postitatud: 15.11.2006 19:19
Postitas enkei
Mihkel kirjutas:Äkki avaldad ka lehe kust tekst on copytud?
ikka saab.endal vaja portida aga ingliskeelt ei jaga mõhkugi eriti veel autokeeles.

http://www.jscspeed.com/wrx/project/project_vf39.htm

Postitatud: 15.11.2006 19:31
Postitas Kuuno
Tõlkisin nii et point on arusaada mitte päris sõnasõnalt kui on küsimusi siis anna teada :)

WG portimise nõuanded:Need pildid tehti wg portimise ajal ja ainult turbo kuum osa oli eemaldatud. Esmalt keera DP küljest ära ja ühenda kõik kinnitused turbo kuuma poole küljest lahti(kuum pool=väljalaske pool) Siis eemalda klamber mis hoiab wg varrast kinni. See laseb sul turbo kuuma osa wg kyljest lahti saada. Siis keera lahti 1 polt mis hoiab turbot koos, see on tihend niiet vajab väheke osavust. Peale selle ära võtmist on kuuma poole kest ja labad eraldi. Toru asetusest sõltuvalt pead sa turbot piisavalt liigutama et kuuma poolt kätte saada, tõenäoliselt pead turbo sisendi(mida on väga ebamugav uuesti ühendada) ja turbost IC'sse mineva toru võttes ära pealmise IC kui sul ei ole ees intercoolerit. Peale kõike seda peab lahti ühendama jahutusvooliku mis jookseb paralleelselt õhutoruga kui ta ei ole ise lahti tulnud. See on vajalik selleks et anda turbole piisavalt ruumi liikumiseks(see jahutusvedeliku voolik on järgmine asi mida on väga paha uuesti ühendada) Aga jälgi seda, sest see ühendub ilmselt lahti ja peab tähelepanelik olema kokkupanemisel! Siis kui kuum pool on maas pordi ise wg'd või saade see kuhugi portimisse. Lihtsalt jälgi "fläpperit" (wg klapp? ) ja jälgi tema piirjoont aga ära sellest üle mine(suht raske on üle minna) Sa võid kasutada freesi võis pets tööriista kui sul see on. Ära liiga palju muretse ja võta rahulikult ning kõik läheb korda!

Postitatud: 15.11.2006 19:37
Postitas enkei
tekstist sain nüüd aru kõik.aga mõtlesin et saan vastuse küsimusele kuidas portida aga huiat

Postitatud: 15.11.2006 19:40
Postitas Mihkel
Kusjuures ise lootsin sealt lehelt ka lugeda, et mida protimisel jälgida.
Auku ju suuremaks enivei ilma flapperit vahetamata ei saa teha.
Mida see portimine asja juures aitab antud hetkel?

Postitatud: 15.11.2006 19:47
Postitas enkei
endal see mure et lõi check engine põlema kui performance dp alla panin
pidi tule ära kustutama kui wastegate ära portida.

siin siis juba pikemalt ja täpsemalt seletatud aga jälle ei saa keelest aru.äkki keegi jagab matsu
http://forums.nasioc.com/forums/showthr ... +turbo+sti

Postitatud: 15.11.2006 22:55
Postitas Mihkel
Mis ta sul veakoodiks ütleb?

Postitatud: 15.11.2006 23:11
Postitas enkei
Mihkel kirjutas:Mis ta sul veakoodiks ütleb?
pole jõudnud uurida veeel

Postitatud: 16.11.2006 15:06
Postitas wa666ou
küsin siin teemas, kas kusagil (äkki siin foorumis) on tehtud mingisugust tehniliste nimetuste tõlkimist inglise keelest eesti keelde?
Näiteks: downpipe, throttle body jms

Mõnede nimetuste eestikeelestamist arvatavasti polegi tehtud, ntx blow-off valve... "puhu-ära klapp" :p