CA18DET õli tagasivool plokikaanest
Postitatud: 10.06.2016 19:52
Tere.
Kuna otsing ei tuvastanud, et siin foorumis selline teema varasemalt eksisteerib, siis alustan uue.
CA18DET õlitusprobleemid kõrgetel pööretel on ilmselt Nissaniomanikest foorumlastele tuttav teema ja kindlasti on siin inimesi, kes on paigaldanud plokikaanest õli lisatagasivoolu karterisse.
Milline koht plokikaane tagasosas oleks kõige sobilikum kuhu see kanal puurida ja kas ühest kanalist piisab (Olen näinud internetiavarustest, et näiteks RB mootoritele puuritakse neid kaks)?
Kas selle lisatagasivoolu ühendamine turbo õli tagasivooluga kasutades Y-liidet tuleks kõne alla või on kindlasti vaja karterile lisastuts panna? Milline mõõt oleks nende stutside jaoks optimaalne?
Või pakub keegi hoopis mõne muu äraproovitud ja võibolla isegi parema lahenduse?
Kuna otsing ei tuvastanud, et siin foorumis selline teema varasemalt eksisteerib, siis alustan uue.
CA18DET õlitusprobleemid kõrgetel pööretel on ilmselt Nissaniomanikest foorumlastele tuttav teema ja kindlasti on siin inimesi, kes on paigaldanud plokikaanest õli lisatagasivoolu karterisse.
Milline koht plokikaane tagasosas oleks kõige sobilikum kuhu see kanal puurida ja kas ühest kanalist piisab (Olen näinud internetiavarustest, et näiteks RB mootoritele puuritakse neid kaks)?
Kas selle lisatagasivoolu ühendamine turbo õli tagasivooluga kasutades Y-liidet tuleks kõne alla või on kindlasti vaja karterile lisastuts panna? Milline mõõt oleks nende stutside jaoks optimaalne?
Või pakub keegi hoopis mõne muu äraproovitud ja võibolla isegi parema lahenduse?