1. leht 1-st
K: Segukell & Lambda
Postitatud: 27.08.2006 22:45
Postitas veider
Ühesõnaga ühendasin segukella lambda külge alguses oli normaalne kõikus optimali alguse ja lõpu vahel, natuke imelik oli kuna põles 2 eredamat ja nenda ümber mõlemal pool 2 heledamat sain korra pedaali puudutada ja läks segaseks hakkas jooksma ühest äärest teise. Ja nii kui auto käivitan hakkab koheselt segast panema ja jääbki ühest äärest teise jooksma...
Postitatud: 27.08.2006 23:30
Postitas xjan
kas täisgaasil kiirendades ka "segast" peksab

?
Postitatud: 27.08.2006 23:37
Postitas tt
Segukell peabki, alates sellest hetkest kui labmda üles soojeneb, ühest servast teise dioode põletama - alles siis kui gaasipedaali põhja vajutad, näed ainult rohelisi tulukesi ideaalis põlemas.
Postitatud: 28.08.2006 8:35
Postitas Kuuno
see on narrowband lamda eripära. Aju skannib nii segu ja sellepärast se tuluke jooksebki. Selline tegevus peaks toimuma aonult closed loopis ehk sisi kui segu koguaeg korrigeeritakse. põhjagaasiga peaks tuluka jääma paigale
Postitatud: 29.08.2006 12:02
Postitas veider
Edit: Viga leitud -> NB lamda...

Postitatud: 25.11.2007 17:51
Postitas cartman
Teema jätkuks kys lamda kohta. Kuidas lamda korrasolekut kontrollida? 1. võtsin pistiku ä, midagi ei muutunud(segukellla akkas viimane roheline diood põlema, muidu segukella diood liikus)). 2. Sai lamda info juhtmelt testriga volte mõõdetud( Voldid olid nagu segukell näitas(voldid muutusid koos segukellaga). Tglt on mure selles et seguykell näitab sooja moootriga et segu rikas( rohelise piirkonnas liigub , kellal) ja tyhikäigul mootor puterdab. Nyyd tahtsingi lamdat kontrollida. Kas sai õieti kontrollitud?