1. leht 1-st

Väntvõlli anduri otsing

Postitatud: 24.05.2016 14:02
Postitas wa666ou
Otsin väntvõlli andurit, mis oleks selline nagu pildil:
Pilt
http://www.ipdusa.com/products/9738/121 ... ar-s40-v40" onclick="window.open(this.href);return false;

Tegemist on Volvo S40 T4 peal kasutatud anduriga.
See on 330 ohmine.

Sooviks leida kõrgema takistusega (700+ ohm) andurit, mis näeks samasugune välja.
Sirvisin Ladu24 erinevaid marke, aga konkreetse välimusega ei leidnud.

Ehk keegi teab.

Re: Väntvõlli anduri otsing

Postitatud: 25.05.2016 10:20
Postitas Raceboy
Ega täpselt sama välimusega kuid teistsuguse takistusega andurit pruugi ollagi. Võimalik, et pead ümber tegema kinnituse veidi vms.

Miks üldse vahetada vaja on?

Re: Väntvõlli anduri otsing

Postitatud: 25.05.2016 13:46
Postitas wa666ou
Sain ühelt foorumikasutajalt infot, et Audidel võib sarnast olla.
2.2T R5, 2.8 V6, 4.2 V8.
http://forums.quattroworld.com/s4s6/msgs/20986.phtml" onclick="window.open(this.href);return false;

Põhjus on siis Megasquirt ja triggeri errorid kõrgetel pööretel (6000+).
Volvol on suht madala takistusega.
Kõrgema takistusega pidi parem olema.

Re: Väntvõlli anduri otsing

Postitatud: 25.05.2016 16:50
Postitas Raceboy
Audi 2.8 oma pole täpselt sama kujuga, seda astet seal kindlasti pole.

Re: Väntvõlli anduri otsing

Postitatud: 25.05.2016 18:01
Postitas kivimugi
pakun et 2.0 tfsi või 2.0d 103kw audi vändakas mis asub mootori tagumise simmerikaane küljes

Re: Väntvõlli anduri otsing

Postitatud: 25.05.2016 18:14
Postitas wa666ou
kivimugi kirjutas:pakun et 2.0 tfsi või 2.0d 103kw audi vändakas mis asub mootori tagumise simmerikaane küljes
Need paistavad liialt jämedad olevat.
https://www.ladu24.ee/audi-varuosad/a3+ ... 5C3%25B5ll" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Väntvõlli anduri otsing

Postitatud: 29.05.2016 20:46
Postitas kivimugi
igatahes siis 2.0d oma oli mida ma ise kasutasin ehk. yli pisike andur oli mis luges tagumise vända simmeri pealt impulssi

Re: Väntvõlli anduri otsing

Postitatud: 30.05.2016 16:10
Postitas wa666ou
disladel leidsin sootuks teistsuguseid andureid sealt - 2.0d variandid on mingite erinevate kronsadega

Re: Väntvõlli anduri otsing

Postitatud: 30.05.2016 18:47
Postitas Mihkel
Lihtsam on natuke aju elektroonikat sees ringi teha, kui seda andurit otsima jääda.
MS-il on aegade jooksul erinevate väärtustega VR ahela komponente kasutatud.
Kunagi algul oli 9-l autol 10-nest probleem VR triggeriga.
Peale skeemi üle käimist ~3 aastat tagasi muutusid kaalukausid vastupidiseks
ehk probleeme esines pigem 1-el autol 10-nest.

Re: Väntvõlli anduri otsing

Postitatud: 31.05.2016 12:27
Postitas murjam
Pane lihtsalt signaalijuhtmele takisti vahele ja vaata, mis teeb. Näiteks BMW M50 stock VR-anduri puhul on otse Megasquirtiga ühendades mul alati olnud sarnane probleem - ei loe pöördeid üle 2000-5000RPM. Tuimalt takisti vahele pannes (tavapäraselt pannud vist lausa 10k takisti, kui mälu ei peta) on probleemid kadunud nagu võluväel ja madalatel pööretel loeb ka hästi. Liiga suur takisti lisades jääb madalatel pööretel signaal nõrgaks.

Re: Väntvõlli anduri otsing

Postitatud: 31.05.2016 17:13
Postitas Mihkel
Tegelikult töötab tihti ka V3.0 plaadil olevte potekate keeramine täitsa rahuldavalt, katsetades saab aru, kumb pote mis suunas tulemust mõjutab.
Siiski mõned andurid vajavad takistit signaali juhtme vahele. Kokkuvõttes katsetamise teema.
Aga on olnud mul ka 1-2 juhust, kus ma loobusin mängimisest, kuna miski ei aidanud.
Ühel juhul kannatas probleemiga rahuldavalt sõita, kuna esines harva, teisel juhul sai aju Link G3 vastu vahetatud, millega oli igasugune pöörete lugemise probleem unustatud ilma katsetamisteta.

Re: Väntvõlli anduri otsing

Postitatud: 10.07.2016 12:30
Postitas jeff01
MS on tõesti miskit muutnud või on lihtsalt MS1 kasutamisest loobutud ja probleeme pole II ja IIInda protsessoritüübiga.
Potekad alati vasakule nulli ja KÕIK M50ne triggerid on loetud saanud ilma probleemideta.....ca 20tk millega olen tegelenud.
MS1 ja eriti veel LM kiviga pöördelugemine võrduski kunagi trigger erroriga.
Hetkel on viimase 40 auto hulgas vaid 1 mootor olnud mille andurit lisatakistita lugema ei saanud...selleks oli Ms3ga hoorattalt lugev M60b44