Intercooler + aftercooler
Postitatud: 15.03.2016 23:45
Tere,
Nagu pealkiri ütleb, ootaks arutelu teemal intercooler + aftercooler head ja vead. Ideaalis oleks kõige lihtsam/kasulikum ilmselt kasutada suurt FMIC-d kuid juhul kui ei ole ruumi (stock auto puhul) siis kas kellelgi on reaalset kogemust, või infot kuidas kahe õhk-õhk või õhk-vesi tüüpi intercooleri jadamisi kasutamine reaalsuses pressure drop-i või efektiivsust mõjutab?
Ise kaalun säilitada tehase IC ja lisada torustikku vahele üks gabariitidelt väike õhk-vesi cooler ning siis soojusvaheti paigaldada radikate ette. Praegune IAT on suht kõrge, ca 30 kraadi fullboostiga pikalt lastes, ja arvestades et õues on ca 0 kraadi, on seda minumeelest üsna palju.
Kõik mõtted teretulnud.
Nagu pealkiri ütleb, ootaks arutelu teemal intercooler + aftercooler head ja vead. Ideaalis oleks kõige lihtsam/kasulikum ilmselt kasutada suurt FMIC-d kuid juhul kui ei ole ruumi (stock auto puhul) siis kas kellelgi on reaalset kogemust, või infot kuidas kahe õhk-õhk või õhk-vesi tüüpi intercooleri jadamisi kasutamine reaalsuses pressure drop-i või efektiivsust mõjutab?
Ise kaalun säilitada tehase IC ja lisada torustikku vahele üks gabariitidelt väike õhk-vesi cooler ning siis soojusvaheti paigaldada radikate ette. Praegune IAT on suht kõrge, ca 30 kraadi fullboostiga pikalt lastes, ja arvestades et õues on ca 0 kraadi, on seda minumeelest üsna palju.
Kõik mõtted teretulnud.