1. leht 2-st
Mis vahe on Diisli ja bensu mootori turbodel
Postitatud: 14.02.2005 18:04
Postitas Siim
Mis vahe on Diisli ja bensu mootori turbodel? Mulle pakuti Mondeo turbodiisli turbot Garret T25. Samasugne on kyll esmapilgul aga kas ka sisu on sama

Postitatud: 14.02.2005 19:24
Postitas zoom1
Aga viska paar pilti üles igast otsast.
Postitatud: 14.02.2005 21:04
Postitas Siim
pole pilte. Ma otsisn ja leidsin selle yhest lammarist. Kollektori ja sumpsi otsa istub. Aga kas mingi vahe on yltse tavaliselt diisli turbodel ja bena omadel. Wastegatei vahe peaks ju ainult olema
Postitatud: 14.02.2005 21:58
Postitas Miq
..ja mis sa nende wastgate'de erinevuseks siis nimetaks?
Postitatud: 14.02.2005 22:24
Postitas Siim
No minu arvust hakkab diiselmootriga masinatek turbo altpoolt vedama, see vahe peaks tulema wastegateist, kui ma ei eksi
Kuid ikkagi, kas on vahe sees voi ei ole

Postitatud: 15.02.2005 0:02
Postitas Ragnar
ehitus ja põhimõte on turbotel ikka sama. diislitel, aga jälle projekteeritud nii, et madalatel pööretel juba võimsalt puhuks.
Postitatud: 15.02.2005 9:15
Postitas Miq
ragz kirjutas:.. diislitel, aga jälle projekteeritud nii, et madalatel pööretel juba võimsalt puhuks.
Vot see kõlab, mulle sobivalt, hästi

Postitatud: 15.02.2005 11:57
Postitas riceboy
Diislitel on üldjuhul imepisikesed turbod milllel viivitus puudub...samas puudub ka eriline võimsus....
T25 on paljudel autodel peale 200SX võimalik et siikli turbiini ja kompressorri suurused jm - on erinevad. T25 ise-enesest ei ütle kuigi palju
Postitatud: 15.02.2005 12:21
Postitas Samvel
Turbodiislid ei ole erilised pöördemasinad, mistõttu turbode konfiguratsioonid = voolu omadused on tehtud efektiivsemaks alumises otsas ning vastavalt väheefektiivseks üleval (väike õhukogus, väike rõhk, liiga kuum õhk kui rõhku tõstma hakata). Igatpidi universaalset turbot on teha keeruline. Seetõttu TD turbod ei sobi kui eesmärgiks on high-performance, madalapöörde väändeks küll.
Postitatud: 15.02.2005 15:13
Postitas Siim
Selge. Seega tuleb jätkata turbo otsinguid.

Postitatud: 15.02.2005 18:48
Postitas Miq
555vrx kirjutas:... Seetõttu TD turbod ei sobi kui eesmärgiks on high-performance, madalapöörde väändeks küll...
Kõlab hästi..
siim_106 kirjutas:Selge. Seega tuleb jätkata turbo otsinguid.
äkki ütled, kus/kes sulle seda pakkus?
Postitatud: 16.02.2005 19:48
Postitas Siim
miq kirjutas:äkki ütled, kus/kes sulle seda pakkus?
OÜ Pro-Anno, Pärnu 447 5155, 508 9015
Postitatud: 28.02.2005 18:51
Postitas Siim
555vrx kirjutas:Turbodiislid ei ole erilised pöördemasinad, mistõttu turbode konfiguratsioonid = voolu omadused on tehtud efektiivsemaks alumises otsas ning vastavalt väheefektiivseks üleval (väike õhukogus, väike rõhk, liiga kuum õhk kui rõhku tõstma hakata). Igatpidi universaalset turbot on teha keeruline. Seetõttu TD turbod ei sobi kui eesmärgiks on high-performance, madalapöörde väändeks küll.
KAs selle Diisli turboga siis kõrgetel pööretel Boosti pole? Sain ma õigesti aru?
äkki keegi teab Nissan 200sx S13 turbo täpset markeeringut, sellest oleks kasu kyll ja rohkem
Postitatud: 28.02.2005 19:58
Postitas Miq
Jap, boost langeb ära kõrgetel pööretel.
Garrett TB2525 ; 465795-3 ; 41144-44F01

Postitatud: 02.03.2005 15:10
Postitas MossOpel
Aga näiteks kui mingise 2,5liitrise diisli pealt, millel tuleb turbo taha kuskil 2000 rpm pealt ja tõsta see 1,6se bensuka peale, siis peaks ju asi enamvähem saama, ütleme 3k-5,5k kus turbo opereerib. Või siiski mitte?