1. leht 1-st

turbo viiteag

Postitatud: 13.02.2005 22:47
Postitas kajakas1
Tere kõigepealt!
Väga vajalik ja hüva foorum tundub olevat ja pole jõudnud veel kõigega tutvuda.

Küsimus selline, et millest võib olla põhjustatud pikk turbo viiteaeg. Ehk siis turbo tuleb taha kahtlaselt kõrgetel pööretel. Samas toimub see justkui järsu jõnksuga. Ennem toimis asi normaalselt. Mootoriks RS Turbo CVH 1.6 ja turbo Garrett T3 kuigi vaevalt see nüüd oluline on.

Postitatud: 13.02.2005 22:52
Postitas Ragnar
Kui ta viimasel ajal tekkinud on siis tasuks vast vaadata lõdvikud üle... äkki on kusagile mõra sisse löönud või lihtsalt toru kusagil lahti. Muidu rõhku puhub sama palju kui enne "muutust" ? Ja üldiselt T3 on vist nõksa suur ka 1.6 moto jaoks... oleneb muidugi konkreetselt turbost aga ikkagi...

Postitatud: 13.02.2005 23:00
Postitas zoom1
Ega juhuslikult suuremat coolerit vahepeal paigaldanud ei ole?

Kontrolli kolde ja turbo vaheline tihend üle - kui sealt lekib siis aitab see ka viivitusele kaasa

Muidu on nii, et kui turbo tuleb taha kõrgetel pööretel siis on valitud liiga suur turbo, või on võll kuidagi kinni, ei pöörle vabalt

Tee turbost paar pilti
Kas vesijahutus on??

Postitatud: 14.02.2005 1:24
Postitas Miq
ps! Antud auto on Ford Escort RS Turbo.. seega antud T3 on juba tehasest. :roll:

Postitatud: 14.02.2005 14:58
Postitas Ragnar
kontrolli oma vl kollektor üle ega mõrasid ei ole.

Postitatud: 14.02.2005 15:48
Postitas Samvel
1 võimalus on, et WG klapp on lahtisesse asendisse kiilunud

Postitatud: 25.02.2005 22:06
Postitas kajakas1
Tänud pakkumiste eest. Probleem óngi suure tõenäosusega kollektoris.