1. leht 1-st
Audi RS2 1995a 2,2 TQ- Oliver
Postitatud: 03.08.2006 16:13
Postitas RSS
Lisaks ka siis ajaviiteks siia foorumisse oma sinise liikuri.
hetkel siis audil tehtud :
katid eemaldatud
paigaldatud keraamiline labadega sidur+korv
aju chipitud
bybass vahetatud
rihmad, õlid jne vahetatud
Rohkemat siis polegi tehtud. Parim 1/4 miili aeg oli 12,784 ac kiirendusel.
mõnus vaikne pereauto

Postitatud: 03.08.2006 17:57
Postitas Siim
231km/h @ OMC
8.521 @ SpeedEst
Distanse igas mõõdus läbitud ja üsna kiirelt
Postitatud: 30.11.2006 18:08
Postitas Marko
kaugel see projekt on??? jutud liiguvad, et oli suht rajuks läind ja äpardus juhtunud... millal uuesti sõitma saab ja töö käigust pildid ei teeks paha ning ka komponentide valikuid oleks tore teada

Postitatud: 01.12.2006 11:11
Postitas Ice
"Äpardust" ei kommenteeri aga eks nende autoehitajatega kord nii juba ole- mis sitasti, see uuesti. Ehk siis paljude teiste kombel püssi põõsasse Oliver ei viska ning kuulu järgi 2-3nädalat ehk läheb veel aega.
Postitatud: 01.12.2006 11:32
Postitas Audiophile
väike ot. aga äkki teeks oma klubi "mehed kes püssi põõsasse ei viska" :D, ma usun et liikmeid oleks!
Markus
Postitatud: 01.12.2006 11:40
Postitas ranz
Audiophile kirjutas:väike ot. aga äkki teeks oma klubi "mehed kes püssi põõsasse ei viska" :D, ma usun et liikmeid oleks!
Markus
Aga jah... eks tegijal ikka juhtub, manitsustes hoolimata oli vaja ikka ju ära proovida milleks asi võimeline on

eks nüüd tuleb uus ja parem

Postitatud: 01.12.2006 11:42
Postitas Taavi
Kui tõeliselt kiire ehitatud auto maiste on suhu saadud, siis pigem on just raskem variant püssi põõsasse viskamine

Postitatud: 01.12.2006 12:22
Postitas Moss
Kena kui uued pildid pandaks kuskile, kust nad vähe aja pärast ära ei kao. Näiteks nagi.ee vms
Postitatud: 08.12.2006 11:57
Postitas RSS
Juhtus jah väike äpardus, kuid see oli ainult aja küsimus

eks hoian töökäiguga kursis ja lisan ka mõningaid pilte varsti tehtud asjadest. loodetavastu kuuleb veel see aasta mootorihäält...
pihustid siis Porche biturbo peal kasutatavad, läbilaskega ~1,5 korda rohkem kui RS2 orig. Kasutusse jäi RS2 orig rõhuregulaator.
*custom soft mootorijuhtimiseks, 2.0bar rõhuga ~430hj, 2.3bar 450+. Nende nr paikapidavuse kohta saab siis tõestust pärast mõne jõupingi külastust, seni võib arvata, et on rohkem kui originaalis
õhulugeja, map, nukad on rs2 originaalid.
Kohustusliku kavana sai autole külge ka A/F (segu) ja rõhukell.
Torukollektor.
Õhufiltriks läks peale pikki otsinguid ja sobitamisi OMP koonus, mis ainukesena mahtus sinna.
turbo Garret T04/T3:
kompressori poolelt
tiivik 61/82mm, trim 56, A/R 0.50
turbiiin
tiivik 72mm, trim 76, A/R 0.83
Postitatud: 08.12.2006 13:15
Postitas RSS
Postitatud: 13.12.2006 14:02
Postitas RSS
http://www.youtube.com/watch?v=gYGEQmWO ... ed&search=
see siis väike mälestus kevadisest sr yritusest...kõrval sõidab taavi

Postitatud: 13.12.2006 14:25
Postitas prr
eriti kõvad on selle video kommentaartid :
Sa pole minu Omegat suutnud niimoodi ära tuunida
- aga vaata kuidas ma selle Audi olen !
Sinu audi ?
- Jah
Audi ?!??
äge

Postitatud: 13.12.2006 14:28
Postitas RSS
see kes filmis, see rääkis mingi juuatäis tegelasega

Postitatud: 13.12.2006 22:44
Postitas Laisu
RSS kirjutas:see kes filmis, see rääkis mingi juuatäis tegelasega

natuke teemast mööda, aga ega sa ei tea/ei taha öelda kesse filmis seda, jõle tuttav hääl oli

Postitatud: 13.12.2006 23:39
Postitas RSS
Ilvar filmis
