1. leht 1-st
Miks minu turbokas koralikult käima ei hakka!?
Postitatud: 02.08.2006 22:45
Postitas juss
Tegemist siis
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?t=749 masinaga ilmselt nii mõnigi on lugenud mida ma seal pusind olen, aga jah ikka ei ole ma seda mootorit korralikult tõõle saanud
Sellest,et karpad on vaakukarpad sain ma lihtsalt jagu aga asi on selles,et küttekanal alt ujukist lõõri on põlvega(tavakarpadel,mis on püstises asendis on nõela ots pea-aegu tüüsi peal aga neil pikali karpadel on tüüs siis segu moodustumis ala, põlv,karpa nõel) ja kütus ei jõua üles kui siis ainult sundides.
Ja ma ostsin kütte surveregulaarori ja ma ühendasin ta õieti vahele aga ,et mootor põõrde läheks oleks vaja rohkem kütet kui regulaator suudab pakkuda ja kui ma regulaatorit peeale keeran ujutab see siis juba karpad üle!
Käima sain ainult nii,et mehaniliselt toseerisin kütte üle, aga sellise st.-ga pole võimalik sõita.
Nii,et ootan teie pakumisi mida teha,et masin tõõle hakkad.
Postitatud: 02.08.2006 23:42
Postitas Mihkel
Mingeid teisi karpasid pole võimalik lihtsal viisil peale istutada?
Postitatud: 03.08.2006 19:55
Postitas juss
Ilmselt tuleb jah proovida teiste karpadega AGA siis on suht keeruline turbo külge ühendamine!
Kui proovida siis peab proovima püstkarpasi aga tolle jaoks vaja vahepõlved sisselaskele teha ja kindlast ka uus sisselaske kolia!AGA ilmselt turbo külgeühendamiseks ruub puudub!?
Nende kerpadegaki on turbo nii ära paigutatud,et ideaalselt sobib.
Postitatud: 03.08.2006 21:41
Postitas Silwer
Kas pritset ei kannataks peale aretada?
Postitatud: 04.08.2006 13:51
Postitas juss
Vast kannataks aga tegemist ainult 600cc-se masinaga, pole sellist lihtsalt kättesaadavat autot millel oleks sobiv pritse peal!
Aga kui tsikli oma peale panna siis etem juba toorikuks võtta seline mootor,millel on pritse.
Kõik trattad,mida olen näinud(millel on turbo) on kas püstiste kerpadega,pritsungiga või siis S&S karpadega. Ükski pole sellistega nagu mina üritan ehitada.
Postitatud: 04.08.2006 14:14
Postitas Mihkel
Pritse jaoks on ju progetav aju. Mõttetu sellise projekti juures jamada mingi auto originaal ajuga.
Postitatud: 04.08.2006 19:51
Postitas juss
Tuli idee: ülevoolule läheb vahele magnetklapp ja kui gaasi keeran siis suleb ülevoolu ja mootor saab kütet juurde.Ja edasi toimetab juba küttesurveregulaator

(VAST
See peaks teoreetiliselt toimima aga kas ka praktikas

Postitatud: 17.04.2007 14:35
Postitas juss
Njah AGA see pritse peab olema selline mis annaks koguaeg kütet peale
ehk pihusti pihustab koguaeg, mitte ,et ainult siis kui vända pealt annab käskluse. Kuna mootor niivõrd väike ja pole võtta nii väikest pritset vaid pihusti peaks pihustama kollektorisse mitte eraldi igasse silindrisse.
Postitatud: 17.04.2007 14:42
Postitas henri
juss kirjutas:Njah AGA see pritse peab olema selline mis annaks koguaeg kütet peale
seleta miks see on vajalik?
Postitatud: 17.04.2007 14:57
Postitas juss
Kuna mootor niivõrd väikese kubatuuriga ja pööret teeb palju siis tavaline sõiduauto nelipunk pritse ilmselt ei sobi (just kubatuuri poolest) aga kui panna kollektori peale pihusti või paar mis annavad kütet koguaeg õhukoguse järgi siis peaks sailima mootoril nii tühikäik kui ka põõrdes olek.
Postitatud: 17.04.2007 23:10
Postitas Miq
Aga kui bensupaaki ka surve sisse lasta, otse turbost? tuleks mingi one-way klapp vahele panna, et vaakumisse paaki ei imeks.
Postitatud: 18.04.2007 0:43
Postitas henri
Miq kirjutas:Aga kui bensupaaki ka surve sisse lasta, otse turbost? tuleks mingi one-way klapp vahele panna, et vaakumisse paaki ei imeks.

Postitatud: 18.04.2007 11:13
Postitas xTc
kas sa pole proovinu karpa mootoriga auto(ntx honda vms) elektrilist pumpa.. see peaks lööma mingi 1.2-1.5 bari survet.et turbo sul niikuinii üle 1 bari ma arvan et ei tegutse. ja kütuse regulaatori pealsid panema hõrenduse pealt. et tühikäigul pumba surve sirkuleerib ja nii palju kui tühikäiguks vaja on voolab ise peale, kui siibrit avad siis mida rohkem hõrendus ära kaob seda rohkem kütust peale laseb vms.
Postitatud: 19.04.2007 11:27
Postitas Miq
henri kirjutas:Miq kirjutas:Aga kui bensupaaki ka surve sisse lasta, otse turbost? tuleks mingi one-way klapp vahele panna, et vaakumisse paaki ei imeks.

noo, et alarõhku paaki ei tekitaks, sest muidu ei voola kütus enam iseenesest alla, võib hakata hoopis üles tagasi tulema.
EDIT: parandame siis: ".., et paaki alarõhku ei tekitaks."

Postitatud: 19.04.2007 14:46
Postitas henri
Tegelt imestasin lauseehituse üle
Misasi see vaakum on et ta suudab endasse paagi imeda?
Ideest sain küll aru aga võiks mõnikord ka sõnastuse peale mõelda.