1. leht 2-st
Audi 200 2,2 TQ Avant - Soja
Postitatud: 02.08.2006 19:07
Postitas Soja
sai mõned kuud tagasi soetatud...
mõnusalt suur ja mugav ja muidugi ka piisavalt kiire
kõik stock ja midagi muudetud ei ole, kas midagi ka muutub see jääb rahakoti otsustada
Kilovatte peaks siis paprite järgi olema 147 ja õhku surub kokku K26

Postitatud: 26.09.2006 17:07
Postitas Soja
vahepal auto all leidnud omale koha Michelini kruusakummid...
küttekulu küll suurenes, kuid pidamine on kruusal nagu asfaldil ja kuna kruusasateid mu liikumisradadele päris palju ette jääb siis arvan et see bensukulu on seda sõidurõõmu väärt
järgmisena vaja otsiam hakata rõhu ja segukella, siis need kuhugi paigaldada ja siis saab ehk ka midagi mootori juures mudima hakata... hetkel veel kõik stock
Postitatud: 26.09.2006 17:49
Postitas Robo
Postitatud: 26.09.2006 17:57
Postitas Soja
asfaldil on tunne nagu sõidaks vana ikarus tüüpi bussiga... uluvad päris usinasti, aga muusika natuke kõvemaks ja pole hullu

Postitatud: 26.09.2006 19:27
Postitas turbobmw
Soja kirjutas:asfaldil on tunne nagu sõidaks vana ikarus tüüpi bussiga... uluvad päris usinasti, aga muusika natuke kõvemaks ja pole hullu

Ei soovitaks nendega asfaldil sõita, isegi ühelt katselt teisele sõites kulusid päris ära.
Postitatud: 30.10.2006 20:23
Postitas Soja
natuke siis tegemistest ka....
eelmine kuu hakkas kompu piiksuma ja teatas et jahutusvedelikku vähe, sai peale kallatud ja veendutud et lekkeid ei ole, heitgaase nuusutades jäi mulje nagu oleks tosooli seal hulgas ja kuna ka hommikul käivitades ei tahtnud üks pütt korralikult järele tulla, siis eeldasin et kaanetihend õhtal.
Kuna puhkus käes ja aega palju siis sai lahti kistud ja veendutud teooria õigsuses, kaanetihend lekkis ja tosool voolas silindrisse ja kaan ka natuke kõver.
Sai kaan kohe lihvi viidud ja tellitud suurel hulgal uusi jubinaid, alates küünaldest lõpetades klapi juhtpuksidega.
Hetkel klapid treimises ja homme lähevad klapid koos kaanega töösse, freesitakse natuke klapipesasid sügavamaks ja solveldatakse ära.
Veel vaja ajutiselt teine genekas peale visata kuna vanal laager sees ulub.
Leitud sai ka chipitud aju mis plaanis soetada ja külge ühendada, ehk saab mõne hobuse juurde

Turbot hetkel veel ei näpi, ehk kannatab veel kuu-kaks sõita, siis tuleb remonti viia, kuna kerge lõtk sinna tekkinud
Kuna juhiistme nahk narmendas ja ka tagumisele istmele oli keegi kangelane küüned taha aetud, siis sai neil nahad maha kistud ja nüüd ootavad õmbleja osavat kätt, kes vanad tükid eemaldaks ja uued külge õmbleks.
veel vaja uurida absi tööd, et püsikiirus korda saada ja lõpetuseks talvekummid alla visata.... siis vist talveks valmis

Postitatud: 31.10.2006 9:40
Postitas IVO196
mis püsikiirusega on.kui ei toimi siis üks põhivigasi on üks nõme pistik.pistik kust tuleb toide maki taha. seal pistikus on mõned juhtmed mis peavad koos olema.viga tuleb sealt kui pannakse uus makk sisse siis paljud lõikavad pistiku ära ja tehakse imelike ühendusi.olin ise sama asja ees püsikiirus ei toiminud + kompu pani vigast .õnneks olid orig.. pistikud olemas panin külge ja kõik ok (toimib).muidugi võib sinul midagi muud olla.näiteks vaakum jne..(lihtsalt väike inf...)
Postitatud: 31.10.2006 22:28
Postitas Soja
hmm...uurime...
ise kahtlustan absi, vaakum sai kontrollitud, kui vool järele panna siis pump imeb ja hoiab ka vaakumit süsteem kinni, andurid ja vööd üle vaatama jne... aga tnx info eest
Postitatud: 02.11.2006 19:25
Postitas CIS
Kust kohas sa sellele Audile chipitud aju välja võlusid?
Postitatud: 03.11.2006 11:34
Postitas Soja
audiclubist...
Postitatud: 08.11.2006 0:35
Postitas Soja
nüüdseks klapipesad freesitud, klapid solveldatud ja kokkugi pandud, kuid auto keeldub käivitumast.
Aegajalt tuleb küttepump ja muu süteem järele, ning aegajalt mitte. Kui käivitud siis käib ilusalt ja vaikselt ei suitse ei klõbise ja pöördesse läheb ka kenasti.
vea otsimisega tegeletakse:D
Postitatud: 23.01.2007 18:16
Postitas Soja
niii...aeg edasi läinud ja auto ka liikuma lõpuks saadud..
mis tal viga oli ei tea senini.. sai proovitud erinevaid andureid ja jagajaid kuid need ei muutnud midagi, kuni ühel hommikul auto käivitus ja siiamaani pole probleeme olnud(siinkohal sülitan 3x üle õla), võimalik et alarm peksis segas vms...
vahepeal sai juhiistmelt ja tagumiselt istmelt nahad maha võetud ja õmblejale viidud, et neile natuke inimlikum välimus saada, nüüd tuleb lähipäevil uuesti istmed välja kookida ja katted peale tirida, loodame et on ilusam kui enne.
Mootoriga rohkem probleeme olnud ei ole, õli ei võta, tosool ära ei kao, käivitub ilusasti ja käib tunduvalt paremini kui enne remonti. Järgmiseks vaja veidi püksirihma pingutada ja turbo remonti viia, kuna seal väike lõtk sees ja ei tahaks teda ribadeks lasta...
Postitatud: 25.01.2007 17:24
Postitas ranz
Soja kirjutas:Järgmiseks vaja veidi püksirihma pingutada ja turbo remonti viia, kuna seal väike lõtk sees ja ei tahaks teda ribadeks lasta...
Väike lõtk seal peabki sees olema tegelt... kas on pikkilõtk või ristilõtk? Mõistlik oleks lasta kellegil see üle katsuda, et niisama asja remontima ei hakkaks. Sõbra 200 turbo võlli katsudes olin ka mina kindel, et see asi on küll nüüd tuksis omadega... kuid selgus, et enamvähem selline ta peabki olema.
Postitatud: 25.01.2007 17:32
Postitas Soja
ristilõtk on sees...pikilõtku ei täheldanud viimane kord...
ja lõdvikud on ka õlised natuke, kuigi mootorist õli ära ei kao... katsun nädalavahetusel esiosa laiali võtta ja siis kõik puhtaks pesta ja üle kontrollida... ja siis võid "katsuma" tulla kui soovid:D
Postitatud: 25.01.2007 17:36
Postitas ranz
Soja kirjutas:ristilõtk on sees...pikilõtku ei täheldanud viimane kord...
ja lõdvikud on ka õlised natuke, kuigi mootorist õli ära ei kao... katsun nädalavahetusel esiosa laiali võtta ja siis kõik puhtaks pesta ja üle kontrollida... ja siis võid "katsuma" tulla kui soovid:D
Seal võib vabalt viga olla selles klapis mis on karterituulutuse süsteemis ning õli coolerisse ja torudesse satub just sealt... nimelt miski ristilõtk puksidega turbol olema peabki, siiski mina seda küll nüüd katsumise teel ei ütle kas vajab juba remonti või mitte :P enda masinal pole ma veel kordagi niipalju asja sealtkohapealt lahti lammutanud, et turbo lõtku katsuda kuid eelmine omanik ütles enne ostu, et turbo vajab vast remonti sest torud on õlised... kuna tõstsin rõhu kõrgemale kui ta originaalis oli lisasin karterituulutus süsteemi õlipüüdja ning viimased lahtivõtmised on näidanud, et turbost väljuv toru on täiesti kuiv.