1. leht 1-st
O: 3" lõpupütt või resonaator
Postitatud: 27.07.2006 11:14
Postitas Mihkel
On kellegil pakkuda soodsalt mõnda 3" lõpupütti või resonaatorit?
Huvitavad veel ka kohad, kus Tallinnas 3" pütte võib leida, enamus kohtades kahjuks kuni 2.5".
Postitatud: 27.07.2006 23:56
Postitas xjan
tuning.ee :P
Postitatud: 01.08.2006 13:46
Postitas Ar21
www.ladu24.ee -ga oli kunagi juttu, et augustis kavatsevad sportsummutite valikut laiendada (ka mõõtude osas). Kuna ma ei otsinud 3 tollist, siis selle kohta ei oska öelda. Aga võib sealt ju järele küsida, mis neil valikusse lisandub.
Postitatud: 01.08.2006 14:03
Postitas Ar21
Ning kallitel firma 3 tollistel valmisüsteemidel pole ka tavaliselt otsast lõpuni 3 tolline. Kui algus on 3 tolline, siis viimane kolmandik 2,5 tolli. Võibolla pole see kõigil nii, aga mõnedel näeb selle lõpukitsenemise isegi pildipealt ära. Orginaalis on samuti esimesed kaks kolmandikku 2 1/4 tolli ja viimane kolmandik 2 tolli.
Ei tea milleks see hea on. Võibolla mingi kokkuhoid või summutab müra rohkem.
Postitatud: 01.08.2006 20:29
Postitas Silwer
Ar21 kirjutas:Ning kallitel firma 3 tollistel valmisüsteemidel pole ka tavaliselt otsast lõpuni 3 tolline. Kui algus on 3 tolline, siis viimane kolmandik 2,5 tolli. Võibolla pole see kõigil nii, aga mõnedel näeb selle lõpukitsenemise isegi pildipealt ära. Orginaalis on samuti esimesed kaks kolmandikku 2 1/4 tolli ja viimane kolmandik 2 tolli.
Ei tea milleks see hea on. Võibolla mingi kokkuhoid või summutab müra rohkem.
Tegelikult on asi sedasi et summuti lõpus on gaasid juba oluliselt jahtunud ja tänu sellele on nende ruumala ka väiksem - pole vaja enam nii jämedat toru kui alguses...
Postitatud: 04.08.2006 15:29
Postitas Ar21
ES Tuningus "3" ka ilusti letis olemas
Postitatud: 05.08.2006 3:29
Postitas Mihkel
OLI letis olemas
Täna sai sealt see "Evil Power"

pütt ära ostetud ja järgmise nädala jooksul üritan sumpajooksu lõpuni teha.
Tuleb teist seest veidi freesida, kuna tegu ikkagi odava asjaga ja kvaliteet on nagu ta on.
Varsti saad sina oma jao ka kätte
