1. leht 2-st

Opel Astra Gsi Turbo : erqo

Postitatud: 29.03.2015 11:58
Postitas erqo
Tere,

Minu esimene turbo auto siis Astra Gsi!
Tegu siis c20let mootoriga mis on peale pandud Lätis 2012 aasta
Ja 27.03.15 sai toodud masin Eestisse. Ise olen omanud Astra Gsisid kolm 8)
Ja nüüd õnnelik neljanda omanik :car
Värviks kawasaki oranz kuld pärlmutter värvitud 2011 aasta

Re: Opel Astra Gsi Turbo : erqo

Postitatud: 29.03.2015 12:06
Postitas arts24h
Ilus naine!

Re: Opel Astra Gsi Turbo : erqo

Postitatud: 29.03.2015 20:18
Postitas erqo
Hetkel siis auto Läti transiit numbritega. Endise omaniku sõnul on mootori vahetus auto dokumentides ära toodud, lisa reana kirjas A4 -seda se tähendama pidigi?
Sammuti läbis Läti CSDD ülevaatuse sain selle kohta vastava paberi. Kas mul võib ARK-is tekkida probleeme arvele võtmiseg kuna sportpütt all ja tuuning tuled?

Re: Opel Astra Gsi Turbo : erqo

Postitatud: 30.03.2015 10:45
Postitas erqo
Kust osata või tellida kvaliteetset kütuserõhu regulaatorit?

Re: Opel Astra Gsi Turbo : erqo

Postitatud: 30.03.2015 11:01
Postitas hents99
Varuosapoest originaalosa.

Re: Opel Astra Gsi Turbo : erqo

Postitatud: 30.03.2015 11:22
Postitas erqo
Peaks olema reguleeritav +rõhukell

Re: Opel Astra Gsi Turbo : erqo

Postitatud: 30.03.2015 12:05
Postitas Mihkel
Miks sa seda reguleerida tahad? Mootor on liiga kaua kestnud juba?
Originaal töötab igati ideaalselt, kui ta korras on ja ei ole vajadust mõtetuid asju külge pookida sinna asemele.

Re: Opel Astra Gsi Turbo : erqo

Postitatud: 31.03.2015 6:25
Postitas erqo
Mihkel kirjutas:Miks sa seda reguleerida tahad? Mootor on liiga kaua kestnud juba?
Originaal töötab igati ideaalselt, kui ta korras on ja ei ole vajadust mõtetuid asju külge pookida sinna asemele.
Autol 304 ccm pihustid tundub, et jääb küttuse nälga kuna esimene käik on ok kuid ülejäänud peale 4000prm hakkab putterdama.

Re: Opel Astra Gsi Turbo : erqo

Postitatud: 31.03.2015 8:47
Postitas Robo
Hakkab pihta jälle :ohshit :kill Ja mis andmete järgi see diagnoos nüüd tuli ja mille põhjal Sa seda kütuserõhku siis reguleerima hakkad kui uue regulaatori saad ???
Kas segu näitab mingi divaiss autos ???

Re: Opel Astra Gsi Turbo : erqo

Postitatud: 31.03.2015 9:39
Postitas ott5
Mis mõttes tundub. Ja LET orig pihusti on 315. Kas pump korras jne mitte et keerad rõhku peale :)
erqo kirjutas: Autol 304 ccm pihustid tundub, et jääb küttuse nälga kuna esimene käik on ok kuid ülejäänud peale 4000prm hakkab putterdama.

Re: Opel Astra Gsi Turbo : erqo

Postitatud: 31.03.2015 9:46
Postitas mitsu_manic
Vaheta küünlad ja küünlajuhtmed ära. Koormuse all ei jõua süüdata või taob üle.

Re: Opel Astra Gsi Turbo : erqo

Postitatud: 31.03.2015 10:29
Postitas Mihkel
Soovitan lasta auto professionaalidel üle vaadata ja vajadusel ringi lasta seadistada, et sa mootorit ise laiali ei laseks.
Paraku on paljud "ägedad" performance jupid tava juhtudel vaid müügi eesmärgiga ning tekitavad teadmatul kasutamisel pigem lisa probleeme.

Sinu küsimustest saab välja lugeda, et sa süviti asja veel ei tunne ning ei oska paljude kõrvalnähtudega arvestada,
mis võivad tekkida peale "hea idee" pikemalt läbi mõtlemata kasutusele võttu.

Re: Opel Astra Gsi Turbo : erqo

Postitatud: 07.04.2015 8:15
Postitas erqo
Kolmandas silindris surve puudus. Vea põhjus sulanud kolb.
Mis tegi ka haiget silindri seinale.
Kas kellegil on kogemusi kus lasta hoonida silindrit? Hea oleks kui saaks lasta teha Pärnus.
Carshopist tuli hinna pakkumine Mahle 0117900 kolb koos rõngastega 86mm hinnaks 197eur tk.
Küsisin paarist kohast veel, kuid ei ole vastust tulnud.
Kust veel uurida hinnapakkumist?

Pilt
Pilt

Re: Opel Astra Gsi Turbo : erqo

Postitatud: 07.04.2015 8:30
Postitas citizen
Originaalid peaks olema mahled aga sul juba +0.5mm AE-d sees (86,5mm)

Re: Opel Astra Gsi Turbo : erqo

Postitatud: 07.04.2015 8:54
Postitas Mihkel
Kui silindri sein on viga saanud ning üritad seda kuidagi käepäraste vahenditega taastada, siis nimetatakse seda üldiselt pornograafiaks.

On sul mõni pilt konkreetsest kahjustusest ka?

Hetkel sa jõudsidki sinna punkti, mille eest ma sind hoiatada üritasin.

Reaalne võimalus korraliku asja uuesti saada oleks ilmselt uus plokk + ülepuurimine + 1tk uus AE (+0.50) kolb + kõigile kolbidele uued rõngad + muu elementaarne.