1. leht 1-st

Lõppkiirusvõistluse reeglid ja klassijaotus 2015a.

Postitatud: 13.01.2015 12:18
Postitas VectraT
• A - kuni 3400 cm³ vabalthingavad ja kuni 2000 cm³ ülelaadimisega* ottomootorid ning kuni 2000 cm³ diiselmootorid
• B - kuni 4600 cm³ vabalthingavad ja kuni 2700 cm³ ülelaadimisega* ottomootorid ning üle 2000 cm³ diiselmootorid
• C - üle 4600 cm³ vabalthingavad ja üle 2700 cm³ ülelaadimisega* ottomootorid.

* - ülelaadimine tähendab, et kasutusel on turbo, kompressor ja/või nitro.

Ülelaadimismeetodit kasutaval sõidukil korrutatakse mootori töömaht koefitsendiga 1,7. Rootormootoriga sõiduki mootori töömaht korrutatakse koefitsiendiga 1,7 ja ülelaadimist kasutava rootormooriga sõiduki mootori töömaht korrutatakse koefitsiendiga 3,4.

OMC 2015 reeglid: http://www.onemile.ee/doc/reeglid_2015.pdf

Re: Lõppkiirusvõistluse klassijaotus 2015a.

Postitatud: 19.01.2015 11:56
Postitas IvarR
VectraT kirjutas:Rootormootoriga sõiduki mootori töömaht korrutatakse koefitsiendiga 1,7 ja ülelaadimist kasutava rootormooriga sõiduki mootori töömaht korrutatakse koefitsiendiga 3,4.
Mujal maailmas on viimasel ajal kasutusel:
For all Vehicle Types, capacity must be calculated on the following basis:
Rotary Engines Multiply displacement by 1.8
Forced Induction Multiply displacement by 1.7
Forced Induction Rotary Multiply displacement by 3.06

Kuigi see klassijaotust ei muuda iseenesest

IvarR

Re: Lõppkiirusvõistluse klassijaotus 2015a.

Postitatud: 02.03.2015 20:02
Postitas tormi
Kas A klassile muudetakse reegleid ka või jääb samaks?

Re: Lõppkiirusvõistluse klassijaotus 2015a.

Postitatud: 02.03.2015 21:00
Postitas Joel
Muudeti. Uus klassijaotus on esimeses postis. Mõningaid turvareegleid täiendati samuti, aga kosmeetiliselt.

Re: Lõppkiirusvõistluse klassijaotus 2015a.

Postitatud: 03.03.2015 11:12
Postitas tormi
Selge, ma ei mõelnudki klasside jagamist mootori järgi, aga just et kas vastavalt uutele klassidele muudeti ka turvareegleid.
Kodulehel on klassid veel muutmatta kujul. Kas siis reeglid on juba ringi tehtud?

Re: Lõppkiirusvõistluse klassijaotus 2015a.

Postitatud: 03.03.2015 21:48
Postitas Dc85
Audiklubis ka kirjas, et pannakse üles uued reeglid, kui alakomitee need kinnitab.... millal siis?

Re: Lõppkiirusvõistluse reeglid ja klassijaotus 2015a.

Postitatud: 20.04.2015 15:40
Postitas VectraT

Re: Lõppkiirusvõistluse reeglid ja klassijaotus 2015a.

Postitatud: 27.04.2015 21:28
Postitas erxx
Saan ma õigesti aru et oma 3000 cm³ turbodiisliga olen ma B klassis? Diislil vist mingi koefitsendiga korrutamist ei tundu olema.

Re: Lõppkiirusvõistluse reeglid ja klassijaotus 2015a.

Postitatud: 28.04.2015 20:10
Postitas tormi
Kuidas keegi on wastegate-i toru lahenduse teinud? Lihtsalt maha suunamisest ei piisa sellel võistlusel? Kuskilt küljepealt välja lihtsalt?

Re: Lõppkiirusvõistluse reeglid ja klassijaotus 2015a.

Postitatud: 02.05.2015 12:03
Postitas Joel
erxx kirjutas:Saan ma õigesti aru et oma 3000 cm³ turbodiisliga olen ma B klassis? Diislil vist mingi koefitsendiga korrutamist ei tundu olema.
B klassis jah.