VAG ja Mitsubishi 2.0 100-103kw diisel
Postitatud: 02.01.2015 18:50
On väike mõte suurema jõu järele, kui seda on 100kw ja 310Nm.
Ehk siis tüüpiline VAG diisel 2.0 100-103kw, mootorikoodid BPW, BKP, BKE, AZV, BSY, BWC jne
Kasutusel ka Mitsubishi Grandis, Lancer ja Outlander.
Tüüpiline chip annaks c 21kw ja 75Nm juurde, kuid arvestades autokaalu (c 1800kg tühimassi), siis tundub, et see jääb ikka väheseks.
Stock turboks Garret GT1749V Variable geometry vaakumiga, mis stockis puhub juba 1.6-1.7 bari kuumaõhku.
Mõte on suurem turbo pista, mis jõuaks rohkem rõhku lüüa ja õhku pumbata.
Kas keegi on juba seda teinud ning mis turbo sinna sobilik oleks? Ntx GTB1765VK, GTB2056VK või GTB2260VK.
Kindlasti on chipi ja turbo vahetuse puhul kergeks takistuseks DMF, mis suurem jõu korral võib lõppu lüüa ja puruneda. Väidetavalt teeb LUK neile ka Solid Flywheel kit-e, kuid kahjuks ei ole leidnud.
Ning mingid lehed väidavad, et VAG-il on endal ka olemas VR6 240mm sidur ja bensuka pealt 1-massiline hooratas (G60) oma??
Ehk siis tüüpiline VAG diisel 2.0 100-103kw, mootorikoodid BPW, BKP, BKE, AZV, BSY, BWC jne
Kasutusel ka Mitsubishi Grandis, Lancer ja Outlander.
Tüüpiline chip annaks c 21kw ja 75Nm juurde, kuid arvestades autokaalu (c 1800kg tühimassi), siis tundub, et see jääb ikka väheseks.
Stock turboks Garret GT1749V Variable geometry vaakumiga, mis stockis puhub juba 1.6-1.7 bari kuumaõhku.
Mõte on suurem turbo pista, mis jõuaks rohkem rõhku lüüa ja õhku pumbata.
Kas keegi on juba seda teinud ning mis turbo sinna sobilik oleks? Ntx GTB1765VK, GTB2056VK või GTB2260VK.
Kindlasti on chipi ja turbo vahetuse puhul kergeks takistuseks DMF, mis suurem jõu korral võib lõppu lüüa ja puruneda. Väidetavalt teeb LUK neile ka Solid Flywheel kit-e, kuid kahjuks ei ole leidnud.
Ning mingid lehed väidavad, et VAG-il on endal ka olemas VR6 240mm sidur ja bensuka pealt 1-massiline hooratas (G60) oma??