1. leht 1-st
M: emanage piggypack
Postitatud: 06.07.2006 8:48
Postitas Kuuno
müün maha emanage kuna progetav aju olemas
komplektis:
emanage
support tool
injector harness
2,5bar map
map on joodetud emanage kylge aga saab teha ka pistuku kui soov...
hinda kysiks 3500eeki
Postitatud: 06.07.2006 13:42
Postitas Audiophile
Hea kraam isearetajatele, kõige parem piggy pack üldse, ei tööta porschede, audide ja selliste peal.
sobib igast japside (STI, EVO, SUPRA; SKYLINE, 200SX, DSM-id jne).
M
Postitatud: 06.07.2006 13:54
Postitas Kuuno
mainiks ära ainult, et mingi sti'ga tekkis samil probleem pööretega, aga ei tea mis valesti oli seal...arvan et auto rpm signaal oli väheke erinev tavalisest...

endal ja markol probleemi pole olnud. astra sõitis K26 turboga ja rõhk oli sinna 1.5bar kanti kuskil
Postitatud: 09.07.2006 22:28
Postitas cino
ma nigu algaja ikka küsin kuidas see su lantral ära õigustas ennast
Postitatud: 09.07.2006 22:42
Postitas Kuuno
ma ei sõitnud temaga palju! Parem näide on Marko astra mis sõitis sellega pikemalt ja probleeme polnud...
kui ei aja väga suurt jõu kasvu taga siis õigustab ta ennast ära!
Postitatud: 09.07.2006 22:45
Postitas cino
ma kuni 1.5 bar survet ajan taga

ja nagu lugeda oli et sellise surve aitas ära ... siis see mulle sobiks
nüüd siis ainult ostmise paigaldamise ja seadistamise mure... aga kes või kus tartus seadistaks??? või tuleb ikka tallinnasse sõita???
Postitatud: 10.07.2006 8:19
Postitas Kuuno
no sellega saab hakkama iga tegusam inimene kes jagab elektroonikast ja kes loeb väheke turboautode seadistamisest kuigi 1,5bar rõhku on juba selline raskem asi kuna tekib(võib tekkida) detonatsioon...
Postitatud: 10.07.2006 10:13
Postitas Mihkel
1.5bar-i vabalthingavale mootorile ja piggybackiga juhtmine läheb IMO juba natuke raskeks.
Suht suure varuga pihusteid on vaja, et originaal aju MAP lõppu ei jookseks.
Sisu on ka 1.5bar-ile vastavaks tehtud?
Postitatud: 10.07.2006 10:15
Postitas cino
mul mootor alles ehitamisel
Postitatud: 19.07.2006 12:41
Postitas Siim
Müüduks võib lugeda seda toodet
