1. leht 1-st
MAF sensori seadistamine
Postitatud: 05.07.2006 10:23
Postitas Rait
Kas keegi teab, mille alusel seda tehakse? takistus/pinge mingitel pööretel?
NB! Tean, et lihtsam on uus osta!
Postitatud: 06.07.2006 17:50
Postitas Fos
oleneb sellest, mis signaali sensor ajule saadab. neid variante on erinevaid. Seadistatakse ka mehaaniliselt, st osadel õhulugejatel on kruvi, mida keerates saab reguleerida seda õhu kogust, mis siseneb ilma lugemata.
Postitatud: 07.07.2006 7:20
Postitas Rait
krt, mitte MAF(Mass airflow) vaid AFS(Air flow sensor) kohta on küsimus. Pmst, kui lähen masinaga CO testi, siis seal heitgaaside järgi peaks paika saama ehk?
Postitatud: 10.07.2006 23:44
Postitas Fos
mai saa aru mida sa teada tahad nüüd. AFS lühendit kasutati vanade mitsude juures küll, aga see oli ikkagi MAF või MAS, kuidas soovid.
Räägi konkreetsemalt, mida sa seadistada tahad? Kuskil CO testis ei saa sa mitte midagi seadsitada, selle jaoks on dyno. Koormuse all on seguga hoopis teised lood, kui koha peal paarutades.
Postitatud: 13.07.2006 10:52
Postitas Rait
MAS on Mass AirFlow, mis kasutab nn. hotwire sensorit õhu mõõtmiseks. AFS või VAF(Volume Air Flow) on see klapiga kolakas. Mul see viimane just.
Seda tahakski seadistada.
Postitatud: 13.07.2006 13:34
Postitas Fos
Kui tõesti selle seadistamisest kusagil netis juttu ei ole, siis jääb alati üle enda pea tööle panna.
Uurida, mis tüüpi signaali ta välja saadab ja mis vahemikus ta seda teeb. mis väärtused vastavad millistele õhu kogustele jne...
Kuna tegu on elektroonilise asjaga ja suht algelisega, siis saab arvatavasti tavalise potekaga mängides ka näitu muuta.
Sellest mai saanud aru, et alguses ütlesid, et tahad seadistada ja ei Tead, et "lihtsam on uus osta".... on ta sul defektiga või on sul vaja segu paika saada selle abil?
EDIT: mis võimalused sul on üldse selle näidu jälgimiseks, et mille järgi sa seda seadistada tahad? Kust sa tead, et viga õhulugeja häälestuses on?
Postitatud: 13.07.2006 14:39
Postitas Rait
Võimalusteks on multimeeter, oss ning kui hästi läheb, siis ka ALDL(OBD)toPC interface+OpelScanner/FreeScan programmid.
Tegelikult, kui aus olla, siis hakkab siin teemas postitatud küsimus vaikselt aeguma just tänu sellele, et avastasin enda jaoks "vaese mehe tech1" Põhimõtteliselt on sensoril probleemiks see, et ostes oli eelmine omanik pilli "äkilisemsks" kruvinud sealt. Silma, kõrva ja sisetunde järgi sain asja enda arvates paremaks (puhtam töötamine, normis tühikäik, väiksem kütusekulu, bensuhais kadus jne.) Kuid teemat püstitasin mõttega, et kõik võiks autol olla 100%, mitte "ehk"-u peale.
Kui nüüd "diagnostikakeskuse" toimima saan, siis saaks vast ka rohkem aimu konkreetse sensori, ning ka kõigi teiste tööst ning põhimõttest.
Postitatud: 14.07.2006 8:46
Postitas Fos
nuh jah, kui keegi seda enne on juba kruvind, siis see peaks ju lihtne olema seadistada. Eriti, kui sa ütled, et juba seadistasid ise tunde järgi tagasi.
Ma pole kindel, kuna ALDL interface on juba väga vana, aga arvatavasti saad sealt õhukogust jälgida. Ma ei tea, mitu fuel trimmi sellel astral on, aga pmst peaks sellised asjad olemas olema. Kruttimisega peaks sa jõudma pmst nii kaugele, et fuel trim kõigub +/-5% ideaalist. Osadel on ideaal 0, osadel 100, ei tea täpselt, kuidas sinul on.
Edu.