1. leht 31-st

Hyundai Tiburon 2.0T (1gen) 'Kuuno

Postitatud: 03.07.2006 8:57
Postitas Kuuno
Kuna tegelen rohkem selle autoga, siis tegin puhta teema

päris nimi siis tal Hyundai Tiburon (1 generatsioon, euroopas coupe, aga se mingi siinne üllitis :) )

Mootor stockis 2L 102kw
Surveaste 10.1
Kaal 1330kg - võiks kuskile 1200 juurde alla saada
Enne ostmist ei olnud autoga vist midagi erilist tehtud ja läbisõit oli kah viisakas - 130000(usun et ei ole keritud, aga mine sa tea)

Varustusest el aknad, el peeglid, nahk sisu, katuse luuk(suht jamalt tehtud), konditsioneer.

kiirendust mõõtsime gtechiga 8.8s sajani ja 400m 16.1
juhitavuselt on v erinev lantrast, mis on postitiivne. Kindlasti sellepärast et raskuskese madalamal ja teljevahe suts laiem.

Autoga tahaks sõita väheke rinkat, aga kindlasti jääb linnakonditsiooni esialgu (va tagumised istmed :P )

Pilt

Postitatud: 03.07.2006 9:11
Postitas Kuuno
teises mootorise väheke:
tänaseks on olemas enamus vajalikke asju et mootor kokku panna. Väntvll käis hiljuti soomes tasakaalustamisel ja nüüd vaja veel tööpindasid poleerida.

Mootoris, selle ümber on välja vahetatud järgmised asjad:
kepsud-pauter
kolvid-wiseco , surveaste 8.5 kandis
pihustid-precision turbo low-z, 780cc
turbo- Garrett GT2876R
wg-tial 38mm-1,4bar
bov- Greddy type RS
kaanepoldid-ARP (celica turbo omad)
mootori juhtimine- vems genboard v3.3

Pidurite poolepealt sain ette porsche brembod 4 kolviga. Paljudearvates overkill aga pidurite poolest minuarust sellist asja ei ole :) Kettad proovin samuti panna porsche omad mis 31mm paksud ja 290mm diameetriga kuskil täpselt ei mäleta.
Keeruliseks teeb asja see, et hyundail piduriketas paha asetusega- rummu taga kuskil...
Ei tea veel mida tagumiste pirdurite asemele panna,a ga midagi peab välja mõtlema. Võimalik, et ka piduri töösilinder vahetusse...

Re: Hyundai Tiburon 2.0 (1gen) 'Panter

Postitatud: 03.07.2006 13:54
Postitas Siim
panter kirjutas:...
Kaal 1330kg - võiks kuskile 1200 juurde alla saada
Autoga tahaks sõita väheke rinkat, aga kindlasti jääb linnakonditsiooni esialgu (va tagumised istmed :P )....
130kg on päris suur number kaalust alla võtmiseks. Kuidas sa seda plaanid teha?

Postitatud: 03.07.2006 14:08
Postitas Kuuno
ma olen mõelnud seda ja ausalt täpselt ei tea!
Hetkel saaks ära jätte järgmised asjad:
tagumised istmed+ kõrvalistuja iste -15 kuni 20kg ?
varuratas- 5kg?
puudujääv 100kg tuleb ei tea kust saada, aga lolliks eilähe sellega veel niiet kui ei saa siis jääb :)

rattakoobast ei taha välja lõigata, sest sellest saadud kasu ei ole vist nii suur.
Pean uksed lahti võtma ja vaatama kas seal palju mürasummutust...
tahaks teada mis teeb ta võrreldes lantraga nii raskeks(+150kg)

Postitatud: 03.07.2006 15:35
Postitas oblomov
mingid turvakaared/talad äkki?

Postitatud: 03.07.2006 16:53
Postitas Kuuno
jah ma olen mõelnud sellele! Uurisin koguni kontaktid kesm ind aidata saaks ja kui asi niikaugel, et auto liigub ja pidurid ning vedrustus on olemas, siis võib mõelda puuri peale...

Postitatud: 03.07.2006 21:58
Postitas Lauri_s
mingid turvakaared/talad äkki?
usun, et peeti silmas kaaluvahet, et kupeel turvatalad vms annavad kaalu juurde :)

Postitatud: 03.07.2006 22:09
Postitas Kuuno
ok vbl, sain mõttest teisiti aeu kuna ise mõtlesin turvalisuse poole ringrajal...

Midagi suurt ei tahaks kah ära hakata lõikama,s amas kui asi niikaugel oleks et võiks puuri sisse teha, siis võiks auto juba täitsa tyhjaks visata vist, aga jah see pole praegu veel kavas...

Postitatud: 04.07.2006 0:24
Postitas Audiophile
130 kg saad niimoodi alla et:

Lõikad välja kogu auto põhja, lanseronid, teed täieliku turvapuuri ja põhja alla aumiinumist plaadid et vett muud sitta sisse ei tuleks! abiks tulevad ka fibberuksed ja kapott.. ;) otherwise on päris keerukas..

markus

Postitatud: 04.07.2006 0:31
Postitas Raceboy
Kogu autolt (nii seest, kui väljast) tuleb ka mastiksikiht maha kraapida, kui on muidugi. Siis võid 130kg mahavõtmisega umbes arvestada.

Postitatud: 04.07.2006 0:35
Postitas oblomov
http://www.euroncap.com/content/safety_ ... 1=2&id2=36
http://www.euroncap.com/content/safety_ ... =3&id2=104
Tiburonit ja Lantrat pole euroncapikad testind veel... aga pidasin silmas turvavarustusest tulevat kaaluvahet tõepoolest...
olgugi, et ega puuri sisseehitamise ideel ka paha pole (y)

Postitatud: 04.07.2006 21:16
Postitas CPX
Tegemist siiski puhastverd Coupega. Tiburoni tehti ainult USA turule ja sellel olid ka mõningad ameerikalikud muudatused.
Rattarööbe pole samuti laiem kui Lantral, sest Coupe/Tiburon on tehtud Lantra põhjale ja erinevus on ainult stabikate jämeduses ja vedrude jäikuses.
Umbes 50 kilo jagu saad kaalu alla, kui eemaldad täielikult kogu tehase poolt pandud heliisolatsiooni. Tagaiste ka päris kaalukas.
Kui hobi korras rinkat sõita, siis IMO pole turvapuuril mõtet, sest ka see kaalub omajagu ja rallirajale sa sellega ju niikuinii ei lähe. Soeta parem korralik amordi ja vedru ring.
Loodame siis varsti näha kiiret autot ilusa turbo vilina saatel liiklemas ja vallatuid rinkakurve mõõtmas :)

Postitatud: 05.07.2006 10:20
Postitas Kuuno
mis vahe võib olla siis selle tiburoni ja nö coupega? korea rahvas samuti ütleb et tegu 1 gen tiburoniga :S aga jah heal lapsel mitu nime :P

veel tuli meelde et kont läheb minema kuna mootor undab-ilmselt laager...
sealt tuleb veel kokku 10kg äkki? (pump, voolikud, radikas, vent)

amordi ringi tahaks kindlasti aga tulevad siis kui auto liigub juba.
Eile sain käitte suportid ja oi kui palju inimesi kes ütlevad et ma lammas- Hyundaile brembo 4 kolviga pidurid :D

Postitatud: 05.07.2006 11:20
Postitas Taavi
Turbo ja mootor kannatavad 450hj, kuidas kast valule vastu peab?

Postitatud: 05.07.2006 11:33
Postitas Kuuno
muud ei oska öelda kui seda et ükski sellise hp juures sõitev hyundai pole kasti ära lõhkunud va nüüd hiljuti 1 uus tiburon mis kiirendus võistlusel kaotas 3 käigu. Tal 412 jõudu rattast.
Ega muud moodi teada saa kui teha ja sinnamaani kuni järgi annab...

EDIT:ei tea kas käigu kaotus oli sellest aga loogiline vist oleks...