1. leht 1-st

K: nats abi vaja

Postitatud: 08.09.2014 8:51
Postitas rossu
Hello. Mõni küsimus. Nimelt on plaanis e36 320i-le turbo vahele panna. Eelkõige enda harimise eesmärgil ja et teada saada palju ta originaalsisuga kannataks. Küsimus siis selles, et kas sobiks sinna vahele panna rekka turbo? Siis seda ka, et kas bmw 2.5tds kollektorit annaks kasutada, istub ta 2.0 motole otsa? Mingid lollid kommentaarid hoida endale, keegi ei sündinud turboeksperdina. Ja asja mõte ongi frankenstein valmis ehitada et vaadata kuidas mis toimub ja et õlle kõrvale tegevust oleks.

Re: K: nats abi vaja

Postitatud: 08.09.2014 9:51
Postitas bmwre39
Tds'i kolle ei sobi kohe kindlasti...lihtsam kasutada kohe originaali.Rekka turbo on milline? Ilmselgelt jääb suureks.
Edu tegemistes

Re: K: nats abi vaja

Postitatud: 09.09.2014 14:10
Postitas B235
Rekka turbo jääb tõenäoliselt liiga suureks.

Kui diisli pealt siis 2.0-ile oleks sobilik äkki mingi 4-5 liitrise küljest.

Re: K: nats abi vaja

Postitatud: 09.09.2014 14:15
Postitas rossu
Aga tds-i koldest ei anna midagi aretada sinna? Olen kuulnud et on tdsi kolde külge aretatud m52 kollektori flantsid. On see tõenäoline või ulme? Sest tdsi kolle ju malm ja selle keevitamisega on nii nagu on.

Re: K: nats abi vaja

Postitatud: 09.09.2014 21:36
Postitas jeff01
pigem ulme.
Üliodava lahendusena vahetükk originaal kollete otsa. M52 omad on "plekist" ja keevitatavad.
Downpipe ruumi jääb väheks, muidu teostatav.

Re: K: nats abi vaja

Postitatud: 09.09.2014 23:47
Postitas rossu
Aretabki midagi välja originaal kolletest. Päris lihtsalt vahetükki vahele ei pane. Teeb ikka midagi vähe viisakamat. Aga väikese võimsuse ja madala rõhu juures tds-i cooler sobiks kasutada?

Re: K: nats abi vaja

Postitatud: 10.09.2014 8:11
Postitas jeff01
Madala rõhu juures ei vaja sa pmt yldse coolerit. Need pisikesed originaalid on niikuinii suht......mõttetud. Lisab vaid võimalusi, et kusagilt lekib ja boost tuleb hiljem. Mul polnud 2,35 bariga kah coolerit ja ei olnud IAT nii kõrge, et oleks vahejahuti peale mõtlema hakanud. Suuremate rõhkudega on temast kasu niipalju, et korraliku coolerida võidad veidi jõus ja vähendad detonatsiooni ja laiali käimise riski.