1. leht 1-st

K:öli surve

Postitatud: 20.06.2006 8:58
Postitas kunn007
Selist lahendus oleks vaja, mootor teeb öli surve 5-6 bar. kui väikse auguga nipel tuleks vahele panna, et saaks meetrise ja 6mm läbimööduga vooliku löppu 1,5 bar. tänud ette.

Postitatud: 20.06.2006 9:06
Postitas Fos
kui mootor teeb 5-6 bari, siis ei saa sa sinna toru lõppu nipli abil kuidagi 1,5 bari. See rõhk jääb samamoodi kõikuma 1 bari piires. Välja arvutada seda samuti on suht võimatu, kuna õli voolavus läbi nipli suureneb, kui õli soojeneb. Lihtsaim variant on sul see õli survet toru otsast mõõtes mingi kraaniga välja timmida.

Teine variant on festosse või bosh rexrothi minna ja neile öelda, et sul sellist asja vaja, mis hoiab 1,5 bari õli survet ja klots lauale lüüa.

Postitatud: 20.06.2006 16:49
Postitas Miq
surveregulaatorit või -piirajat!

Postitatud: 21.06.2006 8:47
Postitas Fos
Miq kirjutas:surveregulaatorit või -piirajat!
õige peaks olema rõhuregulaator. Festo oma on kallim, aga ilusam :)
Muidugi ei tasu sassi ajada, mida sul tegelikult vaja on, kas kindlat rõhku, või kindlat vooluhulka. Need regulaatorid on natukene erinevad. Arvesta ka sellega, et võibolla pead vedama eraldi tagasivoolu regulaatorist karterisse.

Kui küsida tohib, siis miks sul üldse sellist asja vaja läheb?

Postitatud: 21.06.2006 9:00
Postitas kunn007
scorpio 2,9 TT turbode ölitus. Ei ole vaja kindlat survet aga madalamt. mul on vahele pandud nippel 2mm avaga ja eile möötsin, siis sain 3,5 bar.

Postitatud: 21.06.2006 9:33
Postitas Krst
mul 1.5 mm ava ja külmalt on 3bari ja soojalt isegi alla 1bari

Postitatud: 02.07.2006 21:33
Postitas jeff01
ega sa mõõtes segi ei ajanud midagi ja ei mõõtnud nö suletud süsteemi et kell otsa ja mõõtma :roll: Suletud süsteemi rõhuks jääb ikka sama rõhk mis selle kitsenduse taga ja kasvõi 3x jämedamas vooliku otsas kuna rõhk jaguneb vedelikes ja gaasides võrdselt. Ei tea kuidas seda öelda aga avatud süsteemi korral (vastutakistus tagasivoolu näol miinimumini viidud) pole asi nagu eriti välja arvutatav, kuna määravaid tegureid liiga palju ja se lahtise otsa korral rõhk muutub nii õli margist, temperatuurist, suletud süsteemi õlisurvest olenevalt. Se kitsendus peaks säilitaam rõhu aga piirama õlikogust ja kordades suurem õli äravool turbost langetab rõhu. Parandage kui eksin aga nii räägib minu loogika :?

Postitatud: 02.07.2006 22:15
Postitas Mihkel
Miks ta kella ainult kinniselt peaks otsa panema?
Kell läheb paraleelselt õlivooluga enne turbot.

Nii nagu kell siis näitab, nii ka on.

Postitatud: 02.07.2006 23:58
Postitas kunn007
panin 1 millise niplid vahele ja korras 1,7 bar. ja masin ei suitse ka enam. Eile sai testiks masin rootsist ära toodud ja kokku 600 km söitetud.(köik normis)

Postitatud: 03.07.2006 16:42
Postitas Krst
jeff01 kirjutas:ega sa mõõtes segi ei ajanud midagi ja ei mõõtnud nö suletud süsteemi et kell otsa ja mõõtma
ma ei mõõtnud , mul on kell koguaeg seal vahel..... :)
M-Tech kirjutas:Miks ta kella ainult kinniselt peaks otsa panema?
Kell läheb paraleelselt õlivooluga enne turbot.

Nii nagu kell siis näitab, nii ka on.
jep nii ta on jah mul.... :)