KMS - omadused
Postitatud: 07.06.2006 16:27
Täisprogrammeeritavad KMS ajud on toodetud Hollandis. Aju on universaalne ning sobib paigaldamiseks nii tänava- kui võistlustehnikale, aga ka mootorratastele.
Süsteemi müüme ainult koos paigalduse ja seadistamisega ! Seadistamiseks kasutame KMS kiiretoimelist lairiba-lambda süsteemi. KMS lairiba süsteem on saadaval ka eraldi, kui soovitakse selle püsivat paigaldust ning mõningate lisafunktsioonide juhtimist läbi KMS aju.
ES-Tuning
Aju tähtsaimad omadused ja funktsioonid:
-kuni 8 kõrgeoomise pihusti juhtimine, muud pihustid läbi lisadriveri
-süütekanaleid 3+2 (aux out), wastespark otse 4sil süütepooliga, 6sil mootoril läbi lisadriveri
-boost-control. eraldi seadistatav ka overboost funktsioon
-pöörete piiraja (pehme ja vahetu)
-pöörete signaali väljund tahhomeetrile
-3tk vaba väljundkanalit ( ventilaatorid, lisapumbad, hoiatussignaalid, shiftlight, vesipritse, nitro aktiveerimine jne. väga paindlik ja mugav !)
-1tk analoog sisendkanal (teine lambda, käigu andur jms)
-tava või lairiba lambda closed-loop, segude korrigeerimiseks
-automaping
-power shift (seadistatav süütekatkestus käiguvahetuseks, aktiveerimine lisanupult)
-launch control (seadistatav pöörete piiraja optimaalseks stardiks, lisaks lisarikastus ja süütenurkade korrigeerimine turbo spool-upi parandamiseks, aktiveerimine lisanupult)
-koormus läbi rõhuanduri (MAP) või õhulugeja (MAF)
-enamus tootjate trigger jaotused. Väntvõlli anduri puudumisel või mittesobival jaotusel paigaldame KMS trigger süsteemi.
-seadistamine "lennult" (töötava mootoriga)
-vigade salvestamine mällu, süsteemi testimine
-safe mode seaded olukordadeks, kus andurite andmed väljaspool määratud piire.
Süsteemi müüme ainult koos paigalduse ja seadistamisega ! Seadistamiseks kasutame KMS kiiretoimelist lairiba-lambda süsteemi. KMS lairiba süsteem on saadaval ka eraldi, kui soovitakse selle püsivat paigaldust ning mõningate lisafunktsioonide juhtimist läbi KMS aju.
ES-Tuning
Aju tähtsaimad omadused ja funktsioonid:
-kuni 8 kõrgeoomise pihusti juhtimine, muud pihustid läbi lisadriveri
-süütekanaleid 3+2 (aux out), wastespark otse 4sil süütepooliga, 6sil mootoril läbi lisadriveri
-boost-control. eraldi seadistatav ka overboost funktsioon
-pöörete piiraja (pehme ja vahetu)
-pöörete signaali väljund tahhomeetrile
-3tk vaba väljundkanalit ( ventilaatorid, lisapumbad, hoiatussignaalid, shiftlight, vesipritse, nitro aktiveerimine jne. väga paindlik ja mugav !)
-1tk analoog sisendkanal (teine lambda, käigu andur jms)
-tava või lairiba lambda closed-loop, segude korrigeerimiseks
-automaping
-power shift (seadistatav süütekatkestus käiguvahetuseks, aktiveerimine lisanupult)
-launch control (seadistatav pöörete piiraja optimaalseks stardiks, lisaks lisarikastus ja süütenurkade korrigeerimine turbo spool-upi parandamiseks, aktiveerimine lisanupult)
-koormus läbi rõhuanduri (MAP) või õhulugeja (MAF)
-enamus tootjate trigger jaotused. Väntvõlli anduri puudumisel või mittesobival jaotusel paigaldame KMS trigger süsteemi.
-seadistamine "lennult" (töötava mootoriga)
-vigade salvestamine mällu, süsteemi testimine
-safe mode seaded olukordadeks, kus andurite andmed väljaspool määratud piire.