1. leht 2-st

probleem mootoriga-rihm, veepump läbi(lahendatud)

Postitatud: 29.05.2006 15:21
Postitas Ringo
Ja kus sa siis rihma vahetuse lasid teha?

Postitatud: 29.05.2006 16:54
Postitas Ragnar
plokikaas võeti maha ja pandi uuesti peale es-tuningus, hammasrihma ja roolivõimu rihma vahetasid ka nemad.

Postitatud: 29.05.2006 20:48
Postitas Samvel
üllatus misugune ka meile. Nii juhtub, kui ei saa mootorit käima panna ja proovida ning pisivead enne kliendile üleandmist kõrvaldada. Pole muud öelda kui vabandused et nii läks !

Postitatud: 30.05.2006 16:20
Postitas AudiS4
Vabandust, aga selleks peab tõsine amatöör olema, kes rihmad nii pingule paneb. Kõigil juhtub, aga tuning firmad ei tohiks küll nii lihtsaid vigu omale lubada.

Postitatud: 30.05.2006 16:25
Postitas Ragnar
lugu on jama ikkagi, sest esimesel käivitamisel ei kadunud jahutusvedelik kuhugi ja peale seda kui ta oli käinud esimene õhtu umbes 10minutit ja teine päev 10minutit andis saba veepump. ma ikkagi ei taha uskuda, et seismisest veepump perse läheb. pigem ikka sellest, et rihm oli liiga pingul tappis pumba ära. nutune lugu kui suhteliselt elementaarse lukksepa tööga tuuning firma hakkama ei saa. no ma ei tea. kas siis töö peaks välja nägema selline: rihmad peale ja nii pingule kui saab, siis auto käima, välja tuleb sada häda(näiteks veepump läheb katki). siis lastakse rihmad alles lõdvemaks ? no pagan mina ei saa enam tuttavatele küll soovitada es-tunigut.

Postitatud: 30.05.2006 16:45
Postitas Renn
tegijatel ikka juhtub...kuid uute asjade(rihm, mis juba kulunud ja p*rses veeepumba) arve esitad ju ikkagi neile ?!
tuleb välja, et tuleb ikka kõike ISE teha:S

Postitatud: 30.05.2006 16:46
Postitas Mihkel
Eks kõigil esineb vigu, eriti kui firmas veel mõni uus tööline/õpipoiss on.
Olen viimasel ajal täheldanud vähemalt 3 uut töömeest ES-Tuningus.

Aga ootame Sam-i poolset kommentaari ka.

Postitatud: 30.05.2006 17:08
Postitas KatZ
Mida siin kommenteerida? ei taha saatuda risttuli alla, kuid tean nii Sami kui ka Ragnarit ja kuidagi ei poolda ES-t vigaversiooni. Võib olla mul vale info, aga vist ES-t pole ainus, kes ragzi autoga tööd tegi?

Postitatud: 30.05.2006 17:09
Postitas S4BiT
rihma pingsust kontrollitakse jah siiski ju kohe peale rihma peale panekut käega, mitte et peab enne auto tööle panema ...

Postitatud: 30.05.2006 17:13
Postitas Silwer
Kõigil võib juhtuda - päevad ei ole vennad ju...
Peaasi et oma vigasid tunnistatakse ja asjad hiljem korda tehakse.

Postitatud: 30.05.2006 17:55
Postitas Ragnar
KatZ kirjutas:Mida siin kommenteerida? ei taha saatuda risttuli alla, kuid tean nii Sami kui ka Ragnarit ja kuidagi ei poolda ES-t vigaversiooni. Võib olla mul vale info, aga vist ES-t pole ainus, kes ragzi autoga tööd tegi?
mina võtsin turbo küljest ja viisin auto es'i. kõik tööd tehti seal v.a turbo külge, kõik voolikud turbo külge ja õhu torustik mis ma tegin ise. sumpa põlve lasin keevitada citrolis.

Postitatud: 30.05.2006 17:57
Postitas Marko
mina siin küll ragzi süüd ei näe ja ärritumine on täiesti põhjendatud... oli kaanetöö ES-Tuningus ja uus rihm samuti seal vahetatud/paigaldatud. nüüd kui rihmad jäeti/unustati VÄGA pingule siis loomulik, et kui rihmad järgi ei andnud siis võis õrnem koht olla veepump :(

kuna olen ka käinud ragzi tööd garaazis jälgimas siis kahjuks on seal veel teisigi möödalaskmisi tehtud :x nimelt ei mahu turbo mingi valemiga sinna ette kui originaal radiaatorivent peal või siis vastupidi ;)
PS. et segadust ei tekiks siis teadmiseks, et Ragz ostis ES-ist uue turbo

OK, rihmad võib ajada uute nn praktikantide kraesse kuna neil kogemust vähe ja Sam usaldas neid liiga palju, loogiline on et noormehed peavad teadma mida teevad. Turbo ei mahu ette on aga täiesti jabur teema... kas keegi ei kontrollinud kas asi ette istubki enne kui koldele uue flansi keevitasid :?
minu loogiline järeldus oleks, et kuna vent peab radikal olema (ei kulge me ju ALASKAL) ja kollektorist turbosse minevate avade asetusi vaadates tuleks kolle nagunii väljavahetada.

ES-i meeste sõnad... selle foorumi mõte ei ole kedagi halvustada ega kiita vaid juhtida teid asjaoludele millele peaksite rohkem tähelepanu pöörama...

Postitatud: 30.05.2006 18:25
Postitas Samvel
ma ei näe mingit põhjust ega vajadust ennast terve isamaa ees õigustama hakata. Ükski probleem pole siiani lahendamata veel jäänud ning loomulikult on neid tekinud ja tekib ka tulevikus, selline kord tehnika on. Sellised probleemid lahendatakse natuke teistmoodi. Ma ei saa aru mida te siin foorumis saavutada üritate, kasvake suureks

Postitatud: 30.05.2006 19:40
Postitas Ragnar
Vaata ma ei ürita siin saavutada midagi vaid ma kirjutan nii nagu asjad on. Suhtumine oli ju selge, kui ma Sulle ja Tomile omc'l tulin kurtma, et sellised jamad, veepump siis veel ei ajanud läbi, tuli teil nagu ühest suust: "Mine vii auto enda tööjuurde sul on seal Fiati spetsialistid ja teevad korda". Oli nii või mitte ? Peale OMC'd rääkisime ka msn'is ja ma küsisin, et äkki sul on aega tuled viskad pilgu peale korra garaazi... aega sul polnud. Olgu oli nädalavahetus misiganes sul oli kiire... süvenenud siis vähekenegi probleemi. Jah seda sa ütlesid küll, et kui teie viga teeme korda. Noh läksingi garaazi ja selline jama vaatas otsa. Nõme on see, et keeratakse midagi tuksi ja siis punnitakse vastu, et meie ei tea midagi ja tee ise korda.

Postitatud: 30.05.2006 19:59
Postitas Samvel
heakene küll, tahate tatti pritsida siis teeme seda. Endale pähe ma astuda igatahes ei anna.
Marko, see turboasi puutub sinusse? ei, siis ole vait! Meil oli Ragziga see mure juba ammu arutatud. Turbo istub 1cm kaugusel plokist, seega radikast/vendist eemale minna pole kuhugile ! Valige siis väiksem vurr kui ei suuda tehnilisi probleeme lahendada.
Ragz, OMCl vihma ajal ja siis kui ma tulen vaatama üritust ning veel suurest väsimusest/pohmakast väga ei suuda süveneda. Mulle meeldib konkreetne jutt mitte 1h mõtetut möla. Jah, ma oletasin esimese hooga, et süüde ilmselt paigast ära, kuna seda ei saa füüsiliselt paika ilma mootorit käivitamata. Ja sa ei lubanud meil tööd lõpuni teha, mis nüüd virised siis? Soovitasin Fakto spetse, sest seal sa töötad ja süüte paikakeeramine v siis suurema vea leidmine võtab neil vähem aega ja sinul vähem energiat kui tirida autot meile. Nõus? Ja ütlesin ju sulle, kui on meie viga v miskit valesti siis too auto ja teeme korda !!!!
Milles probleem nüüd? Kui sa nii tark ja kõikeosav oled siis milleks üldse auto meile tõid? Ja no pühapäeval enda garaazhi kutsumine, no sorry, ma olen ka inimene. Ma olen väga palju tulnud inimestele vastu nii nädalavahetustel, kui pikalt ööni välja vahest, kui kliendid ise rahulikult magavad. Miks? sest nad väga paluvad, mul on homme võistlus, plz-plz-plz. Milleks ma peaks seda tegema, kui tänuavaldus on selline. Ma ei ole sinu suust lihtsat sõna Aitäh kuulnud kui said oma auto kätte. Möliseda oskad aga küll.
Veelkord soovitan, kasvage suuremaks ja viisakamaks!